ikkanhet Geplaatst 16 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2022 Goeiemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2022 Goedemorgen ikkanhet en goedemorgen frummers. Het is nog donker buiten en heeeeeeel stil, heerlijk. Binnen is het ook nog heel stil, hond en katten draaien zich nog een keertje om, Lekker lui, lekker even alleen maar een bakje.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2022 Goedemorgen! Alles in de tuin gereed gemaakt voor de poezen. Vaccinatie ge update, check. Nu is het afwachten tot ze bij de buitendeur gaan staan wachten om naar buiten gelaten te worden. Alles moet relaxed. Maar toevallig staat in het woordenboek naast het woord Relax: Reacher Artemis, karin123, Rosee en 1 andere reageerden hierop 2 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2022 Wow, spannende dag dus vandaag @Reacher? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2022 DAGPACT: Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 16 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2022 Goedemorgen! te laat wakker, dus eerst taken, dan lezen. 8 minuten geleden zei Yvonne: DAGPACT: Yvonne Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2022 DAGPACT: Yvonne Reacher Na ze zag Socrates in zijn kap ( hij krabt zijn hoofd open) en nu zit ze weer helemaal boven. Waarschijnlijk met een zuurstofmasker om, van de schrik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2022 6 minuten geleden zei Reacher: Na ze zag Socrates in zijn kap ( hij krabt zijn hoofd open) en nu zit ze weer helemaal boven. Waarschijnlijk met een zuurstofmasker om, van de schrik Oei, dat is minder.... DAGPACT: Yvonne Maja Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 16 januari 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 januari 2022 DAGPACT: Yvonne Maja Reacher ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 16 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2022 (bewerkt) Goedemorgen. DAGPACT: Yvonne Maja Reacher ikkanhet Roberto 16 januari 2022 bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2022 Goeie morgen allemaal, Ik heb zin in de dag en jullie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 16 januari 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 januari 2022 Ik heb er ook zin in @bolletje bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 16 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2022 DAGPACT: Yvonne Maja Reacher ikkanhet Roberto Artemis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 16 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2022 18 minuten geleden zei bolletje: Goeie morgen allemaal, Ik heb zin in de dag en jullie? Goedemorgen, ik heb er zin in. Eerst heb ik bijgelezen, maar mijn hoofd is een vergiet. Het enige dat ik onthouden heb is dat ik @Bor een bloemetje wil geven en natuurlijk @Quinn met 10 maanden droog. Dat laatste had ik gisteren moeten doen, maar gisteren is voorbij en ik moet niets, ik wil alleen maar. Dus Quinn een dag te laat felicitatie, Ik was al op je privé draad dus toch goed. Nu de hersens bij elkaar vegen, geen kater dus dat gaat wel lukken. Mompel mompel mompel, winter tijd. Alles gaat trager of staat stil, zie de natuur bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2022 Jullie ook goedemorgen Bolletje, Roberto en Artemis.. En jaaaaa, ik heb ook zin in vandaag.. Een heerlijk rustig weekend dit keer, daar kan ik zo van genieten.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 16 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2022 Mogguh, tegelijk Yvonne. Ik had vroeger twee klasgenootjes die Yvonne heette, mijn beste vriendinnetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2022 2 minuten geleden zei Artemis: Mogguh, tegelijk Yvonne. Ik had vroeger twee klasgenootjes die Yvonne heette, mijn beste vriendinnetjes Leuk! En ja, het is winter, de natuur staat stil.... lijkt stil te staan. Maar onderhuids gebeurt er heel wat. En ook boven de grond zit er er al weer beweging in Artemis, de puntjes van diverse bolletje laten zich al weer zien.... Dus lekker rustig op ons gemakkie naar het voorjaar.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 16 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2022 Ik zie de knoppies al weer aan de struiken. Nog geen sneeuwklokjes hier, en de dagen worden al weer langer, windstil vandaag, straks lekker naar buiten, zee snuiven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 16 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2022 Ik heb ook zin in de dag. Ik ben een tijdje moe en sloom geweest, vaak hoofdpijn. In december had ik veel zin in een winterslaap. Maar door dat trage gedoe loop ik nu wel wat achter op werk. Nu heb ik gelukkig mijn energie weer terug. Meer fruit, minder vlees, en nu weer zwemmen. Ruim drie kilo lichter sinds november. Vanmiddag met een vriendin wandelen en boerenkool met worst maken voor haar en mij. Zij doet mee met een cursus van Petra Moes, 30 dagen droog, en heeft het zwaar. Ben benieuwd naar haar verhaal. Nu eerst maar eens even wat opruimen en de afwas doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 16 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2022 Morning! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2022 Ik heb geen zin vandaag. En dat is ok. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 16 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2022 Goedemorgen! Ik ga zo voor het eerst na deze maand weer naar de sportschool, zin in. Jammergenoeg is de sauna gesloten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 16 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2022 Dat is zeker ok @Reacher. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 16 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2022 Knuffel Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2022 1 minuut geleden zei Rosee: Knuffel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden