Lieke7777 Geplaatst 12 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2021 Ja hoor @Maja Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 13 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2021 (bewerkt) Morgen heb ik een grote presentatie op kantoor van familie zorg. Er zal een groep fysiek aanwezig zijn en er zijn een groot aantal via de zoom uitgenodigd. Vind het best spannend, maar zie er niet tegen op. Afgelopen zondag nog het een en ander voorbereid in de PowerPoint presentatie met familie begeleider en ik werdt best weer emotioneel even. Benieuwd of ik het morgen lukt , maar anders be it.. dan zijn de tranen er maar. 13 oktober 2021 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 14 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2021 (bewerkt) . 14 oktober 2021 bewerkt door Yana verkeerde draad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 14 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2021 Het ging goed!!!!! Heel veel complimenten gekregen over mijn pad die ik gegaan ben . En heb een uitnodiging voor een symposium gekregen om daar aan mee te werken lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 14 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2021 Wat goed @Lieke7777! Het pad dat je nu ingeslagen bent past jou als een jas. Dat verdient zich terug. Je mag supertrots zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 14 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2021 Ja goed hé, ik heb iets waar ik voldoening uit haal waar ik achter kan staan. Van uit mijn ervaring ouders helpen , maar ook op onderzoeksvlak is hier veel aan toe te voegen. Het staat allemaal in de kinderschoenen om ouders veel belangrijker te maken en ze in hun krachten te zetten ipv over ze heen te praten . wel gaaf een symposium / congress . Het duurt nog even 1 juni maar de aanloop er naar toe zal wel het nodige aan investeren en afstemmen zijn. Mooi project , en in november heb ik weer een andere bijeenkomst in Ede . Ook daar zijn veel mensen bij betrokken om daar ook een goed project van te maken . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nun Geplaatst 16 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2021 @Angelheart. Jammer dat het niet gelukt is. Opstaan en verder gaan. Voor jezelf nagaan waarom je de fout in ging en het weer oppakken. Dag voor dag. Je klinkt in ieder geval positief. Go for iT! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 17 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2021 @AngelheartJe mag je steeds op het jaarpact laten bijzetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 17 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2021 Lieve @Angelheart, Balen! Maar nu niet alleen terug kijken, kijk vooruit. Je hebt een flinke tijd droog staan achter de rug en daar plak je nu een nieuwe start aan vast. Ik struikelde 1 dag voordat ik 1 jaar droog stond, heb ook meteen de draad weer opgepakt en heb daar geen seconde spijt van. Ik werd hier gewaarschuwd nu niet te vallen voor de gedachte dat het nu niks meer uitmaakt en dat verder drinken (even maar) dus wel kan. Opnieuw starten is dan veel moeilijker dan na 1 x kortstondig struikelen. Ik geef deze tip graag door. Knietjes afvegen, kroontje recht en over twee weken sta je weer fier op het november-pact. Je kan m zelfs zelf openen . en bedenk een reddingsplan voor het moment dat je merkt dat de drank lonkt omdat er teveel dingen tegelijk samen komen. Was het eenzoeken naar ontspanning? Of was iets anders/ een andere emotie de trigger? Voor nu slaap lekker en toi toi toi! Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2021 @Angelheart hierboven staan mooie dingen je kunt oktober bij de dag en weekpacten extra steun zoeken/geven, om niet te blijven liggen nu. Trap niet in de valkuil om oktober echt af te schrijven! Jij maakt de keus, elke dag weer en geen enkele aanleiding van buitenaf doet dat voor jou. Onderschat jezelf niet. succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nun Geplaatst 17 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2021 Ik zie ze al samen gaan over het pad. De Ezel met de Engel op z'n rug samen zingend: You never walk alone.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2021 dit beeld staat bij ons op een kademuur, misschien een engel die de ezel draagt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 18 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2021 Wat een leuk beeld @lady jane het lijkt idd dat de ezel een engel draagt . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2021 op t Bolwerk hoek Regentesselaan staat het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nun Geplaatst 18 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2021 (bewerkt) . 18 oktober 2021 bewerkt door Nun Weg gehaald Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 19 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2021 Zet m op @Angelheart. Wist trouwens niet dat Wild ook is verfilmd, ik heb het boek gelezen, mooi. Als ik het goed heb gaan jullie allebei al bijna op vakantie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 19 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2021 Wat zijn ze lief hè... lady jane, Bob en Rosee reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 19 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2021 1 uur geleden zei Angelheart: Bedankt voor je steun ! Ja, in 2014 verfilmd. Knakker en ik gaan niet samen op vakantie. Maar wél toevallig allebei deze week. Haha dat had ik wel begrepen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 24 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2021 Goed je te lezen @knakker hoe je schrijft deze cirkel rond te maken je een mooie conclusie opleverd. Hier ook goed met niet drinken, heb eigenlijk afgelopen zomer vakantie al nuchter gemerkt dat vakantie niet perse aan alcohol hoeft vast te hangen. Echter blijft het ten alle tijde een voorbehoud als er situaties kunnen ontstaan die heel heftig kunnen zijn . Maar ik weet hoe ik dan moet handelen. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 24 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2021 Klinkt misschien heel optimistisch dat ik schreef hoe te handelen ,maar dan zal ik ook veel zeilen moeten bijzetten en gebruik maken van mijn netwerk rondom alcohol. Hopelijk zal ik dan de weg vinden . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 24 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2021 Iedereen nuchter gebleven? Tot nu toe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
John72 Geplaatst 24 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2021 Ik ga nu de 4de maand in zonder. Nog steeds momenten vooral in de avond dat ik de smaak mis. Die momenten worden wel minder en het positieve gevoel ook. Sporten/slapen/focus allemaal zaken die veel beter gaan. Dusz laat no vember maar komen. Maja, Artemis en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nun Geplaatst 24 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2021 Hier ook nog nuchter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2021 Hier ook nog lekker nuchter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nun Geplaatst 25 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2021 Fijn om te lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden