rapilos Geplaatst 8 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2021 Zo, he, he, eindelijk weer thuis uren op de tuin geweest heel veel onkruid gewied, maar alle planten water geven was nog het meeste werk , Alles met een kleine gieter, want heb een beetje last van mijn arm Zeker 50 keer heen en weer gelopen, van de sloot naar de tuin Moest ook de tuin van de buren water geven ze hebben er allemaal jong spul in bakken, dus dat droogt harstikke uit Geloof niet dat mijn arm er beter van is geworden, na dat gesjouw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 8 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2021 Hallo @ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2021 Hier tartaartje, aardappelen en erwtjes met wortelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 8 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2021 Goedenavond mensen. Kom even binnen vallen. Bijna 100 eenheden bespaard nu de afgelopen weken. Voel me de meeste dagen ook echt wel beter dan daarvoor dus we gaan lekker door. Wat een weertje trouwens he. Heerlijk genieten, warm maar niet te heet om in de zon te zitten. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2021 Goeiavond @Sandro Hier 157 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 8 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2021 Netjes @ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2021 Dank je @Sandro ben er nog lang niet maar we zullen doorgaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 8 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2021 9 minuten geleden zei ikkanhet: Dank je @Sandro ben er nog lang niet maar we zullen doorgaan. Nee ik ook niet hoor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2021 1 minuut geleden zei Sandro: Nee ik ook niet hoor... Hoe lang drink je niet meer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 8 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2021 2 minuten geleden zei ikkanhet: Hoe lang drink je niet meer? Ik drink wel, maar minder. Drie weken nu. Daarvoor ging het een maand slechter. Maand daarvoor ging het beter. Beetje op en af. En jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2021 11 minuten geleden zei Sandro: Ik drink wel, maar minder. Drie weken nu. Daarvoor ging het een maand slechter. Maand daarvoor ging het beter. Beetje op en af. En jij? Ik pas sinds kort, 11 dagen nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2021 Minder drinken lukt mij niet vaak of eerder zeldzaam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 8 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2021 (bewerkt) Ik ben al een hele tijd niet meer voor een koning. En vind het erg hoe ze nu weer de kroonprinses "gebruiken." Die jonge vrouw heeft daar zeker niet voor gekozen. 8 juni 2021 bewerkt door Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 8 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2021 12 uur geleden zei niks: Wij gaan naar de Lommerbergen @ikkanhet Dat is toch in de buurt van Reuver? Of ben ik nu in de war. Ik ben er ook ooit geweest. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 8 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2021 En natuurlijk nog een goedenavond. Tweede vaccinatie gehad. nancy en niks reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2021 10 minuten geleden zei Jannigje: Dat is toch in de buurt van Reuver? Of ben ik nu in de war. Ik ben er ook ooit geweest. Dat is inderdaad in Reuver. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 8 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2021 We hebben toen een boekje gekocht bij de vvv met mooie wandelingen in de omgeving, met veel interessante info. Je kijkt dan heel anders naar het landschap. Ik vond het er erg mooi niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2021 2 minuten geleden zei Jannigje: We hebben toen een boekje gekocht bij de vvv met mooie wandelingen in de omgeving, met veel interessante info. Je kijkt dan heel anders naar het landschap. Ik vond het er erg mooi Hier in de omgeving is ook best veel natuur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 8 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2021 Ik weet nog dat we langs een oude bocht van de Maas liepen, die zouden we zonder het boekje niet hebben herkend, heel leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 8 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2021 Grappig, wij gaan ook naar de Lommerbergen deze zomer. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2021 Toen de kinderen nog klein waren, zijn wij daar ook vaak geweest! niks en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2021 12 minuten geleden zei Sandro: Grappig, wij gaan ook naar de Lommerbergen deze zomer. Kunnen bijna een meeting organiseren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2021 wij ook vroeger, viel me op dat daar zoveel mensen in trainingspakken liepen en er was een prachtig zwemparadijs niks en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2021 Ja wie schoen os Limburg is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2021 Heb ooit een meeting georganiseerd met mensen uit een chatroom. Heb er toen ook veel ondergebracht op de Lommerbergen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden