nancy Geplaatst 30 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2021 Jopie, heb jij nog tips om het weggooien van spullen makkelijker te maken?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2021 Oh, ik krijg net een melding op mijn mob dat de meiden van het Ned. elftal gaan spelen tegen de VS, uitstel van executie voor mij . Toch weer handig die technologie, anders was ik het vergeten . lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 30 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2021 Ik begrijp echt niet waarom bijna iedereen zo’n zogenaamde ‘smartphone’ heeft. Weiger m ten ene male. Dat ding ‘heerst’ mij veel te veel zie ik om me heen. Appen is makkelijk? Nee, appen is furskrikkuluk! karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nun Geplaatst 30 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2021 Gaat je bijna niet meer lukken. Al helemaal niet met openbaar vervoer in sommige landen. Sta je bij de bushalte. Staat er alleen een QR code. Zelf gebruik ik alleen een een oude smartphone thuis voor whatsapp en wat internet. Zit liever achter een pc thuis. Onderweg gewoon een ouderwetse Nokia mobile telefoon, als ik hem niet vergeet. Ben me nu aan het oriënteren voor een smartphone je ontkomt er niet aan. Het belemmert je teveel als je zo,n ding niet meer hebt. Met LAW moet ik altijd lachen om mensen die zo druk zijn om hun telefoon op te laden ergens. Of als er ergens bereik is zit iedereen achter dat scherm. Laats was ik ergens aan het kamperen en was er s'avons een "gezellig" kampvuur zit iedereen achter dat ding. Ben maar gaan slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 30 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2021 Heb al bijna 20 jaar de 6310. 3e accu. En nieuw omhulsel, viel steeds uit in mn broekzak. Nu weer ok. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 30 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2021 Zojuist zei Nun: Gaat je bijna niet meer lukken. Al helemaal niet met openbaar vervoer in sommige landen. Sta je bij de bushalte. Staat er alleen een QR code. Zelf gebruik ik alleen een een oude smartphone thuis voor whatsapp en wat internet. Zit liever achter een pc thuis. Onderweg gewoon een ouderwetse Nokia mobile telefoon, als ik hem niet vergeet. Ben me nu aan het oriënteren voor een smartphone je ontkomt er niet aan. Het belemmert je teveel als je zo,n ding niet meer hebt. Met LAW moet ik altijd lachen om mensen die zo druk zijn om hun telefoon op te laden ergens. Of als er ergens bereik is zit iedereen achter dat scherm. Laats was ik ergens aan het kamperen en was er s'avons een "gezellig" kampvuur zit iedereen achter dat ding. Ben maar gaan slapen. Ik verdom t. Dan maar lopen. Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nun Geplaatst 30 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2021 Ja klopt ben ook gaan lopen. Gelukkig is het lopen een hobby van me. Herken dat gevoel. Buienradar ook zo,n ding. Afspraak met iemand om te varen. Ik op de club niemand te bekennen. Ben maar alleen gaan varen. Lekker die buien en regen om je oren. De gene wilde afbellen buienradar zegt dat het gaat regenen. Maar ja ik ben niet altijd te bereiken hè . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nun Geplaatst 30 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2021 Ik heb tien jaar gelden een nokia gekocht voor 14,95 niet kapot te krijgen. Nokia 6310 is ook weer nieuw op de markt gebracht. Zo als je hip wil zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 30 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2021 3 minuten geleden zei Nun: Ik heb tien jaar gelden een nokia gekocht voor 14,95 niet kapot te krijgen. Nokia 6310 is ook weer nieuw op de markt gebracht. Zo als je hip wil zijn. Jammer, hoop dattie wel iets anders is. Wil toch wel wat uniek blijven…… karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nun Geplaatst 30 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2021 Wees maar niet bang, ziet er anders uit en komt helaas niet in Nederland uit. Voor €40 een hippe telefoon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 30 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2021 Die Finnen konden wel telefoontjes bouwen. Toen wij in 1993 naar de 2cv-wereldmeeting gingen in Finland, onderhielden we onderweg min of meer contact via 27MC-bakkies. De Finnen deden dat toen al allemaal met hun Nokiaatjes. Dat was voor de 'normale' Europeaan' toen nog een welhaast onbetaalbare manier van contact. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 30 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2021 (bewerkt) 3 uur geleden zei haddock: Ik begrijp echt niet waarom bijna iedereen zo’n zogenaamde ‘smartphone’ heeft. Weiger m ten ene male. Dat ding ‘heerst’ mij veel te veel zie ik om me heen. Appen is makkelijk? Nee, appen is furskrikkuluk! Ja het is echt een drug. Ik heb hem elke 5 minuten in de hand. Of ik moet hem echt ver weg leggen. Het is misschien nog wel erger dan alcohol. Alsof je de hele dag met een fles peut in je zak rondloopt en elke 5 min een slok of meer. 30 juli 2021 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2021 Hier rauwe andijviestamppot met uitgebakken spekjes en worst. En jullie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2021 Wraptaart met paprika, ui, champignons, tomaat en courgette.... nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2021 laagjes om en om en dan de oven in Yvonne? Hier thaise wokschotel met noodles nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2021 Klopt Jane, ik vond het recept ergens op internet... dus maar eens proberen. Lekker kaas er over en in de oven .... ben benieuwd Heb het gehakt vervangen door falafel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 30 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2021 Nog geen flauw idee. Ben pas om 22:00 thuis vrees ik. Moet heen en weer naar de stad maar kom gegarandeerd in de vanantiefiles terecht. Morgen zwarte zaterdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2021 Oja, zwarte zaterdag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 30 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2021 Arme jij @bumperjim! Ik maak roti. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 30 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2021 Wat het uiteindelijk wordt is een ander verhaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 30 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2021 Over meegaan met de technische vooruitgang: liever wel. Mijn vriend zijn moeder Gruella, kan helemaal niet meer meekomen. Volkomen afhankelijk van wat haar kinderen voor haar doen. Geld overmaken, de afstandsbediening, computer (want die heeft ze wel): als het stuk is (batterijen leeg, stekker niet in stopcontact etc.) dan moet ze op anderen wachten voor ze weer iets kan. Dat wil ik het liefst zo lang mogelijk uitstellen. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2021 Helemaal met je eens. Vanwege mijn werk zal ik ook wel moeten. Überhaupt wordt het binnen betaalde banen niet gewaardeerd als je een totale digibeet bent. Ik had me vroeger voorgenomen om altijd te proberen met mijn tijd mee te gaan. Dat probeer ik dus ook, alleen niet vwb mode . Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2021 En nog wel meer dingen niet. Ik merk toch wel dat ik van een oudere generatie ben en anders opgevoed. Maar wat betreft technologie: Ik doe mijn best. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 30 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2021 Precies! Great minds … nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 30 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2021 Bloed uitslagen ook binnen, alles perfect.... Joepie nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden