Claudius Geplaatst 9 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2022 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 9 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2022 DAGPACT Artemis Ikkanhet Roberto Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 9 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2022 @niks niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 9 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2022 9 minuten geleden zei lady jane: goeiemorgen frummers @niks jeetje dat is wel heftig zeg was je pas ook niet ziek geweest al? ziek maar goed uit zodat je longen weer aansterken♥ Rondom oud en nieuw was ik ziek. Knapte wel op, nog niet helemaal fit. Dinsdag wordt ik zo ineens weer zieker. Hoge koorts en ademnood. Eerst behandeld natuurlijk als corona patiënt. Maar na meerdere testen blijkt dat ik geen corona heb (gehad) In ziekenhuis wat ondersteuning met zuurstof, infuus antibiotica. Nu kan ik gelukkig thuis antibiotica afmaken in tabletvorm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2022 wel vreemd toch, ik dacht ook meteen aan long-covid maar ja dat denken we al gauw natuurlijk. Hoe dan ook je bent te jong om zo te tobben, en nog zwanger ook. Lekker thuis je laten verwennen dus en werk even op pauze zetten. Extra genieten van mini en jullie zelf niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CarpeDiem Geplaatst 9 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2022 4 minuten geleden zei Claudius: DAGPACT Artemis Ikkanhet Roberto Claudius CarpeDiem Wat heftig @niks. Veel sterkte. Rustig aan om te herstellen niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 9 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2022 Gevalletje pech zei de arts. In deze tijd vergeten we ook nog wel eens, dat er ook andere ziekten zijn dan corona. Als ik al corona krijg, zou je ook verwachten dat het mild zou verlopen. Heb 3 vaccinaties gehad. Maar omdat ik zwanger ben, zijn ze ook wel voorzichter natuurlijker. Ik doe zeker kalm aan, moet ook, ben net een slappe vaatdoek. Mini is steeds bij mij in de buurt. Wil knuffelen, huilt als ik naar de wc ga. Maar ook dat komt goed voor ze 20 jaar is. karin123 en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2022 Jeetje! Beterschap, @niks! niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2022 hoe gaat het jou Nancy? beetje opgeknapt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2022 Nou @niks, maar lekker rustig aan doen dan Niet leuk dit hè, en je ziet dat mini dit ook aanvoelt , wonderlijk hoe die kleintjes op ongewone situaties reageren he niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldorff Geplaatst 9 januari 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 januari 2022 3 uur geleden zei Lika: Fijn dat jullie weer bij elkaar zijn en jij thuis @niks. Heel rustig aan dan maar. Is nog geen gedane zaak dat we weer bij elkaar zijn, maar we gaan wel gewoon en normaal en vriendschappelijk met elkaar om. Veel valt of staat met de gesprek(en) die nog gaan volgen met mijn behandelaar en die is momenteel ziek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 9 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2022 Zeker stil hier. Ben vandaag snel naar buiten gegaan want de zon scheen, maar toen ging het toch plenzen!! Lang geschuild. Leuke ontmoeting gehad. Weekend weer voorbij helaas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 9 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2022 Hier is het de hele dag droog gebleven twee keer een eind gelopen morgen nog een dagje vrij en vanaf dinsdag weer werken. lady jane en Hadocque reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pete Geplaatst 9 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2022 Kop hete rooibos thee, houtkachel snort, klassieke muziek op en het huis in rust. Je hoeft er de deur niet voor uit lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden