ikkanhet Geplaatst 9 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2021 4 minuten geleden zei niks: Goedemorgen! Gisteren een autostoel gekocht. Ik zag een mooie roze, uiteindelijk maar voor een blauwe gegaan. Nee, nu nog niet misschien wel nooit niet, maar je weet het niet, stel dat... ALS er nog een tweede komt, dan beter een neutrale kleur. Zo weer aan het werk. Eind van de middag rondleiding op kinderdagverblijf. @Descartes33 zet hem op! @ikkanhet ik beloof niks, maar ik heb je nummer dus wie weet! Goeiemorgen @niksfijne werkdag en veel plezier met de rondleiding. Kijk maar we zien het wel. O misschien nog een mini in de toekomst? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 9 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2021 (bewerkt) 6 minuten geleden zei harald: Volgens mij wel @ikkanhet. Vandaag wordt voor mij de 12e dag. Ja voor mij ook. Vindt ik wel leuk gelijk op te gaan. Ga zo door kanjer. 9 juni 2021 bewerkt door ikkanhet Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 9 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2021 @ikkanhetik neem aam kanjer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 9 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2021 Zojuist zei niks: @ikkanhetik neem aam kanjer? Wow ja die rotte autocorrectie steeds wordt ik soms niet goed van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 9 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2021 Of we voor een tweede gaan weet ik nog niet. Voorlopig niet, maar jaren wachten kan ook niet meer, ik ben 36. We zien het wel hoe het gaat lopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 9 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2021 En dat woord spreek ik nooit uit zeg altijd de tot K grrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 9 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2021 Zojuist zei niks: Of we voor een tweede gaan weet ik nog niet. Voorlopig niet, maar jaren wachten kan ook niet meer, ik ben 36. We zien het wel hoe het gaat lopen. Ja daarom laat het allemaal lekker op je afkomen en gebeuren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 9 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2021 Ik ging er destijds al voor toen mijn dochter 10 maanden was dacht kan wel ff duren. Maar was meteen raak. heb voor mijn dochter wel een miskraam gehad met 16 weken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 9 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2021 We hebben de tuin weer mooi klaar. Wel een hoop rotzooi over van de tuin en de zolder. Maar vandaag komt iemand al onze puin halen en brengt het naar de stort. Opgeruimd staat netjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 9 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2021 DAGPACT:Claudiusikkanhet Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 9 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2021 Kom je ook gezellig op het Dagpact @Descartes33? Kun je nog iets met een therapie die zich volledig richt op stressregulatie? Of heeft de binge geholpen tegen de stress? Er is nu toch niets veranderd op je werk hierdoor? Ik NIVEA maar even… Descartes33 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 9 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2021 Goeiemorgen @ReacherWat is ik NIVEA maar even? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 9 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2021 Niet Invullen Voor Een Ander Wat ik dus wel deed lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 9 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2021 En daarnaast is het een verzorgende crème die lekker ruikt, maar in de context gebruikte ik hem niet want dat zou raar zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 9 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juni 2021 1 uur geleden zei Descartes33: Goedemorgen Maja. Ik heb een terugval. Vreselijke nacht. Verdorie @Descartes33, dat is erg jammer dat je gestruikeld bent. Ga de uitdaging weer aan! Meld je , zoals @ikkanhetal aangaf op het forum. De ondersteunende woorden en de tips die je krijgt, kunnen je er doorheen slepen. Eng? Misschien. Maar het loont! Schrijf op wat drie dagen drinken vanwege stress heeft opgeleverd. Schrijf na een week droog ook op wat dit voor je oplevert. Zet het lijstje met de do’s en de don’ts in je telefoon. Dan heb je het altijd bij je en kun je punten toevoegen. Na mijn uitglijder zit ik nu op 12 dagen. Ik loop dus gelijk op met @haralden @ikkanhet. Ga ons volgen met 12 dagen ‘ achterstand’. Zet jezelf op het dagpact, dag voor dag. Ga ervoor en zet ‘ m op! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 9 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2021 Zojuist zei Reacher: En daarnaast is het een verzorgende crème die lekker ruikt, maar in de context gebruikte ik hem niet want dat zou raar zijn. hahaha ja die NIVEA snap ik nu die andere dus ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 9 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2021 Klink alsof je gisteren een butt dag had @Lieke7777. Weggegooide energie. Het zal vast goed zijn geweest voor je leerproces met triggers etc etc maar grrrr Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 9 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2021 Goeiemorgen @Maja leuk dat jij ook met ons opgaat, lets do it Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 9 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2021 1 uur geleden zei Descartes33: Nee langer. Ik begon zaterdag, vannacht weer gestopt. Waarvan was je gestresst zaterdag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2021 Goedemorgen. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 9 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2021 Goeiemorgen @bumperjim en @nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 9 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2021 2 minuten geleden zei Maja: Ik loop dus gelijk op met @haralden @ikkanhet. Ik doop jullie tot Triple Zero. Met uitzicht op de titel Heilige Drie Eenheid als jullie een jaar droog staan. Maja, haddock, ikkanhet en 1 andere reageerden hierop 2 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 9 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2021 O dat klinkt leuk en dat van een jaar nog leuker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Descartes33 Geplaatst 9 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2021 6 minuten geleden zei bumperjim: Waarvan was je gestresst zaterdag? Ik kreeg een paniekaanval op het terras. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 9 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2021 4 minuten geleden zei ikkanhet: O dat klinkt leuk en dat van een jaar nog leuker. Ik zeg matching tattoeages! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden