Claudius Geplaatst 20 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2021 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 20 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 juni 2021 Dagpact Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 20 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2021 13 minuten geleden zei Claudius: Dagpact Claudius Rosa Goedemorgen Claudius en alle laatkomers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2021 Goeiemorgen @Claudiusen @rosa45 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2021 Gisteravond en vannacht regen en onweer gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2021 Dan zal het nu wel lekker fris zijn ikkanhet. Goeie morgen trouwens, ook voor Claudius en Rosa. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2021 Ja het is lekker afgekoeld en in bed genoten van het onweren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 20 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2021 Goedemorgen allemaal! Vandaag Vaderdag, dus we gaan even bij de vaders langs. Dankbaar dat ik het nu weer kan doen. Natuurlijk wordt S ook niet vergeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2021 Voor alle papa's een fijne Vaderdag Best reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2021 iemand bekend met de teenslippers van het kruidvat of dat wat is Havaianas Slim Slippers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 20 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2021 Goedemorgen allemaal. Hier geen vaders in de aanbieding, maar maak er een gezellige papadag van! @niks: inderdaad heerlijk en feestelijk dat dat weer kan. Maar wees voorzichtig! Mijn zus (afgelopen week prik 2 AstraZeneca gehaald) en zwager (Afgelopen week prik 2 Pfizer gehaald) meldden gisteren dat ze corona hebben. Altijd voorzichtig, nauwelijks contacten, mandjes en handen desinfecteren, thuis werken,..). Mijn zus is echt ziek: koorts, benauwd, doodmoe en reuk en smaakverlies. Hier ook veel regen gehad vannacht. Vandaag staat ramen lappen op de agenda. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 20 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2021 Goedemorgen Hier vieren we 2 dagen Vaderdag, gister begonnen. Was erg gezellig met de oudste kinderen en we hebben spelletjes gespeeld en heel erg gelachen. Fijn om het eens zonder alcohol te doen waardoor ik de vragen ook nog snapte aan het einde van de avond!! Vandaag vieren we Vaderdag met de jongste kinderen en onze eigen vaders. Voor alle vaders hier: een fijne en gezellige Vaderdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 20 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2021 Dag 105, precies 15 weken. Ook vandaag drink ik niet! Dagpact Claudius Rosa VIII Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2021 Dagpact Claudius Rosa VIII ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2021 Lekker Vaderdag ontbijtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 20 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2021 Dagpact Claudius Rosa VIII ikkanhet Artemis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 20 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2021 Goedemorgen allemaal, vannacht heel veel regen, ingeregend omdat we allebei zo diep sliepen dat we het niet gemerkt hebben, dus eerst gedweild, hoe mooi is dat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 20 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2021 1 uur geleden zei ikkanhet: iemand bekend met de teenslippers van het kruidvat of dat wat is Havaianas Slim Slippers Zijn prima slippers heb er 2 paar gekocht vorige jaar .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2021 1 minuut geleden zei Lieke7777: Zijn prima slippers heb er 2 paar gekocht vorige jaar .. Ok bedankt dan ga ik ze ook bestellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2021 Zijn al verschillende uitverkocht, gaat snel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 20 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2021 Zijn ook in de winkel zelf te koop ? @ikkanhet alleen heb ik dacht ik de brasil maar ik heb 2 paar . Misschien ook een paar bijkopen weer . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2021 3 minuten geleden zei Lieke7777: Zijn ook in de winkel zelf te koop ? @ikkanhet alleen heb ik dacht ik de brasil maar ik heb 2 paar . Misschien ook een paar bijkopen weer . Ze zijn nu in de aanbieding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2021 Ja ook in de winkel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2021 Heb een harem broek aan, voor thuis goed maar zal er niet de deur mee uitgaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 20 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2021 Ja heb ze in de folder zien staan @ikkanhet even kijken of deze vandaag ook open is hier . Moet toch nog boodschappen doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden