ikkanhet Geplaatst 23 december 2021 Rapport Share Geplaatst 23 december 2021 Goeiemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2021 Hij bleef hangen vraag maar een dan krijg je er twee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 23 december 2021 Rapport Share Geplaatst 23 december 2021 Goedemorgen @ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2021 Goeiemorgen @niks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 23 december 2021 Rapport Share Geplaatst 23 december 2021 Heb je nog plannen met kerst? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2021 Nee @niksgezellig thuis. De kinderen komen wel en tweede Kerstdag mijn vriendin. En jullie wel plannen? niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 23 december 2021 Rapport Share Geplaatst 23 december 2021 Eerste dag mijn moeder en schoonouders. Tweede dag moet ik werken. ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 december 2021 Rapport Share Geplaatst 23 december 2021 Goedemorgen Niks, Ikkanhet en alle andere frummers... Eerst maar een bakje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 23 december 2021 Rapport Share Geplaatst 23 december 2021 Jaa koffie! Goedemorgen @Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 23 december 2021 Rapport Share Geplaatst 23 december 2021 Goedemorgen. Ik heb taart voor bij de koffie. Ik ben jarig vandaag! karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 23 december 2021 Rapport Share Geplaatst 23 december 2021 Goedemorgen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 23 december 2021 Rapport Share Geplaatst 23 december 2021 Vandaag laatste werkdag voor de kerstvakantie. Geen borrel dit jaar ivm Corona. Wel komen de mannen hun kerstpakket halen. Ik tracteer daar wel op taart. Dochter komt uit zichzelf vanavond eten. We gaan Chinees halen. Eerst de dagpact openen: Dagpact: Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2021 Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag @Tatum Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 december 2021 Rapport Share Geplaatst 23 december 2021 Jij ook een goedemorgen Etty. Van harte Tatum. Maak er een heel fijne dag van ...... karin123, Etty en Tatum reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 23 december 2021 Rapport Share Geplaatst 23 december 2021 Tatum en ikkanhet reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 december 2021 Rapport Share Geplaatst 23 december 2021 Dagpact: Tatum Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 23 december 2021 Rapport Share Geplaatst 23 december 2021 Dagpact: Tatum Yvonne Artemis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 23 december 2021 Rapport Share Geplaatst 23 december 2021 Goedemorgen en van harte @Tatum een mooie dag gewenst, Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 december 2021 Rapport Share Geplaatst 23 december 2021 Goedemorgen en gefeliciteerd @Tatum Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 december 2021 Rapport Share Geplaatst 23 december 2021 Goeie morgen mensen, Even een mededeling. Ik heb twee ontstoken ogen waar je U tegen zegt, dus kan ik voorlopig niet hier zijn. Maak er iets moois van en houdt het droog hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 23 december 2021 Rapport Share Geplaatst 23 december 2021 14 minuten geleden zei Oskar: Ach, nou is Jopie helemaal weg Als je zelf bent vertrokken: sterkte. Met alles. Ik hoop ook weer niet dat de @moderatorhierachter zit. Dan is de kans op invoelend modereren verkeken. Een triest begin van de dag. Alles verwijderen is op eigen verzoek volgens mij. De moderator blokkeert alleen. Toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 23 december 2021 Rapport Share Geplaatst 23 december 2021 Maar dat gebeurde pas na een collectieve forumopstand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 23 december 2021 Rapport Share Geplaatst 23 december 2021 Mmm, misschien wel een wat voorbarige conclusie, en voorbarige tristesse @Oskar. Een moderator die per geval zijn/haar/hen invoelendheid laat spreken lijkt me onwerkbaar. Ook iemand die komt gallen heeft een probleem natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 23 december 2021 Rapport Share Geplaatst 23 december 2021 Goedemorgen. Dagpact: Tatum Yvonne Artemis Roberto karin123 en Artemis reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2021 1 minuut geleden zei Oskar: Mee eens. Persoonlijk heb ik het liefst óf helemaal geen moderatie óf moderatie door iemand die hier actief meedoet. iemand die hier actief meedoet kan partijdig zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden