Claudius Geplaatst 29 december 2021 Rapport Share Geplaatst 29 december 2021 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 29 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 december 2021 Dagpact Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 december 2021 Rapport Share Geplaatst 29 december 2021 Goedemorgen Dagpact Claudius Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 december 2021 Rapport Share Geplaatst 29 december 2021 Goedemorgen Claudius en Reacher. Eerst maar een bakje even Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 december 2021 Rapport Share Geplaatst 29 december 2021 Ik had helemaal over de kittens gelezen Gefeliciteerd @Lieke7777! Hier is een lekkere volle bak eten voor Mamapoes. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 december 2021 Rapport Share Geplaatst 29 december 2021 Goedemorgen Yvonneke. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 december 2021 Rapport Share Geplaatst 29 december 2021 @Lieke7777 gefeliciteerd met de gezinsuitbreiding... @jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 december 2021 Rapport Share Geplaatst 29 december 2021 Twee bordjes brinta voor de lege stoelen aan tafel, Q en Jopie karin123 en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 december 2021 Rapport Share Geplaatst 29 december 2021 Ah ja, wat lief. En ik hoop zo verschrikkelijk dat Quinn het gewoon even heel druk heeft... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 december 2021 Rapport Share Geplaatst 29 december 2021 3 minuten geleden zei Yvonne: Ah ja, wat lief. En ik hoop zo verschrikkelijk dat Quinn het gewoon even heel druk heeft... Ik hoop dat hij in een winterslaap zit, knus en veilig tot de lente aanbreekt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 december 2021 Rapport Share Geplaatst 29 december 2021 Ik word er wat triestig van en mistig voor de ogen. Aan het werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 december 2021 Rapport Share Geplaatst 29 december 2021 Lekker werken Reacher, hij laat binnenkort echt wel wat van zich horen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 29 december 2021 Rapport Share Geplaatst 29 december 2021 Goedemorgen Ik zit hier met mijn december topsport. Ik doe helemaal niets, slaap me te pletter en probeer overeind te blijven met mijn gevoelens. 5 kerstdag, even het liedje opzoeken, wat krijg ik ook al weer van mijn geliefde? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 29 december 2021 Rapport Share Geplaatst 29 december 2021 Dagpact Claudius Reacher Artemis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 29 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 december 2021 @jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 29 december 2021 Rapport Share Geplaatst 29 december 2021 A partridge in a pear tree, Two turtle doves, Three french hens, Four calling birds, Five gold rings, Six geese a-laying Seven swans a-swimming, Eight maids a-milking, Nine ladies dancing, Ten lords a-leaping, Eleven pipers piping, Twelve drummers drumming. vandaag dus twaalf gouden ringen! gelijk maar verpatsen voor de verbouwing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 29 december 2021 Rapport Share Geplaatst 29 december 2021 @jopie en @Quinn en iedereen die het moeilijk heeft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 december 2021 Rapport Share Geplaatst 29 december 2021 Goedemorgen Artemis. Nog een paar dagen en dan is de decembermaand voorbij, ligt er een heel nieuw leeg blad voor ons.... Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 29 december 2021 Rapport Share Geplaatst 29 december 2021 Ja dank je Yvonne, ik houd echt een winterslaap en let goed op wat ik aankan. Ben wel veel buiten, gisteren gefietst, lekker natgeregend. s avonds een serie op disney plus, natuurseries, poes op schoot, bijna januari Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 december 2021 Rapport Share Geplaatst 29 december 2021 Dan doe je het goed dus Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 29 december 2021 Rapport Share Geplaatst 29 december 2021 Goedemorgen, Wandelen in de regen is fijn. Natte haren, nat gezicht en de rest warm. Ik hou van het schone lei gevoel dat ik krijg van een nieuw jaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 29 december 2021 Rapport Share Geplaatst 29 december 2021 @Quinnen @jopie ook een potje stroop voor jullie om in de Brinta te doen. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 29 december 2021 Rapport Share Geplaatst 29 december 2021 @Lieke7777 ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 29 december 2021 Rapport Share Geplaatst 29 december 2021 26 minuten geleden zei Artemis: vandaag dus twaalf gouden ringen Vijf , geen twaalf! Wel bij de les blijven hoor. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 29 december 2021 Rapport Share Geplaatst 29 december 2021 Zojuist zei Bob: Vijf , geen twaalf! Wel bij de les blijven hoor. Greedy me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden