Reacher Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden 1 uur geleden zei Smaragdie: Laat je niet fokken @renaldo61 door 2 personen die zichtbaar niet lekker in hun vel zitten(wat ik ook nog begrijp) Die achter de schermen veel met elkaar bespreken en dan elkaar opfokken. Heel destructief voor hen beiden ook zelf terwijl ze denken steunend te zijn naar elkaar toe hierin. Het zal, maar kan niet de bedoeling zijn dat ze jou daarvoor nodig hebben om op af te reageren. Respect voor jouw reactie(ik was uit mijn plaat gegaan, kan niet tegen onrecht en slap gedoe met gemene intenties al zien ze dat zelf niet in) en laat je niet wegjagen. Fijne zondag. Ik tel vier mensen die er moeite mee hebben. Over mijn vriendschap met Q. We helpen elkaar. We proberen elkaar weg te houden bij de rand en zijn ons hyperbewust dat we gezond moeten blijven. Tegen elkaar, tegenover het forum. ik hoop dat we net zoveel liefde terugpompen in het forum als dat er onze kant uitkomt. Maar je hebt gelijk. Dit draadje is niet van mij. Ik sta je verder graag te woord op mijn draadje. Moeps reageerde hierop 1
renaldo61 Geplaatst 6 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 6 uur geleden 4 minuten geleden zei Reacher: Hoi. Het hangt ervan af hoe jong de meisjes zijn. Hoe oud jezelf bent. Je hebt ze gestalkt via internet en je hebt hun adressen getracht te achterhalen en naar eigen zeggen ook weleens een huis waar zo’n meiske woonde in de gaten gehouden. Dat je er niets mee gedaan hebt omdat je de gelegenheid niet is geboden, is niet iets waar je verder op kunt bogen. Dat is dan juist weer normaal. Er niets mee doen. Sommige dingen blijven je nu eenmaal bij Renaldo. Dat kun je bekrompen noemen. Ik hoop dat je nuchter blijft. Voor de maatschappij, voor het forum. Wat noem jij stalken? Gegevens opzoeken? Het klopt tegenover zoveel hypocrisie kan ik onmogelijk op. Ik zal toch maar op de brandstapel thuishoren waar zoveel mensen mij op willen hebben. Want gevoelens uiten dient hier bestraft te worden.
Reacher Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden 1 minuut geleden zei renaldo61: Wat noem jij stalken? Gegevens opzoeken? Het klopt tegenover zoveel hypocrisie kan ik onmogelijk op. Ik zal toch maar op de brandstapel thuishoren waar zoveel mensen mij op willen hebben. Want gevoelens uiten dient hier bestraft te worden. Gevoelens uiten mag zeker Renaldo. Maar dat gaat twee kanten op. Jouw gevoelens en de mijne. En getsie, natuurlijk hoef jij geen brandstapel op. Ik vind het zelfs naar dat je zo eenzaam bent. Ik vind dat ik daarmee erg ver ben gekomen met mezelf. Op het moment dat je echt in staat bent om te luisteren, op het moment dat ik in staat ben om naar jou te luisteren, zijn we beiden een eind gekomen denk ik. Ga goed.
Smaragdie Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden 3 minuten geleden zei Reacher: Maar je hebt gelijk. Dit draadje is niet van mij. Ik sta je verder graag te woord op mijn draadje. Absoluut niet! Gewoon evil wat je aan het doen bent nu en geen excuus voor. Gewoon mee kappen want je jaagt mensen de drank in of jaagt ze weg van dit forum. Kan niet de bedoeling zijn he? Doe maar in dagdraad dan kan de moderator ook zien wat je aan het doen bent. Heel naar wat je aan het doen bent. Vraag je vriendelijk ermee te stoppen. Heb er net als velen last van. brazer reageerde hierop 1
Mariposa Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden (bewerkt) Ik begrijp sowieso niet waarom de hele kwestie aangehaald is. Daar ging het toch helemaal niet over? Of wellicht heb ik iets gemist. Misschien gewoon niet meer over hebben en positief blijven. Iedereen in zijn waarde laten. Er zijn geen rare/nare dingen gebeurd anders dan dat er gevoelens uitgesproken zijn. We zijn hier tenslotte om elkaar te steunen, nietwaar? 5 uur geleden bewerkt door Mariposa
Moeps Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 1 uur geleden zei Reacher: Gevoelens uiten mag zeker Renaldo. Maar dat gaat twee kanten op. Jouw gevoelens en de mijne. En getsie, natuurlijk hoef jij geen brandstapel op. Ik vind het zelfs naar dat je zo eenzaam bent. Ik vind dat ik daarmee erg ver ben gekomen met mezelf. Op het moment dat je echt in staat bent om te luisteren, op het moment dat ik in staat ben om naar jou te luisteren, zijn we beiden een eind gekomen denk ik. Ga goed. En weer sta ik naast Reacher, mooie woorden. Reacher reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden