Quinn Geplaatst 29 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2021 Dank je Jane. Verder rolt alles wel, geloof ik. Scholen weer begonnen, dochter heedt zicht op een baan. Geen drank. Maar ja, moe lam lusteloos en weer vier kilo verloren. En al dagen zonder koffie. Alles gaat over. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 29 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2021 Het bos wordt niks vandaag trouwens, de trap naar beneden was al olympisch goud. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2021 op de plaats rust dan maar oh nee you don't take orders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 29 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2021 3 uur geleden zei jopie: "wat een ander óver mij zegt, zegt niets over míj" Soms zal dat waar zijn maar meestal niet, anderen kunnen vaak hele rake observeringen doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 29 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2021 @niks hoe gaat het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2021 Zie ik daar mijn allerfavorietste Q! Olà! En goedemiddag allen. Ik heb mijn meest bange en wilde kat vlooiendruppels gegeven. En we leven allebei nog. Ik zit nu wel te trillen. Zij ook. Hoe is het hier? Inderdaad @nikseen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2021 Ik ben het weer eens eens met @jopie èn @Yana. Zucht. Ik ben het meest volgzame schaap ter wereld. Wel ėén zonder vlooien want ik heb de helft van het spul over mezelf gekregen. Dus dat is top. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2021 1 uur geleden zei jopie: weet je, eigenlijk is die iemand er wel. Jij zelf. Nietus dat ben ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2021 Dit meegaande maar vlooievrij en coole schaap is er weer even vandoor. Peace. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 29 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2021 Raar schaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 29 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2021 Ik heb thee op. En yoghurt. Ongelofeloos. En weer plat na al die inspanning. Later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 29 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2021 Goedemiddag alweer. Zoals ik op mijn eigen draadje geschreven heb, heb ik mij aangemeld voor een week detox opname. In hun brochure staat een voorbeeld van een dagprogramma. Waaronder tweemaal daags een temprondje. Wat moet ik mij hier bij voorstellen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 29 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2021 Tv staat aan. De Uitmarkt. Erg goed, ik heb het gisteren ook gezien. Ik ga straks een pizza halen. Extra beleggen met champignons, paprika en wat kaas. Heerlijk. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 29 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2021 15 minuten geleden zei Roberto: tweemaal daags een temprondje. Wat moet ik mij hier bij voorstellen? Rondje hardlopen (of hard schaatsen, hard fietsen...) Lijkt me heel nuttig, lekker fysiek moe worden tijdens het afkicken. Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 29 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2021 Jopie: wat een ander óver mij zegt, zegt niets over míj.Yana: Soms zal dat waar zijn maar meestal niet, anderen kunnen vaak hele rake observeringen doen.Jopie: uiteraard... het één staat het ander niet in de weg, integendeel zelfs. Ik begrijp het niet @jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 29 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2021 Ik maak andijviestamppot met spekjes, gehaktballen en veel jus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2021 erwtensoep uit de voorraadkast na inDRUKwekkende film geen zin in koken en het is snertweer hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 29 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2021 Restjes gourmetten van vrijdagavond over , dat gaan we eten. Nu nog in de auto rijden bij Schiphol altijd imposant die vliegtuigen. Nog 60 km dan thuis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 29 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2021 Kijken gezellig expeditie Robinson. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 31 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2021 (bewerkt) Op 29-8-2021 om 14:34 zei Yana: Rondje hardlopen (of hard schaatsen, hard fietsen...) Lijkt me heel nuttig, lekker fysiek moe worden tijdens het afkicken. Yana, Een Temprondje twee keer per dag blijkt een groepsrondje te zijn: hoe zit je erbij, hoe voel je je vandaag? ps ik schrijf wel verder op mijn eigen draadje over dit soort dingen. Op dit forum heb ik sinds 2014 al genoeg ellende (en positieve dingen) gelezen. Zo'n temprondje hoeft voor mij dus niet, maar ga het wel uitproberen. 31 augustus 2021 bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden