ikkanhet Geplaatst 22 september 2021 Rapport Share Geplaatst 22 september 2021 Goeiemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 22 september 2021 Rapport Share Geplaatst 22 september 2021 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 22 september 2021 Rapport Share Geplaatst 22 september 2021 Goedemorgen! dagpact Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 22 september 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 september 2021 dagpact Maja ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 22 september 2021 Rapport Share Geplaatst 22 september 2021 Goede morgen dagpact Maja ikkanhet Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 september 2021 Rapport Share Geplaatst 22 september 2021 (bewerkt) Goedemorgen frummers, ik ben al een poosje met dimmers en lampen aan het rommelen geweest, nu eerst tijd voor een bakje. dagpact Maja ikkanhet Claudius Yvonne 22 september 2021 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 22 september 2021 Rapport Share Geplaatst 22 september 2021 33 minuten geleden zei Yvonne: Goedemorgen frummers, ik ben al een poosje met dimmers en lampen aan het rommelen geweest, nu eerst tijd voor een bakje. dagpact Maja ikkanhet Claudius Yvonne zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 september 2021 Rapport Share Geplaatst 22 september 2021 Ik heb het pact maar even omhoog gehesen zbb... zo ben jij ook weer zichtbaar. Goedemorgen trouwens. En fijn dat je er weer op gezet hebt!!! dagpact Maja ikkanhet Claudius Yvonne zbb Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 22 september 2021 Rapport Share Geplaatst 22 september 2021 14 dagen droog rapilos, karin123 en Zbb reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 september 2021 Rapport Share Geplaatst 22 september 2021 Top Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 22 september 2021 Rapport Share Geplaatst 22 september 2021 Morning! Rondje hond zo. Prachtig zonnetje hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 22 september 2021 Rapport Share Geplaatst 22 september 2021 Ik zit op mijn telefoon en weet ook niet waarom dat gebeurd @Yvonne blijkbaar werkt het forum anders op je telefoon dan als je op je pc/laptop zit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 22 september 2021 Rapport Share Geplaatst 22 september 2021 5 minuten geleden zei Yvonne: Top Claudius Daar heb ik nooit problemen mee tijdens een opname. Vandaag komt mijn persoonlijke begeleidster terug. Voor alcohol hebben ze allerlei soorten therapieën. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 september 2021 Rapport Share Geplaatst 22 september 2021 23 minuten geleden zei Zbb: blijkbaar werkt het forum anders op je telefoon dan als je op je pc/laptop zit? Dat denk ik ook Zbb, ik gebruik de laptop voor het forum, vind dat gepriegel op de mobiel zo onhandig... Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 september 2021 Rapport Share Geplaatst 22 september 2021 Een hele goede morgen allemaal, Nog niets gedaan, want even geen zin Dus mijn tweede bakkie koffie en zelfgebakken bananenbroodje erbij Eerst wel ook nog ontbijt gehad natuurlijk.. Dus...straks moet ik nog; ochtendgym, meditatie, Ommetje (Wat moet ik toch altijd veel van mezelf ) Om 11.00 komt vriend Gaan we een lekkere lange wandeling maken was wel geneigd om weer naar de volkstuin te gaan, maar ja, misschien moet je af en toe toch wat anders doen tussendoor Vanavond stamppot rauwe andijvie met spekjes bio spekjes van de slager, en de aardappelen en andijvie van de tuin Leuk he Loetje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 september 2021 Rapport Share Geplaatst 22 september 2021 Dagpact ; Maja ikkanhet Claudius Yvonne zbb Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 22 september 2021 Rapport Share Geplaatst 22 september 2021 Goedemorgen nog 1 dagje vrij, vanmiddag weer een mooie teams meeting Verder hoef ik lekker niets vandaag wel vanavond bellen met sponsor maar dan hoef ik de deur niet uit ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 september 2021 Rapport Share Geplaatst 22 september 2021 goeiemooiemorgen frummers vandaag zussendag in Amsterdam dat wordt veel bijkletsen, lekker eten en de stad verkennen, zin in. Lika, Lieke7777, karin123 en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 22 september 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 september 2021 Wat leuk @lady jane, veel plezier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 22 september 2021 Rapport Share Geplaatst 22 september 2021 4 uur geleden zei Zbb: Ik zit op mijn telefoon en weet ook niet waarom dat gebeurd @Yvonne Ik had zin 2 nog niet gelezen, dus ik dacht “waarom zit Zbb in vredesnaam op zijn telefoon? “ En waarom weet hij niet waarom hij op zijn telefoon is gaan zitten? Ik maakte me meteen zorgen om je. Toen las ik zin 2. Goedemiddag. Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 22 september 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 september 2021 Ik heb ook veel soorten ijs, geloof 2 laden van de vriezer vol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maverick Geplaatst 22 september 2021 Rapport Share Geplaatst 22 september 2021 3 uur geleden zei Bor: Of een pannenkoek met banketbakkersroom, warme kersen, een bolletjes ijs en slagroom is ook heel lekker. Bijvoorbeeld En nu loopt mij dus het water door de mond! Dit is wel een soort van mijn lievelingstoetje, lekker hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 22 september 2021 Rapport Share Geplaatst 22 september 2021 Ik meld me droog af van het dagpact fijne avond nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 22 september 2021 Rapport Share Geplaatst 22 september 2021 Heb het idee dat het goed met je gaat Spirit, fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 22 september 2021 Rapport Share Geplaatst 22 september 2021 Ik heb soms het gevoel dat ik mijn ei kwijt wil en dat dit toch de enigste plek daarvoor is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden