ikkanhet Geplaatst 15 september 2021 Rapport Share Geplaatst 15 september 2021 Regent pijpenstelen hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 september 2021 Rapport Share Geplaatst 15 september 2021 Vraag me net af hoezo verslavingsgevoelig zag de boeken en artikelen van voor positiviteit voorbij komen. Heb inmiddels alle boeken, agenda kaartjes etc in huis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 15 september 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 september 2021 18 minuten geleden zei Pinkman: Dan is het wel fijn als je andere drankjes IPV de koffie in kan zetten. Ik drink zelf over het algemeen waterbmaar daar maak je niet iedereen blij mee Wat fijn dat je zaterdag even weg mag. Heb je al een plan wat je die dag gaat doen? Mijn was, strijk, misschien thuis wat opruimen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 september 2021 Rapport Share Geplaatst 15 september 2021 goeiemooiemorgen frummers fietsmaatje ophalen nu het nog droog is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 september 2021 Rapport Share Geplaatst 15 september 2021 Een hele goede morgen allemaal, Veel te vroeg wakker, dus nu weer een beetje slaap. wat een raar weer is het zeg Het begon met mist, loste vervolgens op en zag de zon doorkomen en nu ineens is het weer harstikke donker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 september 2021 Rapport Share Geplaatst 15 september 2021 2 uur geleden zei ikkanhet: Dagpact Claudius ikkanhet Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 september 2021 Rapport Share Geplaatst 15 september 2021 21 minuten geleden zei Claudius: Mijn was, strijk, misschien thuis wat opruimen? je schrijft het alsof we het raden kunnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 september 2021 Rapport Share Geplaatst 15 september 2021 Goedemorgen Weet niet goed wat schrijven. Ben heel droevig maar wil niemand bellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 september 2021 Rapport Share Geplaatst 15 september 2021 Wil eigenlijk ook niet schrijven. Wil gewoon ff ergens zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 15 september 2021 Rapport Share Geplaatst 15 september 2021 Hoi Fleurtje. Ga maar even zitten dan in onze huiskamer . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 september 2021 Rapport Share Geplaatst 15 september 2021 @fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 september 2021 Rapport Share Geplaatst 15 september 2021 De papa van het lief van dochter is plots overleden tijdens onze, dochter en mezelf, reis naar Malta. En t valt me heel zwaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 15 september 2021 Rapport Share Geplaatst 15 september 2021 Ach @fleurtje schuift een kop koffie door Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 september 2021 Rapport Share Geplaatst 15 september 2021 Als er al een moment is geweest dat ik iets te drinken of roken wou was t eergisteren wel. Ik kende de man niet eens echt ook al zijn dochter en lief al 9 jaren samen bijna. Maar t breekt mijn hart nancy en haddock reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 15 september 2021 Rapport Share Geplaatst 15 september 2021 Dat is wel heel triest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 september 2021 Rapport Share Geplaatst 15 september 2021 Elke dag sterven er natuurlijk mensen en vaak ook op veel ergere manieren maar als t dicht bij je komt is t toch andere koek. Te zien hoeveel pijn t brengt is verschrikkelijk. Het te herbeleven ook. Wakker worden en weer door gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 september 2021 Rapport Share Geplaatst 15 september 2021 Ik ben er terug mee weg. Ik kan niet blijven dralen. Sorry dat ik t hier zo gooi als een koffiekoek die niemand wil en dan wegloop. De druk moest ff van de ketel. Maar kan niet blijven hangen nancy en karin123 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 september 2021 Rapport Share Geplaatst 15 september 2021 T doet me t verlies van papa herbeleven. Is miss goed. Gaat t ooit miss wel uit mijn systeem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 15 september 2021 Rapport Share Geplaatst 15 september 2021 @fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 15 september 2021 Rapport Share Geplaatst 15 september 2021 Dat sommigen geen IP blok krijgen, begrijp ik niet.. nancy en Lieke7777 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 15 september 2021 Rapport Share Geplaatst 15 september 2021 Sterkte @fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 15 september 2021 Rapport Share Geplaatst 15 september 2021 Goedemorgen sorry voor de slechte slapers , maar wat heb ik geslapen van 23 00 tot 10.00 vanmorgen Alles stond klaar voor de jongens dus hoefde er ook niet uit. Morgen wel vroeg afspraak bij Brijder om 8.30 en om 13.00 in Ede zijn. Maar vandaag lekker niets even wat huishouden en met de stenen verder . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 15 september 2021 Rapport Share Geplaatst 15 september 2021 Nou @Boekanier @Clemens @Delarope sorry als ik het misschien mis heb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 15 september 2021 Rapport Share Geplaatst 15 september 2021 Vis bijt al nadat ik 1 hengeltje uitgooi. Dat begrijp ik dan weer wel. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 15 september 2021 Rapport Share Geplaatst 15 september 2021 Goedemorgen, kan nog net, Na overleg met mijn POH-GGZ heb ik besloten om van de mogelijkheid gebruikt te maken om morgen opgenomen te worden voor een week detox. Mijn contactpersoon van VNN is dat nu aan het regelen. Verder schrijf ik liever op mijn eigen draadje dan in de dagdraad. karin123, Lieke7777 en nancy reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden