Kohtje Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 (bewerkt) O 15 juni 2021 bewerkt door Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 ja hoor @Kohtje zit op dag 17 en moet zeggen het smaakt naar meer. Passende uitdrukking toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 Dat heeft echt wel zijn tijd nodig @Bor en die tijd moet je jezelf ook gunnen en er ruimte voor maken. En voelt ook gewoon klotuh dat alles gewoon normaal doorgaat alsof er niets is gebeurd. Verwonder me daar zelf ook elke keer weer over. But that's life. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 Verslaafd aan niet-drinken is een aanvaardbare oplossing voor een drankprobleem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 2 minuten geleden zei Kohtje: Verslaafd aan niet-drinken is een aanvaardbare oplossing voor een drankprobleem. Nou hé maar zo werkt het met de dag dat ik langer nuchter ben. Mijn moeder wil binnenkort een terrasje. Heb al gezegd dat ik de Bob ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 @Bor helder dat je het wilt uitschreeuwen dat er een lief persoon overleden is en dat iedereen maar gewoon door gaat. Het is helaas realiteit . Neem je ruimte en neem de tijd om het een plek te geven het wordt echt makkelijker . Dan gaat het verdriet over in herinnering en wordt het minder scherp ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 4 minuten geleden zei spirit: Duck tape kopen bij de NOITCA en vervolgens met een tas vol kleding thuiskomen Hahaha dat is ook een kunst op zich hé. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 Ik merk dat ik door mijn drankgebruik geen tijd of ruimte had om te rouwen. Gisteren moest ik ineens heel hard huilen om mijn vriendin die in maart is overleden. Dus de emoties komen terug. En dat is goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 14 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 Ik overdrijf gewoonlijk in gewone boodschappen, teveel brood, groenten, vlees ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 2 minuten geleden zei Claudius: Ik overdrijf gewoonlijk in gewone boodschappen, teveel brood, groenten, vlees ... Hier komen ze zo de boodschappen bezorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 Wat is weekendmix? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 Krijg dadelijk veel sla en komkommers. Kan konijntje weer ff vooruit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 Inderdaad warm @Lieke7777. Kom ik thuis liggen ze in het zwembad... Snel bikini aan en er ook ingeplonst, heerlijk! Reacher, Lieke7777 en nancy reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 7 minuten geleden zei spirit: Notenmix Ok en die mag je dan door de week niet snoepen he alleen in het weekend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 Natuurlijk wel, noten zijn gezond, lekker doorkauwen. @Bor gek is dat hè, iets dat zo logisch is en het dan niet herkennen bij jezelf. Wellicht helpt het benoemen je zo wat bij het hanteren ervan. Verdrietig zijn mag, machteloos voelen is normaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 1 minuut geleden zei Cleo66: Ow , hoi allemaal, nu wilde ik weer uitloggen zonder iets te typen. Kost steeds veel tijd bijlezen waardoor ik geen tijd heb voor reacties Ik lees jullie wel hoor Misschien gaan typen in plaats van te lezen, Cleo. Ik mag toch ook graag weten hoe het met jou is. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 Wat Reacher zegt. Soms (best vaak) is het veel te veel om alles grondig bij te lezen. Hoe is het met @Cleo66? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 11 minuten geleden zei spirit: Nou, dat maak ik zelf wel uit Het jurkje stond leuk, zo in de etalages te zien . Ik draag dus nooit jurkjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 14 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 13 minuten geleden zei spirit: Nou, dat maak ik zelf wel uit Het jurkje stond leuk, zo in de etalages te zien . Geen spiegel bij je thuis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 Belangrijk nieuws van de dag! https://www.nu.nl/muziek/6139432/spice-girls-brengen-plaat-uit-op-25e-verjaardag-van-hun-hit-wannabe.html Reacher en karin123 reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 14 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 Ik zou warm eten moeten maken. Maar ik ben bezig aan broodjes met tomaten, preskop, mosterd, ajuin en azijn. Ook thee met melk. Hopelijk slaap ik straks beter en heb ik morgen meer fut. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 3 minuten geleden zei Quinn: Belangrijk nieuws van de dag! https://www.nu.nl/muziek/6139432/spice-girls-brengen-plaat-uit-op-25e-verjaardag-van-hun-hit-wannabe.html Yassss!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 Eh.. dat zijn er wel tien strafpunten bij Q Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 Zojuist zei Reacher: Eh.. dat zijn er wel tien strafpunten bij Q Natuurlijk niet, het is Kunst. Dan mag dat. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 Trouwens, in de categorie minder oppervlakkig en klierig, iemand dit topic al gezien? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden