ikkanhet Geplaatst 16 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2021 (bewerkt) Goeiemorgen allemaal, 16 juni 2021 bewerkt door ikkanhet karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 16 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2021 Goeiemorgen ikkanhet DagpactClaudius karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 16 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2021 Ik zal er maar van uit gaan dat ontbijt de belangrijke maaltijd van de dag is? Wat heb jij @ikkanhet ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 16 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 juni 2021 (bewerkt) Dagpact Claudiusikkanhet 16 juni 2021 bewerkt door ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 16 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 juni 2021 3 minuten geleden zei Claudius: Ik zal er maar van uit gaan dat ontbijt de belangrijke maaltijd van de dag is? Wat heb jij @ikkanhet ? Ik nog ff alleen koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 16 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2021 Ik overschot van gisteren. Zo nog wat slapen , wil er iemand hier de verwarming afzetten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 16 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 juni 2021 Draait de verwarming laag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 16 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2021 Staat overal af , aan een kant venster open. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 16 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 juni 2021 Hier ook ff alles tegen elkaar open. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 16 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 juni 2021 (bewerkt) Ontbijtje voor @Claudius 16 juni 2021 bewerkt door ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 16 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 juni 2021 Weet niet meer hoe ik die plaatjes verklein?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 16 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2021 Goedemorgen! @ikkanhet dubbel klikken op foto. Ik typ dan meestal 300 in en even aanklikken dat je verhouding wilt houden. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 16 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 juni 2021 goeiemorgen @niks wow bedankt het is gelukt. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 16 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2021 (bewerkt) Twee dagen warm weer. Lekker in de tuin, zwemluier aan genieten maar. Mini dan hé, ik ben zindelijk. 16 juni 2021 bewerkt door niks nancy, VIII, ikkanhet en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 16 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2021 Goedemorgen. Ik ook geen zwemluier, maar heb ook geen tuin. Wel zoveel mooi groen om me heen. Gisteren vaak gelopen. Gewoon omdat het mooi is en me goed doet. Vandaag lunch met collega die ik lang niet zag. In de stad. Leuk. nancy en VIII reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 16 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2021 (bewerkt) Goedemorgen @ikkanhet, @Claudius, @niks, @Likaen de later wakkere frummers! Ben al om half vijf uit de veren. Vandaag leeghalen kelder in ouderlijk huis. Nog laatste dingen doen en nalopen. De verhuizers staan om half acht voor de deur. @niksgeniet in de tuin en @Likaveel plezier met de lunch met je vriendin en probeer ook een wandeling te maken. Ik merk ook dat ik er vaak enorm van opknap. 16 juni 2021 bewerkt door Maja Zin liep niet VIII en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 16 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2021 Wow @Maja. Wat een dag voor jou. Maar dan is het maar gebeurd he? Respect. Wat doe je veel. ja, dat lopen. Het nieuwe zwemmen. Ik had laatst gezwommen. Gelijk weer last van mijn knie. Helaas. Lopen op mijn steunzolen. Dat kan wel! Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 16 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2021 9 minuten geleden zei knakker: Succes met de verhuizing @Maja! Gaat lukken @knakker! Spannender wordt het als mijn huis is verkocht. Een lege kelder maakt opslag van wat spullen mogelijk. Huis sinds gisteren in verkoop. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2021 Goedemorgen frummers, Alles tegen elkaar open al een klein uurtje, heerlijk nog even zo. Kattenkoppen verzorgd, musjes en ander gevleugeld spul eten en water gegeven... Nu eerst een bakje. VIII reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2021 DagpactClaudiusikkanhetYvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 16 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 juni 2021 Ik had de kleuren van het dagpact in overleg met @Claudiusgedaan voor het geval iemand anders denkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 16 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2021 12 minuten geleden zei Yvonne: DagpactClaudiusikkanhetYvonne Rosa Goedemorgen allemaal nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 16 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2021 1 uur geleden zei niks: Goedemorgen! @ikkanhet dubbel klikken op foto. Ik typ dan meestal 300 in en even aanklikken dat je verhouding wilt houden. Die uitleg lijkt me zeer simpel. Maar dat werkt alleen op een PC? Ik mail ze nu naar mezelf. @Maja Verhuizingen zijn steeds heel drukke bezigheden. Succes . Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 16 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2021 Die kleuren is wel leuk Maar zeker niet noodzakelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 16 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2021 Mij lukt het niet met die kleuren, het is geen eigenwijzigheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden