Spring naar bijdragen

Maandag 27 december 2021


Reacher

Aanbevolen berichten

4 minuten geleden zei Claudius:

Ik slaap niet meer in de kliniek he, het zal wel weer maar een verkoudheid zijn. 

Ow lees nu dat je verkouden bent interpreteerde dat je eerst een test moest doen om weer welkom  te zijn in de kliniek op de dag .

 

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. 

Ik kan nu een boosterprik halen op basis van leeftijd, maar de afspraak wordt veel te ver en op een rare tijd gegeven. Slechts 1 keuze online. 

18.45 uur op een werkdag in een andere plaats dan de mijne. Ik wacht het nu af tot zo'n prik dichterbij gezet kan worden. Het wordt nu zowiezo na mijn kerstvakantie. 

bewerkt door Tatum
Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Pulluptomybumper:

Ik snap dat hele oproepen in NL niet.

Ik ook niet. Maar al met al rotzooi ik 'gewoon' overal nog tussendoor. Je hoort wat hier, je ziet wat daar en je doet dan wat. Of niet.
Het is eigenlijk net als 'leven in herstel'. Pik er uit wat je goed dunkt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei spirit:

Ik wacht op de Novavax. Veel over gelezen en als het goed is, heb je er maar 1 van nodig.

Waarom wel Novavax en niet de eerdere vaccins, Spirit? Ik lees trouwens dat je er ook twee van nodig hebt voor een primaire vaccinatieserie met een tussenpoos van drie weken. Maar misschien is dat ook weer veranderd. Er is trouwens ook nog minder van bekend dan van Pfizer en Moderna.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb nog nooit van mRNA gehoord en ik verdiep mij ook eigenlijk amper wat er in medicijnen zit. Ik vind het altijd irritant als ik bij het Kruidvat sta en een meiske ( of jongen) vraagt of ik nog advies wil over de medicijnen en dat ik de bijsluiter GOED moet lezen. Als je dan een keer een vraag stelt over de paracetamol weten ze nooit een antwoord en gaat het doosje open voor het lezen van de bijsluiter. Is best leuk om te doen als er een flinke rij achter je staat. Maar waarom zou ik dan nu tot in detail gaan kijken wat er in de verschillende vaccins zit, ik heb er toch geen verstand van en daarvoor is juist de keuring. Dus als ik mij ga verdiepen in mRNA ga ik mij verdiepen in iets waar ik geen verstand van heb wat alleen maar slechte conclusies tot gevolg kan hebben.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...