Spring naar bijdragen

woensdag 5 januari 2022


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Goedemorgen

eerst de draden van dinsdag en maandag gelezen, nu vandaag. gelezen. Ben helemaal bij. 

Ik zie inmiddels de dagdraden als een soort van AA meeting, elke dag even komen en "horen" wat er speelt. En het voornemen van de dagpact van degene die vandaag niet drinken. Ik drink dus vandaag niet. Dat ik gisteren een rotdag had en meeleefde met rotdagen van anderen. 

waarom had ik een rotdag, ik heb elke dag een rotdag en een mooie dag, de stemmingswisselingen. Opgeroepen door niet drinken. wat mis ik? De verdoving. Elke dag rauw deze wereld beleven, meer ups en meer downs, meer voelen. What you're gonna do? Structuur pakken en doorgaan met ademhalen. 

ik mis de roes, de verdoving, het samen vaag worden met mijn man. Hij drinkt wel, veel minder maar toch. En ik ga daar niet over. Ik mis de roes. Ik mis nog veel meer, maar ik win ook. En niets kan dat gemis vullen. Zomaar op deze vijfde dag van januari, wou ik even zeggen.  

Voel me nog steeds alsof ik 3 flessen wijn gedronken heb en dat is niet zo. Ik drink niet. Dag zoveel 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei lady jane:

goeiemorgen frummers
het begint weer wat saaier te voelen
nu het weer slechter wordt
ik denk dat het tijd wordt om iets
van structuur toe te voegen
al is het maar voor de resterende wintermaanden

Ik heb een daglichtlamp waar ik nu echt veel aan heb. Het help echt en hij hoeft echt niet heel de dag aan. Misschien  proberen  waard.  Succes 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei lady jane:

maar ik ben niet somber ofzo Jessje.
ik wil weer iets nuttigers te doen hebben
qua tijd meer
omdat ik teveel binnen zit
bedankt voor het meedenken♥

Ik zit ook noodgedwongen in mijn eentje binnen. Zeker een dag als vandaag is dat niet fijn. Wat ik dan doe is elke dag één kast of la opruimen. Dat is te overzien. En vooral veel wegdoen. Daar heb je in het voorjaar veel voldoening van als je weer naar buiten kunt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gefietst met hond. Kan ie lekker rennen. Hij vindt dat volgens mij heel gaaf. De manier waarop hij naast me blijft en soms aangeeft dat ie harder wil. Tis bijna dan alsof we kunnen praten. Ik praat ook tegen hem dan. 

Bij een kruising wacht ie, kijkt ie, ik wijs en dan gaan we. En let wel: we doen dit alleen waar het rustig is en waar geen auto’s zijn hoor!

En dan weet ie de weg naar huis. Rent voor me uit. Ik stop bij een brug waar hoge blokken zijn. Hij springt erop en ik zeg kom maar en hij springt in de bak. 
 

Zo gelukkig en trots als ik dan ben. Die kleine voormalige zwerver. Zo veel geleerd!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Lika:

Gefietst met hond. Kan ie lekker rennen. Hij vindt dat volgens mij heel gaaf. De manier waarop hij naast me blijft en soms aangeeft dat ie harder wil. Tis bijna dan alsof we kunnen praten. Ik praat ook tegen hem dan. 

Bij een kruising wacht ie, kijkt ie, ik wijs en dan gaan we. En let wel: we doen dit alleen waar het rustig is en waar geen auto’s zijn hoor!

En dan weet ie de weg naar huis. Rent voor me uit. Ik stop bij een brug waar hoge blokken zijn. Hij springt erop en ik zeg kom maar en hij springt in de bak. 
 

Zo gelukkig en trots als ik dan ben. Die kleine voormalige zwerver. Zo veel geleerd!

Gaaf @Lika! Ik zie het helemaal voor me en geniet met je mee. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...