bumperjim Geplaatst 25 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2021 woont Fabienne niet in Frankrijk ook BJ? dan geldt een ander alarmnummer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 25 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2021 Weet ik ff niet meer, maar hier is het ook 112 op je mobiel lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2021 ik ga naar buiten kan hier niet goed tegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2021 Ik ga maar alvast eten maken voor vanavond. Een recept met kerrierijst en kipfilet met bruine bonen in o.a. sojasaus met witlof. Ik hoop dat Fabiënne straks nog even hier komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2021 @Fabienne1985, is er iemand bij je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Best Geplaatst 25 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2021 Wat erg dit! @Fabienne1985, kinderen zijn nooit beter af zonder hun moeder. Ik begrijp je gevoel, maar bedenk je dat dit tijdelijk is ookal voelt dat nu niet zo. Bel het alarmnummer en laat je helpen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 25 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2021 @Fabienne1985 Ik weet hoe donker het nu lijkt maar dat is niet zo! Dat is die duivel alcohol. Je moet hulp inschakelen, bel de huisarts of huisartsenpost en laat ze de crisIsdienst inschakelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 25 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2021 Is ze wel online? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 25 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2021 (bewerkt) Laat ook maar... geeneens zin in! Hou het maar droog op deze regenachtige dag 25 juni 2021 bewerkt door VIII Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2021 17 minuten geleden zei ikkanhet: Is ze wel online? Net wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 25 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2021 Hopelijk heeft ze hulp. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 25 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2021 4 minuten geleden zei knakker: Woei, @ikkanhet heeft ineens een gezichtje Hoe is het met jou nu trouwens? Niet goed knakker maar wel goede voornemens voor morgen. karin123 en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2021 Dat is een mooi plan, Ikkanhet, kom op, pik de draad weer op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 25 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2021 Zojuist zei nancy: Dat is een mooi plan, Ikkanhet, kom op, pik de draad weer op! Ga ik zeker doen, dit is 3 x niks. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2021 10 minuten geleden zei ikkanhet: Ga ik zeker doen, dit is 3 x niks. laat niks je maar niet lezen! ikkanhet en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2021 ja gelukkig wel, maar op fietsafstand van ikkanhet haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 25 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2021 Goedemiddag Fijne vakantie @niks, samen ontdekken en genieten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabienne1985 Geplaatst 25 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2021 Ik ben er nog. Bedankt voor jullie lieve berichten. Er is hulp bij me lady jane, Best, Zbb en 6 anderen reageerden hierop 9 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2021 oh fijn te horen dit Fabienne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2021 Fabiënne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 25 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2021 Hier vanavond eerste etentje met vrienden sinds heeel lang…vrienden aan de wijn…man heeft gisteren mocktail gemaakt met aardbeien, druiven en nog iets dat ik vergeten ben…de liefste lieverd! rapilos en karin123 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2021 Wat een schat @Musashi! Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2021 Ik heb net van allerlei losse letters een verjaardagsslinger gemaakt voor de koffie en schoonmaak mevrouw op het werk. Dus die slinger hangt daar nu te glunderen in de gang. er staat op ‘Gefeliciteerd met je verjaardag … drie keer hoera’ Terwijl ik de lift instap hoor ik een collega nog zeggen ‘ik hoop niet dat die laatste A loslaat’. Sindsdien loop ik te piekeren. Maar extra extra vroeg naar het werk maandag. ikkanhet, nancy, karin123 en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2021 @Fabienne1985fijn dat er iemand bij je is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden