Lieke7777 Geplaatst 5 november 2021 Rapport Share Geplaatst 5 november 2021 17 minuten geleden zei Sowhat: Brrr,, @Jannigjedat is wel frisjes. Ik probeer het op 18.5 te houden. Brrr dat is ook koud hier de cv 21 graden . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 5 november 2021 Rapport Share Geplaatst 5 november 2021 Wel gezellig druk! Gaat kleinzoon van 4 wel naar school Bor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 5 november 2021 Rapport Share Geplaatst 5 november 2021 Gaat het wel @spirit. Hou je goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 5 november 2021 Rapport Share Geplaatst 5 november 2021 Dat zal fijn zijn @Bor als je de medicatie voor je RR eraf kan hebben. Idd als je deze nog slikt kan je bloeddruk naar beneden kelderen , naar en schrikken dat je 2 keer flauw gevallen bent . Spannend voor je, de geboorte van je kleinkind erbij.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 5 november 2021 Rapport Share Geplaatst 5 november 2021 1 uur geleden zei spirit: Heb heb het zwaae Ook geen zoek. Akeen opbde weweld. Wat triest dat het zo voelt. Maar er zal toch wel iemand zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 5 november 2021 Rapport Share Geplaatst 5 november 2021 Overdag dan maar wat rust voor jezelf nemen Bor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 november 2021 Rapport Share Geplaatst 5 november 2021 5 uur geleden zei lady jane: patatje met graag Patatje voor @lady jane. Op zijn lekkerst vlak voor het slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 november 2021 Rapport Share Geplaatst 5 november 2021 oh jammie, jij weet wat een mens nodig heeft Reacher, thnx Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 november 2021 Rapport Share Geplaatst 5 november 2021 mag jij mijn blokjes kaas Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 5 november 2021 Rapport Share Geplaatst 5 november 2021 Ik duik mijn warme bed in. Welterusten. Hadocque en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 november 2021 Rapport Share Geplaatst 5 november 2021 Ik zet de vuurtoren weer aan voor @Zbb lady jane en karin123 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 6 november 2021 Rapport Share Geplaatst 6 november 2021 4 uur geleden zei Sowhat: Brrr,, @Jannigjedat is wel frisjes. Ik probeer het op 18.5 te houden. Ik ook hoor, vooral s’avonds. Overdag probeer ik zuiniger te zijn, maar vandaag overdreef ik het wel. Gelukkig blijk ik toch nog een verlenging van mijn energiecontract te hebben afgesloten, in ieder geval voor een jaar. Dat geeft een beetje rust. Dus mag de verwarming weer aan. Een mens kan ook overdrijven hè. Maar ja, ik ben net met pensioen, dus ik moet nog uitvogelen hoeveel ik per maand echt te besteden heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 6 november 2021 Rapport Share Geplaatst 6 november 2021 Is er nog frites, of blokjes kaas? Of pannenkoeken? Hond in de pot zeker. Jammer lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden