Spring naar bijdragen

Maandag 7 juni


Aanbevolen berichten

18 minuten geleden zei knakker:

Dat klinkt best lekker @Maja. Gezond ook. Hey trouwens, nu ik je toch aan de telefoon heb, is het goed gegaan om na jouw uitglijder laatst weer op de nuchtere weg verder te gaan?

Thnx @knakker voor vragen! Ja, vooral dankzij alle steunende reacties hier heb ik de draad, ondanks alle schaamte en teleurstelling, meteen weer weten op te pakken. En ook ondanks de gedachte: nu maakt het niets meer uit. Ga maar all the way. Ook bijstelling medicatie bij neuroloog/somnoloog gekregen voor de slaapproblemen. Nu beter, maar nog lang niet ideaal, evenwicht in energieniveau. Maar je hoort mij niet mopperen, hoor! Ik vind mijzelf weer stapje voor stapje terug en durf ook grotere zaken aan zoals de verkoop van mijn huis. 

bewerkt door Maja
Zin liep niet
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei spirit:

Nou, het is spirit gelukt hoor om de filter eruit te krijgen. Daar hebben ze nijptangen voor uit gevonden. Wat een vieze blubber kwam eruit. :face-icon-small-shocked:

Daarna leeggepompt en filter weer aandraaien. Nix buurman, nix nieuwe wasmachine. Wel even in de gaten houden of ik de filter wel goed heb vastgedraaid. Ik ben niet voor 1 gat te vangen hoor :P

Best wel trots :)

Goed zo 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei knakker:

Nou, dat vind ik best wel een grote pluim waard, Maja. Ik was na elke uitglijder altijd geheid maandenlang het spoor bijster. Ik vind dat je drie bloemetjes hebt verdiend: :rose::rose::rose:

Ik ook @knakker, keer op keer verviel ik na een uitglijder in eindeloze periodes van doordrinken en bingen. Dagelijks drinken, tot je erbij neervalt, van de ochtend tot de nacht, de kater in de ochtend wegdrinken en iedere dag een nieuw record. Flessen wijn niet meer voldoende, flessen ricard (want meer alcohol dan Pernod) en wodka (want zou nauwelijks te ruiken zijn, geloof je het zelf?) vingen het gat op. Deze keer waren 2 factoren anders: ik had nog niet eerder zo lang niet gedronken en dat wilde ik niet helemaal weggooien en ik kon mij optrekken aan jullie steun en tips. Dat warme bad was iets dat ik niet eerder zo ervaren heb in alle jaren van pogen adb te worden. Dat was wat bij mij de doorslag gaf. Ook probeer ik daarom vaker zelf een steun te zijn op het forum. Maar alleen als ik iets zinnigs te melden heb ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei spirit:

Ik merk nu ook, dat ik veel meer mensen kan steunen, nu het goed met mij gaat. Niet alleen hier, maar ook in RL. 

Wil niet meer dat mijn dierbaren zich zorgen om mij maken. 

Ik ook niet meer. Merk het heel erg aan mijn zoon. Die maakt zich als ik drink superveel zorgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei knakker:

Pfoe, inderdaad. Wat een opluchting dat wel niet geeft. Dagelijks. Ik geloof dat ik zo'n type was die er ergens nog best mee kon leven om zichzelf naar de donder te drinken. Maar die paar mensen om je heen, die het beste met je voor hebben, die je dan meesleept. Nee. 

Weer zo raak @knakker
Je mag door voor de ijskast. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...