Spring naar bijdragen

Vrijdag 11 februari 2022


Reacher

Aanbevolen berichten

Ik zie je avatar @Maja. Ik wilde steeds nog eens aan je vragen; ken je de Gelijkenis van de zuurstofmaskers in het vliegtuig?

Dat, hoe tegenstrijdig dit ook voelt ouders wordt gevraagd om eerst zelf de zuurstofmaskers op te zetten voordat ze die bij de kinderen voordoen? 
Als zij namelijk zelf niet eerst zorgen dat ze overeind blijven hebben de kinderen niets meer. 
 

Heb je al met je moeder gepraat? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen @Reacheren @Artemis en wie nog de slaap uit de ogen aan het wrijven is.

@Reacher:heart:: moet hebben aangevoeld dat ik de afgelopen dagen en nachten heb geprobeerd de triggers te benoemen en wat op wat volgde, als dominostenen die omvallen. Ik ga vandaag daarover posten. Op de februaridraad of mijn eigen draadje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee @lady jane'The tragedy of Lady Macbeth'.  

'The power of the dog' (van Jane Campion trouwens)  heb ik voor de lockdown nog kunnen zien.  Inderdaad goede film!  Vinden ze bij de Oscars ook geloof ik, 12 nominaties. 

Netflix heeft meer films  bijna tegelijkertijd met het uitkomen in de cinema's. Meestal heb ik hem al gezien.  Er gaat niets boven het grote doek vind ik.   

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooie film hé @ArtemisHeb hem ook al een paar keer gezien.

Goeie morgen mensen.

Het thuis zitten doet hier geen goed. 's Ochtends geen zin om uit bed te komen, geen zin in de dag enz. terwijl ik me niet echt ziek voel. Dus maar heel gauw de versoepelingen doorzetten. Corona is echt serieus maar  de variant? Ik heb het gevoel dat we doorslaan. Ieder jaar is er griep, en ieder jaar gaan er mensen dood. Serieus nemen oké paniek zaaien, Nee.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Green Juice, Ochtendgym, meditatie 
nu koffie met rozijnenbroodje
Redelijk geslapen, maar weer veel te vroeg wakker en piekeren of ik nu wel een goed bed gekocht heb gisteren voor zoveel geld
Enfin, piekers maar even parkeren dan.

Afgelopen zaterdag weer naar het filmtheater geweest
Don't look up, Leuke film wel
Heerlijk dat je overal weer koffie kan drinken en lunchen.
Snel alles open gooien nu !, en weer gewoon doen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...