Claudius Geplaatst 3 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2021 Goeiemorgen Dagpact Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 3 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2021 Ik heb redelijk geslapen, maar nog steeds te dikwijls wakker. Het is sinds gisteren middag aan t regenen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 3 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2021 Goedemorgen. ja hier ook al vanaf gistermiddag en het word vanmiddag pas droog zeggen ze. Ik heb gisteren een tent gebouwd buiten over me Kuip van me boot,heb me kuipvloer vervangen nu moet me stuurconsol nog geverfd worden dan kan die volgende week ook hopelijk weer terug. ik zit nu met gaten in me kuipvloer waar de bekabeling voor het stuurconsol doorheen lopen. niet fijn met dit weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 3 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2021 16 minuten geleden zei Claudius: Goeiemorgen Dagpact Claudius zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2021 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2021 Goeiemorgen allemaal, karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2021 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 3 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2021 Goedemorgen. Ik ga zo vrienden helpen verhuizen. @Cleo66 hoe was je feest? Lijkt me aparte gewaarwording dat t al zo vroeg begint nu en dan om 12 uur afgelopen. Best prima eigenlijk, volgende dag weer fris en fruitig Ik heb trouwens geen problemen met berichten plaatsen, heb n ouwe samsung. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2021 Goedemorgen allemaal, Wat een regen weer. Stuk kouder ook. Gisteren avond zelfs de verwarming even aan gehad. oh, en ik heb echt nooit problemen met berichten plaatsen, niet op de computer maar ook niet op mijn mobiel. gelukkig maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 3 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2021 Ik ben een warme choco gaan drinken in een plaatselijk café, en wat boden ze er weer bij aan? Ik heb het terug laten meenemen karin123, Zbb en ikkanhet reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 3 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2021 Goedemorgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2021 17 minuten geleden zei Claudius: Ik ben een warme choco gaan drinken in een plaatselijk café, en wat boden ze er weer bij aan? Ik heb het terug laten meenemen Een lekkere gevulde koek ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2021 Moguuh Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2021 22 minuten geleden zei Claudius: Ik ben een warme choco gaan drinken in een plaatselijk café, en wat boden ze er weer bij aan? Ik heb het terug laten meenemen advocaatvlaai? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 3 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2021 2 uur geleden zei ikkanhet: Goeiemorgen allemaal, mooie dagpauwoog, maar waarom gaat ie tegen het verkeer in? nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2021 4 minuten geleden zei Kohtje: mooie dagpauwoog, maar waarom gaat ie tegen het verkeer in? hahahaha kent de verkeersregels niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 3 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2021 @rapilos @ikkanhet Zoiets ziet het eruit, maar dan in een klein plastiek bekertje en meer slagroom als de advocaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 3 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2021 't Gekke is dat als ik 'gewone' insecten tegen de voorruit krijg, ik dat hoofdzakelijk vies en lastig vind, 't geeft zo'n smurrie met wissen, maar als ik een vlinder (of ook wel een libelle) zo van het leven beroof, er toch een moment van schrik en spijt is... sorry, sorry, sorry, zeg ik dan tegen het slachtoffer. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 3 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2021 Krijg je dat dan bij de choco aangeboden, zomaar voor erbij, @Claudius? Rare gewoonte dan toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 3 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2021 (bewerkt) Bij koffie serveren ze dat hier ook @Kohtje in alle plaatselijke café , tavernes, restaurants of toch in de meeste 3 oktober 2021 bewerkt door Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2021 hier ook meestal een beetje koffielikeur met slagroom erbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 3 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2021 (bewerkt) Goedemorgen , heerlijk tot 9.00 geslapen Vandaag lekker niets , het regent en hier zitten we droog met de verwarming aan . Straks stenen verven , heb gisteren allelei nieuwe kleuren en verf binnen gekregen dus uitproberen. 3 oktober 2021 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 3 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2021 Hier ook heerlijk uitgeslapen. Flinke wind en veel regen. Vandaag ga ik mijn tuinset opbergen. En de kledingkast uitzoeken. De verwarming is nog niet aangesprongen maar dat zal niet lang meer duren. Eens kijken waar mijn pantoffels ook alweer liggen nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2021 6 minuten geleden zei Bor: Hier krijg je ook vaak een bekertje likeur naast de koffie. Goedemorgen ja en dat is echt minimaal en geef ik ook niet terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 3 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2021 2 minuten geleden zei ikkanhet: ja en dat is echt minimaal en geef ik ook niet terug. Daardoor ben ik verleden jaar als ik uit de verslavingskliniek kwam wel terug beginnen te drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden