Reacher Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 Beterschap met je oor @Quinn Ik heb aan jullie gedacht vanmiddag @Lika, @IJsvogel en @Yvonne. Hoe ging het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 Ik moet zeggen dat ik het reuze mee vind vallen met de temperatuur Het is helemaal niet benauwd, fris briesje zelfs 26 graden. Gelukkig maar. Net een grote salade gemaakt. Weer veel te veel, en toch alles weer gewoon opeten hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 Pizza besteld, te warm om te koken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 Heb tot nu toe vandaag de moeilijkste dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 6 minuten geleden zei ikkanhet: Heb tot nu toe vandaag de moeilijkste dag. Had ik gisteren @ikkanhet Werkelijk enorme craving gehad. gelukkig nu weer weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 4 minuten geleden zei rapilos: Had ik gisteren @ikkanhet Werkelijk enorme craving gehad. gelukkig nu weer weg Hopelijk bij mij morgen ook weer weg. Zo niet plezierig. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 Mijn man is wel een stuk fietsen nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 3 minuten geleden zei spirit: Ik vertrouw het weer niet. Je zal maar midden in de polder zitten en er breekt noodweer los. Nee beter niet doen dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 8 minuten geleden zei spirit: Alsof ik een ongevoelig stuk materiaal ben. Zo voelt het. Niks geen rekening houdend, wat dit met mij doet. No way dat ik me hier nog door uit het veld laat slaan. Die tijd is over. Het zegt meer over die ander. Kop op hé inderdaad gewoon jezelf op de eerste plaats zetten. Laat je niet gek maken lieverd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Best Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 23 minuten geleden zei spirit: Alsof ik een ongevoelig stuk materiaal ben. Zo voelt het. Niks geen rekening houdend, wat dit met mij doet. No way dat ik me hier nog door uit het veld laat slaan. Die tijd is over. Het zegt meer over die ander. Kop op @spirit Het is voor mensen lastig om met de nieuwe jij om te gaan. Althans dat merk ik ookal ben ik nog maar kort van de drank af. Ik zeg ineens wat terug in plaats van sorry te zeggen omdat ik me schuldig voel. Maverick reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 11 minuten geleden zei Best: Ik zeg ineens wat terug in plaats van sorry te zeggen omdat ik me schuldig voel. Dat herken ik ook zeker wel…daarom vind ik het belangrijk om in gesprek te gaan/ blijven…de ander moet ook kunnen wennen aan de nieuwe versie van jezelf…het is voor mij een echte oefening om me uit te spreken en grenzen te stellen… ben voor de rest wel blij, allereerste oudercontact gehad op de kleuterschool en gehoord dat mijn dochter het heel goed doet…helemaal mee in haar ontwikkeling, vooral heel goed praten en een rijke woordenschat en ook goed nadenken…al die boekjesrituelen hebben dus wel een goed resultaat maar het allerbelangrijkste om te horen is dat het een vrolijk en open kind is dat goed in haar vel zit… groetjes van een blije mama! fijne avond nog iedereen! Artemis, rapilos en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 3 minuten geleden zei spirit: M'n banden stonden lek. Nix dus lekker fietsen Van je nieuwe fiets? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 van je E-bike? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 Lijkt me niet dat dat de bedoeling kan zijn van een nieuwe fiets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Best Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 Dat lijkt me ook niet nee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 (bewerkt) Hé bah @spirithet zit je niet mee virtuele knuffel voor jou. 17 juni 2021 bewerkt door ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 ik neem de mijne altijd mee naar binnen dan kan de accu ook blijven zitten en heb ik toezicht bij het opladen bij ons worden soms zelfs fietsen gestolen uit de gezamenlijke berging Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 Ik heb de dag overleefd en de craving is gelukkig weg. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 Dus dadelijk lekker voetballen kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 Zo, tandarts overleefd. Het viel me 100% mee. Volgende week weer, dan twee aan de andere kant. Hoe is het @Reacher, @Lika en @IJsvogel vergaan??? Artemis, lady jane, Reacher en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 2 uur geleden zei rapilos: Ik moet zeggen dat ik het reuze mee vind vallen met de temperatuur Hier ook zoiets was een mooie dag met veel hersenrust, dus ik lees niet meer bij vanmorgen voor de warmte de tuin in voor wat hoognodig bijwerken, wat ben ik trots op alle bijenbloemen en bijenhotel. daarna siësta, daarna gezwommen. Er waren veel kwallen, dus dit was een echte uitdaging. Ook die won ik. veel voetbalkijkplezier, ik kijk um niet uit, vroeg naar bed, morgen weer vroeg op fijne avond rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 1 minuut geleden zei Yvonne: Zo, tandarts overleefd. fijn ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 @spirit zorg voor een fietsverzekering! Kost je een paar euro per maand. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 14 minuten geleden zei spirit: @lady janeik nu dus ook. Hij staat naast mijn bed. Bij mij in de woonkamer, samen met mijn stads- en vouwfiets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 15 minuten geleden zei ikkanhet: Ik heb de dag overleefd en de craving is gelukkig weg. ik las dat je het moeilijk had (ik las toch even beetje bij) ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden