Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
3 uur geleden zei renaldo61:

Welk gedeelte van mijn bericht heb je gelezen? Of heb ik verkeerd uitgelegd of getypt? 

Goed ik probeer nog maar eens. Familiehulp komt steeds langs nu op donderdag namiddag. Ik had gisteren nog een cursus tot 12 uur. Familiehulp maakte een afspraak met mij om 12 uur. Dus vraagde ik hun om mij komen af te halen op de plaats waar de cursus doorging om van daaruit te vertrekken om samen te gaan winkelen, dit is niet ongewoon. Dit had ik in totaal driemaal doorgeven, maar toch stond de vrouw van  familiehulp aan mijn woonst te bellen naar mij waarom ik niet opendeed. 

Lijkt mij een typisch geval van miscommunicatie binnen organisaties en dit gebeurd in feite redelijk veel, snap niet waarom je dit weer op jezelf betrekt alsof alleen jou dit soort dingen overkomt. 
Je wilt niet weten hoe vaak ik al bij mijn psychiater/psycholoog heb gestaan en bij het onthaal te horen kreeg dat de afspraak niet doorging wegens ziekte. Daarbij krijg ik dan te horen dat ze geprobeerd hebben mij te bellen, maar dat ik niet opnam. Reden daarvoor is dat ik makkelijk een uur onderweg ben waarbij als ik met de fiets ben ik niet opneem en als ik met het openbaar vervoer reis mijn gsm op stil staat. Natuurlijk is het frustrerend maar op hetzelfde moment besef ik wel dat die mensen ook maar hun best doen en dat dit soort zaken niet opzettelijk is. 

Fijn wel dat je terug bent. 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...