Reacher Geplaatst 11 december 2021 Rapport Share Geplaatst 11 december 2021 Ik heb nu 30 versies van ‘Just Walk away Renee geluisterd @haddock maar geen betere dan the left banks. Hoewel Tori Amos haar versie ook wel bijzonder was. Hadocque reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 11 december 2021 Rapport Share Geplaatst 11 december 2021 Goedemorgen, Gisteren 'Kom hier dat ik u kus' gezien. Aanrader. Alles schuurt in deze film. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 december 2021 Rapport Share Geplaatst 11 december 2021 1 minuut geleden zei jopie: lang en voor het eerst sinds tijden zelfs plas-loos geslapen... wow Gisteren mischien (te) zout gegeten? Alleen dán lukt mij dat nog. Doe'k niet expres, hoor, maar het gebeurt soms en dan zie ik dat maar als de enige prettige bijkomstigheid van dat 'slecht zout eten'. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 december 2021 Rapport Share Geplaatst 11 december 2021 Van sperciebonen eten val je af? Moet ik dan maar niet meer doen, sperciebonen eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 11 december 2021 Rapport Share Geplaatst 11 december 2021 @nikseen mooie kleur uitgekozen vind ik. Ik ben niet zo van blauw voor jongens en roze voor meisjes. Dan doe ik precies het tegenovergestelde En je zegt al, Mini is geen meisje meisje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 11 december 2021 Rapport Share Geplaatst 11 december 2021 @ikkanhetde GROTE dag Goed van die vragenlijst. En kijk goed naar het gedrag van de hond. Ik vind het zo spannend. Ik zou er wel bij willen zijn, schandalig he. Hoe laat komen ze? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 11 december 2021 Rapport Share Geplaatst 11 december 2021 Oh ja, goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 december 2021 Rapport Share Geplaatst 11 december 2021 3 minuten geleden zei karin123: Oh ja, goedemorgen. Oh ja, ook van mij nog... karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 11 december 2021 Rapport Share Geplaatst 11 december 2021 37 minuten geleden zei Kohtje: Van sperciebonen eten val je af? Moet ik dan maar niet meer doen, sperciebonen eten. Als je er geen aardappels en vlees bij eet hè. Van alle groente val je af. Ik moet ook minstens 1 x per nacht het bed uit. Dat is best vervelend als je lekker warm in je nestje ligt. Maar als je het positief bekijkt is het fijn als je een wc hebt en lekker terug kan naar je warme nestje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 december 2021 Rapport Share Geplaatst 11 december 2021 52 minuten geleden zei Kohtje: Van sperciebonen eten val je af? Moet ik dan maar niet meer doen, sperciebonen eten. Eén van onze eerdere honden kreeg op advies van de dierenarts ook sperziebonen door zijn eten omdat hij wat te dik was. De dierenarts vertelde mij dat een hond geen voedingswaarde/geen calorieën uit de sperziebonen kon halen, maar dat ze alleen dienden om het hongergevoel wat te stillen... Wij mensen verbruiken wel de calorieën die er in zitten, ook al zijn dat er niet veel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 11 december 2021 Rapport Share Geplaatst 11 december 2021 Morgen. Koffie. Brinta. Krant. Langzaam wakker worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 11 december 2021 Rapport Share Geplaatst 11 december 2021 (bewerkt) Spannend, @ikkanhet. Ik denk dat t helemaal goedkomt. Die mensen willen er geen geld voor en hebben er veel voor over, dat kan bijna niet mis zijn. En die echte Engelse Staffords zijn vaak scheetjes, hoor. 11 december 2021 bewerkt door Hadocque karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 december 2021 Rapport Share Geplaatst 11 december 2021 Wat is dit toch, bij tijd en wijle, een verrassend leerzaam forum. Nooit gedacht nog eens iets bijzonders over sperziebonen te leren waar ik niets aan heb, maar wat wel van pas kan komen als ik misschien nog eens in de één of andere quiz (of kwis) terecht kom. Al is het maar dat sperziebonen met een 'z' de juiste spelling is, al sinds 1893, hoewel sperzieboon met een 'z' al voor het eerst in 1821 voor het eerst op schrift is aangetroffen. Spercieboon, met een 'c' dus, is de tegenwoordig meest voorkomende 'alternatieve' (= foute) spelling, daar waar spersieboon en spergeboon al eerder voorkwamen. Sperzie is een oude nevenvorm van asperge en vroeger werden sperziebonen ook wel aspergiebonen genoemd, mogelijk omdat sperziebonen net als asperges werden gegeten met gesmolten boter en nootmuskaat. Sperzieboontjes worden ook wel slaboontjes of prinsessenboontjes genoemd, en dan ook nog wel eens heerenboontjes. Maar da's een ander verhaal. Je zou, volgens mij, een lange spreekbeurt kunnen houden over boontjes. En dan laat ik Thijs nog buiten beschouwing. karin123 en Toos reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 11 december 2021 Rapport Share Geplaatst 11 december 2021 Succes vanmiddag @ikkanhetKlinkt allemaal heel oke. Zou ik ook doen als ik een goed huis zou moeten zoeken voor mijn kat of hond, naar hen toe gaan en met eigen ogen zien waar het terecht zal komen. Ook de moeite om zo ver te rijden. Dat is dierenliefde. Komt vast goed. ikkanhet en karin123 reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 december 2021 Rapport Share Geplaatst 11 december 2021 1 uur geleden zei spirit: Ik leef helemaal mwt je mee, @ikkanhet. Hoop zo, dat de hond een beetje snel gaat wennen bij jullie. Je zal veel geduld moeten hebben met hem. Heb er een dubbel gevoel over. Hoezo een dubbel gevoel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 december 2021 Rapport Share Geplaatst 11 december 2021 3 uur geleden zei karin123: @ikkanhetde GROTE dag Goed van die vragenlijst. En kijk goed naar het gedrag van de hond. Ik vind het zo spannend. Ik zou er wel bij willen zijn, schandalig he. Hoe laat komen ze? Half 3 ongeveer. Kom maar hoor. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 11 december 2021 Rapport Share Geplaatst 11 december 2021 4 minuten geleden zei ikkanhet: Half 3 ongeveer. Kom maar hoor Kom er aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 december 2021 Rapport Share Geplaatst 11 december 2021 22 minuten geleden zei karin123: Kom er aan Ok tot zo hij is er. Toos, karin123 en Hadocque reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 december 2021 Rapport Share Geplaatst 11 december 2021 Ik hoop dat je veel plezier met en van Valco zult gaan hebben. Hoe oud is ie? Had je waarschijnlijk al ergens verteld, maar kan het zo snel niet vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 11 december 2021 Rapport Share Geplaatst 11 december 2021 2 minuten geleden zei Kohtje: Hoe oud is ie? 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 december 2021 Rapport Share Geplaatst 11 december 2021 Ah. "In de kracht van z'n leven", zeggen ze dan wel, hè? Rare uitdrukking trouwens. Onze hond is nu ook 6 en begint al een beet wit op z'n oren en rond z'n snuit te worden. Z'n voorganger werd niet echt grijs, die werd alleen helemaal steeds lichter roodbruin, bijna wit op het laatst, op het puntje van z'n staart na. Dat bleef jeugdig van kleur. Deze hond vertoont de kenmerken (gezien bij rasgenoten in het verleden) om een mooi grijs koppie te krijgen. We zien wel. Qua gedrag blijven honden eigenlijk hun hele leven pup, alleen de snelheid gaat er wat uit.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 11 december 2021 Rapport Share Geplaatst 11 december 2021 Onze lijkt weer een puppy nadat hij is getrimd. Totaal ander beest… Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 december 2021 Rapport Share Geplaatst 11 december 2021 2 uur geleden zei Kohtje: Ik hoop dat je veel plezier met en van Valco zult gaan hebben. Hoe oud is ie? Had je waarschijnlijk al ergens verteld, maar kan het zo snel niet vinden. Ik meende 6 maar hij is 5 jaar vanaf november. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 december 2021 Rapport Share Geplaatst 11 december 2021 1 uur geleden zei Pinkman: Veel plezier met jullie hondje @ikkanhet. Dank je wel het is echt een lieverd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 11 december 2021 Rapport Share Geplaatst 11 december 2021 Helemaal goed gegaan dus, komt goed met dat scheetje ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden