Spring naar bijdragen

Maandag 7 juni


Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei knakker:

Nee, helemaal nikkus. Ik zat trouwens in een vrijwel lege sporthal. Tientallen balies, maar bijna niemand om te prikken. Ik dacht: daar waren nog wel wat plekjes vrij voor mensen die graag snel een vaccinatie hadden willen hebben. En enorm veel medewerkers waren er ingezet. Die als enige functie leken te hebben om je door te verwijzen naar de volgende medewerker die twee meter verderop stond.

Hier was het juist heel druk en moesten we langer wachten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei knakker:

Nee, helemaal nikkus. Ik zat trouwens in een vrijwel lege sporthal. Tientallen balies, maar bijna niemand om te prikken. Ik dacht: daar waren nog wel wat plekjes vrij voor mensen die graag snel een vaccinatie hadden willen hebben. En enorm veel medewerkers waren er ingezet. Die als enige functie had om je door te verwijzen naar de volgende medewerker die twee meter verderop stond.

Wow,  de sporthal waar ik geprikt werd waren wel degelijk veel mensen die een prikje wilden hebben aanwezig. 
En inderdaad ongelooflijk veel medewerkers om één en ander zo soepel mogelijk te laten verlopen. 
Petje af voor al die mensen hoor. 
Zeker voor degenen die hele dagen buiten moeten staan in de stromende regen of in de snikhitte.... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Yvonne:

Waarom dan een nieuw bankstel? 

 

Is een bank en een fauteuil maar ga binnenkant voelen van de stoel. Is een loeizware leren bank met relaxfunctie dus niet te tillen. Maar wil nu een lange bank met hoek maar wel weer een leren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

38 minuten geleden zei spirit:

Liekke, van harte met je 18 jaar samen zijn :rose:

V111, jij met je 3 maanden :rose:

Slecht geslapen en wakker geworden met pijn in mijn nek en arm door het slechte, goedkope matras, dat ik in de 

Coronatijd heb besteld. :wacko:

Gelukkig heb ik nog een logeerbed ;)

@ikkanhet volgens mij ben jij net zo impulsief als ik. :rolleyes:

Kijk je goed uit met de koop van een nieuwe bank. 

Zit hier nu op een doorgezakte bank van de buurvrouw :rolleyes:

Ach, met een dekbed erop en extra kussens is het wel te doen. 

Gisteren ook weer veel te lang netflix gekeken en iedere melding van mijn telefoon nakijken :wacko:

Ik ga in de benen nu. Hup hup hup. 

De bank kan nog wel even maar oriënteer me alvast een beetje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...