Spring naar bijdragen

Maandag 1 November 2021


Claudius

Aanbevolen berichten

Ja, wat vervelend he @lady jane, al dat geboor
Hier ook regelmatig last van
De flat waar ik in woon is ruim 50 jaar oud
Toen ik hier 11 jaar geleden kwam wonen, woonde er nog heel veel mensen van de "oude garde "
Inmiddels zijn deze mensen allemaal overleden en komen er nieuwe jonge mensen wonen
En ja, die willen de dichte keuken eruit natuurlijk en een nieuwe badkamer !

Maar 4 keer in 10 jaar is wel veel he
Gelukkig mooi weer om te wandelen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou hier blijkt het toch anders, ze zijn al weken bezig een nieuw dak te plaatsen
over het hele komplex. En dat dreunt dus door, via luchtkanalen, verwarmingsbuizen enz.
Waarschijnlijk door het mooie weer nu kans gaten boren en de boel klaar voor er weer regen komt?
Maar goed, het huis maar wat langduriger ontvluchten nu dan en het beste ervan hopen.
Als ze nu nog zonnepanelen zouden plaatsen had ik er meer begrip voor denk ik☺☺

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Bor:

Goedemorgen..

Ik heb de hele nacht liggen malen over mensen van hier die allemaal dood zijn. [...]

Het was dan ook Haloween nacht. Of, volgens de Keltische traditie "Samhain".
Samhain is een feest ter verering van de doden. De sluier tussen de wereld van de levenden en de wereld van de doden is dan het dunst.

Niks engs aan, hoor.

bewerkt door Kohtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Brr net in een app naar iemand een gevoel uit gesproken en gezegt dat het mij spijt als ik haar belast heb in mijn drank periode. 

Krijg er spontaan  hartkloppingen  van toen in hem verzonden had .

Dit nav vrijdag dat ik haar voor het eerst weer zag . Maar had het idee dat er een bepaalde negeerhouding was.

Ook geuit dat dit gevoel ontstond bij mij.. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soms zijn er dingen die je niet kan veranderen  naar je partner,  @Cleo66 je kan dingen zeggen en aandragen nav zijn klachten gedrag en zien hoe hij er aan toe is , maar jij geeft het aan wat je ziet en hoort en misschien wel wat het met je doet. 

Het blijkt ten alle tijde aan de ander wat er mee gedaan wordt je hebt daar niet de regie of eindverantwoordelijkheid  over hoe graag je dat ook zal willen misschien. 

Het enigste wat je kan zeggen misschien is als hij klaagt dat je het aanhoort en verteld als hij niet veranderd  jij er niets mee kan .

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Berichtje  terug gehad op de app , dat het niet de bedoeling  was en dat het mijn eigen gevoel was .

Weet niet of ik nu nog hetzelfde voel , zo lastig,  soms wilde ik dat ik mijn hoofd eens weer uit kon zetten.

Niet dat gedenk , gehele tijd en mij zorgen maken of ik iets fout  doe,  of dat ik niet genoeg veiligheid  voor mijzelf gecreëerd  heb.

Lastig hoofd :unsure:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Claudius:

Ik had juist thuis witte pens https://nl.wikipedia.org/wiki/Witte_pens , beetje vroeg zeker? 

Niet zo onzeker zijn, @Claudius. Als jij om vier uur 's middags witte pens wilt eten, dan eet je toch om vier uur witte pens? Je bent, wat betreft dit forum, niet aan vaste etenstijden gebonden, hoor. Was het lekker? En maak je dat zelf of koop je dat ergens? Ik had nog nooit van witte pens gehoord, en eerlijk gezegd klonk het me in eerste instantie onsmakelijk in de oren, maar even opgezocht... lijkt me, bij nader inzien, reuze mee te vallen.
Toen ik als kind hier in het oosten van Nederland kwam te wonen, maakte ik kennis met balkenbrij. In die tijd was ik een veel te dik jongetje dat alles at wat ie maar te pakken kon krijgen en balkenbrij vond ik heerlijk. Tot ik later ontdekte wat balkenbrij eigenlijk was.. kon het niet meer zien of ruiken. Maar nu ben ik daar wel weer overheen gegroeid en vind ik zo af en toe een plak gebakken balkenbrij best wel te doen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...