Spring naar bijdragen

Zondag 22 augustus 2021


nancy

Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers. 
Buiten is het grijs en nat, behoorlijk nat. 
Het regent .... 
Binnen brandt de lamp en staat een bakje klaar. 
image.png.3696534706f76a30f6fd220f0e8642db.png

Sterkte met de studie @nancy, wat zal het goed voelen als je het af hebt. 

@Maja, lekker ruimen, veel ruimen.... fijn dat jouw zus komt helpen.... 

DAGPACT:
Yvonne 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen allemaal,

Zoveelste horrornacht qua dromen. En mijn linkerzij staat al vanaf maandag onder stroom (eigen beschrijving ervoor) net of ze lasergamen tegen mij.
Bahbah wordt je beetje mismoedig van. Maar weer een afspraak maken maar het balen is mijn neuroloog is naar New York vertrokken dus krijg een nieuwe.
Was zo blij met hem was echt een mens mens geen arts mens maar ja wat doe je eraan. Face the music ikkanhet eerder verzoop ik dat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Maja:

Goedemorgen! 
Zet ‘m op @nancymet de studie-opdracht. Wil je vertellen waar de studie over gaat?
Vandaag komt mijn zus mij helpen met orde brengen in een kamer met volgestouwde kasten en nog van alles ervoor, bovenop enz. Een grote bende. Hulp is dan ook zeer gewenst en nodig.

Psychologie aan de universiteit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemooiemorgen frummers

Scheveningen heeft goed weer vandaag; https://www.weerplaza.nl/nederland/scheveningen/17310/
niet goed gekeken ikkanhet.
Gisteren hebben we de dag van ons bejaarde leven gehad, in Scheveningen dus. Lekker gebald, net de spullen opgeruimd en ingegeraven, komt er een vijftal jongelui met een prachtige dure volleybal-set. Professioneel en zo opgezet. Wij kijken en genieten natuurlijk. Komen ze nog lief vragen of wij last hebben
van hun muziek. Nee natuurlijk, sfeerverhogend en precies bij hen passend. Normaal doodstil op ons strand. Op 1 na speelden ze erg goed en een van ons trok de stoute schoenen aan en vroeg of ze mee mocht doen. Dat mocht en ze paste er wonderwel tussen. Dus na de set riep ze nog 2 van ons, en ja hoor, ik durfde nu ook. Maar oh oh wat konfronterend. De jongelui (jonger dan mijn kinderen) sprongen gigahoog en waren zo soepel als wat. Maar wij krasse knarren brachten techniek en rust in. Een jongen zei dat ik rust in zijn team bracht (ik; daarvoor moest ik met pensioen eerst); daarna; jouw serveertechniek heb ik nog nooit gezien (ik; die leerden ze ons in de vorige eeuw) en zo ging het maar door. Maar mooi dat ze onze serveerballen niet goed konden passen, wij hadden reuze schik natuurlijk.
Zo heerlijk om opgenomen te worden tussen jonge honden en je meteen 10/20 jaar jonger te voelen zelf ook. Ik was zielsgelukkig aan het einde vd dag, net voor donker thuis haha. En nu zere gewrichten en voldaan nagenieten.  Het weer was toen net als nu, wisselend bewolkt, maar heerlijk zacht en het zeewater verrukkelijk.

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

weerplaza heeft het vaakst gelijk, is gebleken door objectief onderzoek (haha) van ons. De sites geven vaak verschillende berichten
maar wij laten ons zelden weerhouden en meestal valt het mee. Buien waaien over en vallen landinwaarts, het is altijd prachtig wandelweer
en volleyballen doen we zelfs met windkracht 6 als de wind niet te koud is. En dankzij de mensen die super strandweer blieven, hebben wij altijd volop de ruimte om een volleybalveld op te zetten en te genieten van de rust en ruimte. Zo selecteert alles zichzelf. In dit soort maanden zou ik wel eens in Den haag wilen wonen. Maar blij ook om in mijn eigen bedje te slapen en met een uurtje thuis te zijn. Hier speelt de rest van het jaar mijn sociaal leventje af. En volleyen de strandmaatjes mee in de zaal in Voorburg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Bob, het is mijn passie dat volleybal, en een paar die-hards, precies zo.
Ik kan bijna niet gelukkiger zijn dan tijdens het spelen, dankbaar dat mijn lijf
dat allemaal nog kan en doet. En we accepteren het verval, we gaan gelijk op in
ouder en strammer worden. En aan het einde van het seizoen kijken we terug op
vele mooie gesprekken ook. Ik deel met hen meer dan met familie soms.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei lady jane:

Klopt, actief of passief, dat scheelt alles. Wij hebben het nooit koud.
En gisteren heerlijk na afloop op een terras gegeten en nagenoten hoor, dat kunnen we ook erg goed.
Maatje met een 0% biertje en ik met mijn vast drankje; een sterke bak koffie.

precies wij passief dus dan is een beetje warmer beter.
Maar super dat jij er zo van kan genieten daar. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...