Tatum Geplaatst 6 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2021 Heerlijk gezwommen, leuke aanspraak. Achteraf kopje thee in de zon op het terras. Nummers uitgewisseld om nog een keer samen te zwemmen. Ik geloof dat ik het clubgevoel ontdekt heb, @bumperjim bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2021 Heerlijk @Tatum was genieten dus en wordt vervolgd. Top. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2021 Vanavond voetbal kijken.... Yeahhh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 6 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2021 Dat begint zó al, hoor. Eerst nog even bijkomen van F1..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2021 Even dan nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 6 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2021 Wijn idd, nooit bier @ikkanhet Ach, hoeveel liter het ook was het was sowieso veel te veel! Blij dat ik het niet meer hoef op te drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 6 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2021 Was heerlijk op het strand! Vanmiddag plantjes gekocht en in de tuin gezet. Gezellig hoor. Ik word zo blij van dit weer en merk dat mensen ook blijer zijn. Ook dat er weer meer mag, het terras zat vol! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2021 6 minuten geleden zei VIII: Wijn idd, nooit bier @ikkanhet Ach, hoeveel liter het ook was het was sowieso veel te veel! Blij dat ik het niet meer hoef op te drinken. Inderdaad en al helemaal als je de hoeveelheden nu ziet.... Ieuwwwwww Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2021 1 minuut geleden zei VIII: Was heerlijk op het strand! Vanmiddag plantjes gekocht en in de tuin gezet. Gezellig hoor. Ik word zo blij van dit weer en merk dat mensen ook blijer zijn. Ook dat er weer meer mag, het terras zat vol! Dat ziet er mooi gekleurd uit, wordt je inderdaad wel vrolijk van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2021 1 minuut geleden zei spirit: Bedankt voor de tip. Ik hoef ook niet zo'n hele dure. Ik ga googlen voor dit merk. Mijn man heeft er ook een. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2021 Ik heb die vd Lidl met middenmotor, 1200,00 goede service. Blaupunkt materiaal en degelijke wegligging. In de shop op aanbieding wachten. Anders 200 duurder denk ik. Voorwielmotor is meer kans op vallen is mij gezegd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2021 @Bor, gecondoleerd met het overlijden van jouw schoonvader. Dikke knuffel voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2021 Ik lees over de zon die op diverse plaatsen gul schijnt.... hier geen enkel zonnestraaltje gezien. Maar ik ben er blij mee, ben nog aan het bijkomen van vrijdag Ik heb ook een e-bike, ben er ongelooflijk blij mee. Giant met middenmotor.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2021 Mijn man heeft een Batavus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2021 Met verf in mijn haren voetbal kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 6 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2021 @Bor heel veel sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 6 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2021 (bewerkt) Ach @Bor wat verdrietig. Gecondoleerd met het verlies van je skoanheit. Ik wens jullie allemaal veel sterkte. 6 juni 2021 bewerkt door Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2021 2-0 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2021 1 minuut geleden zei spirit: En wat voor kleur word het? 9.0 en 6. Nog wat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2021 Hier aan broodje gezond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2021 Bruin stokbrood gezond en een grote bak sla, met gekookte eitjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 6 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2021 50 minuten geleden zei ikkanhet: 9.0 en 6. Nog wat Opgezocht: 9.0 is natuurlijk blond https://images.app.goo.gl/pEUVv1KdBbqY2AJr6 ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2021 Bij mij hoort dat buikje niet maar heb het wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2021 Dus zo maar een bak ijs nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2021 Voor goedemorgen ben ik een beetje laat. Dus vandaag maar beginnen met welterusten. @Bor,gecondoleerd en sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden