Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
1 uur geleden zei Oskar:

Ik volg dit maar moeilijk en onthoud mij van stemming. Laat ergernis niet de benzine zijn voor je berichten wilde ik in het algemeen even toeteren.

@stroumfke: sterkte met alles. Maar als je even door @renaldo61 met rust gelaten wilt worden, is het wellicht ook niet handig als je op zijn draadje verder gaat met je verhaal.

@renaldo61: niet tobben. Laten we nog eens een choco pakken in Hakendover.

ok

Geplaatst
4 uur geleden zei Reacher:

Hi @Senna34. Het gaat er denk ik meer om dat Renaldo al een aantal keer is gevraagd om niet bij stroumfke te schrijven op de manier dat hij doet en dan daarmee blijft doorgaan? 

Oh dat zou inderdaad kunnen, maar doet S niet andersom hetzelfde? Ik kan haar niet lezen, die functie heb ik uitgeschakeld. Alleen als ik uitgelogd ben. Vandaar dat ik het waarschijnlijk heb gemist 

Geplaatst

Ik denk dat ze sowieso bij elkaar weg moeten blijven.
Maar ik heb er weinig over te zeggen. Het is haar niet door Renaldo gevraagd en andersom heeft zij het hem wel gevraagd om niet op die manier te schrijven aan haar. 

Geplaatst

Daar kan je gelijk in hebben. Maar ze kennen elkaar in het echte leven ook, en dan is het lastig.  S is als het goed is op aanraden van Renaldo hier op het forum gekomen. Nu gaat ze als je het mij vraagt weg met de likes aan steun, en heeft hij het afgedaan. Twee keer toe zegt ze, ik wil niet dat je op mijn draad komt, maar ze draait het wel steeds terug later. Hebben jullie dat niet gelezen ? Ik kan me best wel voorstellen dat dit nl voor verwarring zorgt

Geplaatst

Als ik me wil concentreren op andere dingen als stroumfke kan ik geen enkele wie ben ik meer lezen. Waar dat ik haar juist leren kennen heb weet ik niet meer. Het kan bij de AA geweest zijn, maar daar kom ik niet langer. Het kan ook bij de Herstelacademie geweest zijn, daar hecht ik nog steeds veel belang aan en ga ik blijven naartoe gaan. Het kan ook bij het het OC (ontmoetingscentrum) geweest zijn, daar kom ik ook nog wel veel. 

Wat stroumfke of anderen hier ook beweren, ik heb haar alleen proberen te helpen. 

Geplaatst

Het lastige met iemand met borderline is dat je die altijd moet benaderen met empathie en dit is net je zwakke kant. Een simpele behulpzame opmerking kan door deze persoon aanzien worden als een aanval, waardoor deze persoon om zich heen begint te schoppen en het spel op de wagen zit. Mijn ervaring is dat alleen onvoorwaardelijke vriendschap helpt in deze situatie, ongeacht hoeveel je zelf ook moet incasseren op sommige momenten. 

Geplaatst

@renaldo61 Je bent enorm gegroeid, ik zie echt het verschil. Je hoeft S niet te redden/helpen. Ze moet haar eigen weg gaan. En met veel vallen in verval dat is wel duidelijk. Lastig om te zien/lezen maar is wat het is. Ben trots op jou. Meer perspectief en attent buiten dit forum ook naar mij toe bv. Djw daarvoor! Erg blij mee met de felicitatie. Blijf bij jezelf en ga zo door.

Geplaatst
14 uur geleden zei renaldo61:

Ook jij gebruikt of misbruikt dat wood borderline om anderen mee te slaan, niet om te helpen. 

Je hebt me nog steeds niet geantwoord hoezo ik geen verantwoordelijkheid neem? 

Dat is pertinent onwaar, ik ga je niet eens vragen om citaten want die zijn er niet.

Geen verantwoordelijkheid nemen en blijven hangen in de slachtofferrol zijn 2 zijden van dezelfde medaille.

Het maakt me verder niet uit wat je schrijft, laat alleen stroumfke met rust want dat gaat tegen mijn gevoel van rechtvaardigheid in.

Geplaatst
21 minuten geleden zei bumperjim:

Geen verantwoordelijkheid nemen en blijven hangen in de slachtofferrol zijn 2 zijden van dezelfde medaille.

Vergeet vooral 'Je maintiendrai' niet zoals deze vroeger op de zijkant onze piek en knaak stond...
Handhaven lijkt mij dan de aangewezen rol hier voor jou @bumperjim 😁

Geplaatst
15 uur geleden zei renaldo61:

Ik ben dan ook steeds het slachtoffer.

@renaldo61 wie maar blijft kijken naar het verleden, staat met zijn rug naar de toekomst!

Ik denk overigens niet dat je het zo slecht doet hoor maar die slachtofferrol is wel een beetje waar.

But who am I......

Geplaatst
5 uur geleden zei bumperjim:

Dat is pertinent onwaar, ik ga je niet eens vragen om citaten want die zijn er niet.

Het maakt me verder niet uit wat je schrijft, laat alleen stroumfke met rust want dat gaat tegen mijn gevoel van rechtvaardigheid in.

Ik denk dat ik ook U beter in het vervolg met rust ga laten. Of je beseft het niet wat je allemaal schrijft of je beseft het wel, je hebt me in ieder geval al heel dikwijls gekwetst en dit doe je al zeer lang. En probeer ook jij borderline toch maar niet verder te gebruiken als excuus voor bepaald gedrag. Of je het nu beseft of niet, doe het gewoon niet. 

Geplaatst

Het constant klagen dat mensen jou kwetsen zonder dat je ook maar enigszins beseft hoe hard jij anderen kwetst, wordt zo langzamerhand dramatischer en tegelijkertijd lachwekkender dan een Australische soap.

Geplaatst (bewerkt)
3 uur geleden zei renaldo61:

En probeer ook jij borderline toch maar niet verder te gebruiken als excuus voor bepaald gedrag. Of je het nu beseft of niet, doe het gewoon niet. 

Hou het maar bij je eigen gekwetst zijn en praat me niet over borderline hè, dat is voor jou een brug te ver. Das precies zoals ik in zalige onwetendheid leef wat betreft autisme, ook al ken ik er 3.

bewerkt door bumperjim
Geplaatst

Ik heb niet alleen Autisme, was dat maar mijn enigste probleem. Ik word hier wel verwacht te reageren als een robot, wel ik ben dat niet. Ik heb per ongeluk gevoelens. Maar die mag ik blijkbaar hier zeker niet hebben. 

Geplaatst (bewerkt)
13 uur geleden zei Senna34:

Daar kan je gelijk in hebben. Maar ze kennen elkaar in het echte leven ook, en dan is het lastig.  S is als het goed is op aanraden van Renaldo hier op het forum gekomen. Nu gaat ze als je het mij vraagt weg met de likes aan steun, en heeft hij het afgedaan. Twee keer toe zegt ze, ik wil niet dat je op mijn draad komt, maar ze draait het wel steeds terug later. Hebben jullie dat niet gelezen ? Ik kan me best wel voorstellen dat dit nl voor verwarring zorgt

ik lig ni graag in ruzie met iemand vandaar dat ik telkens terug draai

maar mischien is het beter dat renaldo en ikj mekaar met rust laten

bewerkt door stroumfke

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...