Spring naar bijdragen

Zondag 9 januari 2022


Waldorff

Aanbevolen berichten

9 minuten geleden zei lady jane:

goeiemorgen frummers

@niks jeetje dat is wel heftig zeg
was je pas ook niet ziek geweest al?
ziek maar goed uit zodat je longen weer aansterken♥

Rondom oud en nieuw was ik ziek. Knapte wel op, nog niet helemaal fit. Dinsdag wordt ik zo ineens weer zieker. Hoge koorts en ademnood. Eerst behandeld natuurlijk als corona patiënt. Maar na meerdere testen blijkt dat ik geen corona heb (gehad) In ziekenhuis wat ondersteuning met zuurstof, infuus antibiotica. Nu kan ik gelukkig thuis antibiotica afmaken in tabletvorm. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gevalletje pech zei de arts. In deze tijd vergeten we ook nog wel eens, dat er ook andere ziekten zijn dan corona. Als ik al corona krijg, zou je ook verwachten dat het mild zou verlopen. Heb 3 vaccinaties gehad. Maar omdat ik zwanger ben, zijn ze ook wel voorzichter natuurlijker. Ik doe zeker kalm aan, moet ook, ben net een slappe vaatdoek. Mini is steeds bij mij in de buurt. Wil knuffelen, huilt als ik naar de wc ga. Maar ook dat komt goed voor ze 20 jaar is. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Lika:

Fijn dat jullie weer bij elkaar zijn en jij thuis @niks. Heel rustig aan dan maar. 

Is nog geen gedane zaak dat we weer bij elkaar zijn, maar we gaan wel gewoon en normaal en vriendschappelijk met elkaar om. Veel valt of staat met de gesprek(en) die nog gaan volgen met mijn behandelaar en die is momenteel ziek. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...