VIII Geplaatst 2 september 2021 Rapport Share Geplaatst 2 september 2021 Goedemorgen Ik doe ook weer een maandje mee Lieke Grunn Tatum Artemis Denise2 Jane Spirit Maja Ikkanhet Musashi Angelheart Johan Loetje Puck VIII Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 september 2021 Rapport Share Geplaatst 3 september 2021 Op 2-9-2021 om 08:30 zei VIII: Goedemorgen Ik doe ook weer een maandje mee Lieke Grunn Tatum Artemis Denise2 Spirit Maja Ikkanhet Musashi Angelheart Johan Loetje Puck VIII Ik ben eraf. Ga niet drinken, maar er wordt niet afgemeld eerlijk na verbreken pact. In apr./ ook al niet. Zo werkte het voor mij niet. Artemis en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 3 september 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 september 2021 (bewerkt) Fijn dat je goed kan relativeren @denise2 gedachten blijven er ze komen en gaan. Ik heb een heel parlement in mijn hoofd, die elkaar voordurende tegenspreken vaak zijn ze het niet eens met elkaar en dat geeft conflicten. Kunst is om naar mijn gezonde volwassen ik te luisteren , alhoewel ik dolgraag gewoon niet de gezonde volwassen / kind persoon wil zijn. Ik bedoel ik wil het zelf , maar ingebakken modi willen dat niet. Het is een mooie dag. Heb een aantal dingen gedaan waar ik tevreden over ben , dus het tevreden gezonde kind / volwassene is heppie. 3 september 2021 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 september 2021 Rapport Share Geplaatst 3 september 2021 1 uur geleden zei spirit: Ik snap je beslissing @lady jane. Jammer dat sommigen zo makkelijk denken, over een pact. Bedoel je mij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 september 2021 Rapport Share Geplaatst 3 september 2021 1 uur geleden zei spirit: Ik snap je beslissing @lady jane. Jammer dat sommigen zo makkelijk denken, over een pact. Niet oordelen over wat jezelf ook gebeurt. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 september 2021 Rapport Share Geplaatst 3 september 2021 Schrijf mij maar uit ben niet meer welkom na gisteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 3 september 2021 Rapport Share Geplaatst 3 september 2021 (bewerkt) 6 minuten geleden zei ikkanhet: Schrijf mij maar uit ben niet meer welkom na gisteren. Nee je hebt zelf het pact verbroken, het ligt niet aan iemand anders. Heeft met welkom zijn niks te maken. 3 september 2021 bewerkt door bumperjim Artemis en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 september 2021 Rapport Share Geplaatst 3 september 2021 1 uur geleden zei denise2: O wat jammer. Had er iemand wel gedronken dan? Ja ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 3 september 2021 Rapport Share Geplaatst 3 september 2021 (bewerkt) 6 uur geleden zei lady jane: Ik ben eraf. Ga niet drinken, maar er wordt niet afgemeld eerlijk na verbreken pact. In apr./ ook al niet. Zo werkte het voor mij niet. Ik ben er ook af, niet omdat ik ga drinken, maar ben er wel klaar mee. geprobeerd pact te delen, maar dat ligt al weer uit elkaar zag ik Lieke Grunn Tatum Denise2 Spirit Maja Ikkanhet Musashi Angelheart Johan Loetje Puck VIII 3 september 2021 bewerkt door Artemis geprobeerd pact te delen, lukt me niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 3 september 2021 Rapport Share Geplaatst 3 september 2021 1 uur geleden zei spirit: Jij juist jij? Wil gewoon niet dat je het septemberpact komt verzieken. Daarom dus. daarom dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 3 september 2021 Rapport Share Geplaatst 3 september 2021 2 uur geleden zei ikkanhet: Ja ik Dat is snel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 september 2021 Rapport Share Geplaatst 3 september 2021 13 minuten geleden zei Artemis: Dat is snel Ja was mijn verjaardag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 september 2021 Rapport Share Geplaatst 3 september 2021 3 uur geleden zei spirit: Nee, ik wijs niet naar jou @ikkanhet. Wie de schoen past, trekke hem aan. Ik veroordeel ook niet. Ben zelf begin augustus ook de fout in gegaan, maar heb dat wel gemeld. Daarna heb ik niets meer te zoeken op zo'n pact. Jammer blijft het wel. Ik heb het ook gemeld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 3 september 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 september 2021 (bewerkt) Het weekend staat weer voor de deur , vrijdagavond altijd de lastigste avond vond ik vooral als ik vrij was. Ik moest altijd op vrijdag avond met de jongens naar zwemmen toe dus kon nooit starten met de borrel omdat ik van 19.00 tot 20.30 in het zwembad zat. Na 20.30 kon het mij nooit snel genoeg gaan met aankleden enz want ik moest gewoon naar huis. Binnen 5 minuten thuis zat ik al aan de alcohol. Nu is het eigenlijk als altijd , gewoon vrijdag. Morgen weer werken heb 2 avond diensten. 3 september 2021 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 3 september 2021 Rapport Share Geplaatst 3 september 2021 2 uur geleden zei ikkanhet: Ja was mijn verjaardag Ik citeer je @ikkanhet omdat je hier zo'n ontzettend duidelijk voorbeeld geeft waarom het stoppen met drinken niet wil lukken. Ik had ze ook, dit soort redenen om toch te gaan drinken. En ergens in mijn hoofd zitten ze nog steeds, natuurlijk, ik ben een alcoholist en de hunkering naar de uitwerking van drank is er nog steeds. En redenen zijn er te over... - er is een feestje - er is drank - ik voel me kut - of juist niet - ik neem maar eentje (of vier) - morgen stop ik weer gewoon Mijn ervaring is dat het stoppen met drinken pas dan lukt, als je op al die smoezen (want dat zijn het) hetzelfde weerwoord geeft, elke keer weer: doe niet zo gek joh, ik drink immers niet meer. bumperjim, Lieke7777, Musashi en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 3 september 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 september 2021 Klopt er is altijd een reden te bedenken om te drinken. Mooi verwoord @Quinn het is idd de kunst om die gedachten cognitief om te buigen en dat is ook bij mij nog steeds het geval . Ik heb geleerd met deze situaties om te gaan , mijn gedachten te reflecteren aan het feit dat ik niet meer wil drinken . En dat is pas eerlijk naar je zelf zijn , pas dan kan je het stop proces in gang zetten en door pakken . Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 september 2021 Rapport Share Geplaatst 3 september 2021 er is nooit een reden enkel excuses/smoezen voor ons dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 4 september 2021 Rapport Share Geplaatst 4 september 2021 17 minuten geleden zei spirit: Je hebt het idd gemeld @ikkanhet. No hard feeling. Voel gewoon met je mee, omdat het een rotgevoel is en de maand nog maar net begonnen is. Maar gebeurt is gebeurt. Nu weer verder. Niet teveel achterom kijken. Hou het klein. Alleen vandaag. Kome helemaal goed hou het ook klein. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Puck1982 Geplaatst 4 september 2021 Rapport Share Geplaatst 4 september 2021 Hier gaat het goed ! maandag een kleindochter gekregen , dat geeft een extra motivatie ! haddock en Lieke7777 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
John72 Geplaatst 4 september 2021 Rapport Share Geplaatst 4 september 2021 Ben al even op het forum aan het rondkijken maar doe graag mee met het September pact. Sinds 26/7 op de goede weg en bij momenten blader is meestel even door het forum ^^ bumperjim, haddock, karin123 en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 4 september 2021 Rapport Share Geplaatst 4 september 2021 (bewerkt) Op 3-9-2021 om 18:38 zei Artemis: Lieke Grunn Tatum Denise2 Spirit Maja Ikkanhet Musashi Angelheart Johan Loetje Puck VIII John 72 4 september 2021 bewerkt door haddock Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 4 september 2021 Rapport Share Geplaatst 4 september 2021 Je staat erop, John. Wie eet ik binnenkort ook. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Puck1982 Geplaatst 4 september 2021 Rapport Share Geplaatst 4 september 2021 Dank je wel Denise!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Puck1982 Geplaatst 4 september 2021 Rapport Share Geplaatst 4 september 2021 Het blijft een wonder … zo n pas geboren kindje! en het motiveert me zeker . Een goede tegenhanger van het mij te zeer bekende smoezenboek! ook nu… want er is altijd een reden om te drinken / verdoven … Groetjes van een droge oma haddock reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 5 september 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 september 2021 Gefeliciteerd @Puck1982 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden