Spring naar bijdragen

Woensdag 10 november 2021

Claudius

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei Etty:

Ik mis @bumperjim ook.   Ik meen dat hij de volle jaloerse laag kreeg van degene die zo gemoedelijk  onze huistroll wordt genoemd,  mijn inschatting is dat hij daar geen trek in had. 

Ai, en dat zou hij zich echt aangetrokken hebben?
Dat vind ik nou niks voor hem, lijkt hij me veel te nuchter voor. 
Maar het kán natuurlijk. 
In dat geval: @bumperjim, je wordt gemist hier, toe, gewoon weer posten hoor. 
En als lokkertje een kopje echte  Da Hong Poa Kat - Thee-accessoires kopen? | BESLIST.nl | Lage prijs
Helaas is 1 van de katten van Reachter er in gekropen, maar dat mag hem de pret niet drukken toch? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. Ik heb me verslapen :o 

Maar goed ijspegel weet ervan en zei ‘rustig aan’.  

@bumperjimis al heel lang (net als @lady jane trouwens) een doelwit van forummers als die een kwade dronk hebben.

Ik weet niet waarom zij 2-en vaak het haasje zijn.  
Maar ik kan me goed voorstellen dat het niet in de koude kleren gaat zitten. 
Of dat het gaat vervelen.

Aan de andere kant: NIVEA. ( te laat :D)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Reacher:

Ik weet ook niet goed hoe ik me moet opstellen als een ander in mijn ogen gepast wordt. Niets doen en negeren voelt vaak verkeerd. Maar aandacht geven ook.

Dus ik probeer degene die gepest wordt te laten weten dat ze niet alleen staan, maar vaak komt dat dan niet meer binnen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is wel de allerduurste thee op aarde @Reacher, die kat van jou heeft smaak hoor. 

Maar over het reageren op iemand die zich ellendig opstelt naar een ander forumlid : ja, dat vind ik ook moeilijk. 
Niet alleen dat je de pester over je heen kunt krijgen, het gebeurt ook dat andere forumleden met het verwijt komen dat de 'hele meute' over de onaardige persoon heen rolt. 
Dus hou ik tegenwoordig mijn mond maar. 
En dat is dus ook niet goed denk ik nu zo. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Yvonne:

Het is wel de allerduurste thee op aarde @Reacher, die kat van jou heeft smaak hoor. 

Maar over het reageren op iemand die zich ellendig opstelt naar een ander forumlid : ja, dat vind ik ook moeilijk. 
Niet alleen dat je de pester over je heen kunt krijgen, het gebeurt ook dat andere forumleden met het verwijt komen dat de 'hele meute' over de onaardige persoon heen rolt. 
Dus hou ik tegenwoordig mijn mond maar. 
En dat is dus ook niet goed denk ik nu zo. 

Begrijpelijk :heart:

Ik denk dat ik mezelf heel alleen zou voelen staan als niemand naast me ging staan in zo’n situatie. (Of eigenlijk ik wéét het want ik ben gruwelijk gepest, vroeger.)

Niet de pester te confronteren, of ruzie te maken met die persoon want dat is dan koren op diens molen. Bovendien is het iemand die ook een hulpvraag heeft.

Gewoon een muurtje vormen om het slachtoffer.
Maar hoe je dat doet… 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...