Spring naar bijdragen

Dinsdag 8 juni 2021


Maja

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal! Mag ik wat langer blijven liggen, toch vroeg wakker. Nu ja, alvast een opwarmertje voor morgen. Dan half vijf op ivm werkmannen die om half acht op de stoep staan om een airco te plaatsen. Bij warm weer is het anders te hard werken voor het hart van mijn moeder om afkoeling te realiseren. Dan is het zaak voor die tijd klaar te zijn met de ochtendzorg voor mijn moeder.  Thuiszorg helpt normaliter mee, maar op dit vroege tijdstip is dat natuurlijk lastig. Vanavond deel van de meubels afdekken met plastic. Scheelt weer met schoonmaken achteraf.

@Bor: geef jezelf een bijtankdag vandaag. Die heb je verdiend en nodig. 
 

 

bewerkt door Maja
Spelfout
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen  @Maja   ben er ook  een uurtje  uit .

Een verdwaalde  mug in de  slaapkamer werd ik wakker van  en de kat was gisteren  avond niet  binnen  dus ben maar gaan kijken  of hij nu wel zin had.

Ben maar opgebleven op mijn  vrije dag.

Fijn dat er een airco  voor je moeder  morgen  komt  .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

51 minuten geleden zei Lieke7777:

Goedemorgen  @Maja   ben er ook  een uurtje  uit .

Een verdwaalde  mug in de  slaapkamer werd ik wakker van  en de kat was gisteren  avond niet  binnen  dus ben maar gaan kijken  of hij nu wel zin had.

Ben maar opgebleven op mijn  vrije dag.

Fijn dat er een airco  voor je moeder  morgen  komt  .

Ja vroeger werden de muggen nog dronken en vlogen zich kapot tegen de muur whoehaha (grapje) :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Reacher:

Geen last van muggen. Het scheelt dat ik 100 katten heb die jong en speels zijn, een mug komt nog geen 5 cm via het raam binnen.

Socrates laat ze gewoon vliegen, he has been there and done that <_<

Dat had onze kat met muizen. Vangen en dan binnen loslaten en gaan slapen. Dan mochten wij op jacht. :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...