Spring naar bijdragen

Woensdag 2 juni 2021


Reacher

Aanbevolen berichten

Zojuist zei bumperjim:

Vind je handen ook lelijk dan? Want voeten zijn gewoon handen. Een beetje zielige handen maar toch. 

Dat verschilt dan wel weer per persoon. 
oww en breek me de bek niet open over oren. Yuk! 
 

Ijspegel in da house. Aan het werk :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb nou nog nooit  last van het feit  gehad  dat ik lelijke  voeten  zal hebben  ? Nog  nooit  mee bezig geweest  gek hè  .

Wel mijn benen  spataders  tjee wat heb  ik een behandelingen  eraan gespendeerd .

Verder  ben  ik nooit  strak  geweest mis er niets  aan .

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Cleo66:

Voor mij mag iedereen blote voeten maar die van mij zijn ook lelijk . Ik ga iedere 6 weken naar een pedicure,  maar ze blijven lelijk , ik ben ermee geboren.  Zelfs op vakantie draag ik vaak laarzen.   In Turkije was ik "de leedy witthhh de boets" haha.  

Daar verstop ik de mijne ook het liefst in en in het geval van teenslippers een lange broek met wijde pijpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Lieke7777:

Heb nou nog nooit  last van het feit  gehad  dat ik lelijke  voeten  zal hebben  ? Nog  nooit  mee bezig geweest  gek hè  .

Wel mijn benen  spataders  tjee wat heb  ik een behandelingen  eraan gespendeerd .

Verder  ben  ik nooit  strak  geweest mis er niets  aan .

 

Heb nu ook van die vieze aders vanuit de voeten omhoog en jammer genoeg niets aan te doen. Jakkes wat vies. Vroeger knepen ze vaker in mijn vel en zeiden wat een mooie panty's maar die had ik helemaal niet aan. Vergane glorie. :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie genade, ik heb een gat in de dag geslapen. 
Werd om half zes wakker, dacht nog een half uurtje te gaan slapen en bóemmmmm.... 
Mooi, eerst een bakje dan maar. |image.png.3696534706f76a30f6fd220f0e8642db.png
Heb al wel alles even tegen elkaar open gezet en de zonwering laten zakken.. 
@niks, jij zit staks lekker aan het gebak hoor, zeker weten.... 
@Lieke7777, wat verschrikkelijk jammer dat het niet doorgaat. 
Kan me indenken dat je er heel erg van baalt. 
Aan de andere kant: ik denk dat het ook niet echt goed was geweest als men voor jou een uitzondering had gemaakt. 
Vroeg of laat krijg je dan scheve gezichten van collega's die ook wel zulke diensten willen hebben. 
Maar voor nu is het gewoon balen. Ik hoop dat er snel een nieuwe vacature komt die jou wél helemaal past... 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei Reacher:

Dat verschilt dan wel weer per persoon. 
oww en breek me de bek niet open over oren. Yuk! 
 

Ijspegel in da house. Aan het werk :lips:

Je doet me vreselijk aan mn dochter Vlinder denken, die heeft ook van die thema's. Die zegt dat ik een voetenfetish heb. Oren hebben we het nooit over gehad, zal straks even checken wat ze daarvan vindt.

Een ander vreselijk thema kennelijk is wenkbrauwen, met als topper de monowenkbrauw (monosourcil in het frans, weet niet of het in het NL overkomt)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha gezellig het onderwerp voeten. Ben zelf best blij met mn voeten. Tenminste als ik net van de pedicure kom. Moet dat echt weer eens doen. Je blijft aan de gang: voeten, benen scheren, wenkbrauwen epileren, scubben, bikinilijn, o ja haar kleuren. En net als je denkt dat je overal mee klaar bent is alles weer aangegroeid en kun je weer opnieuw beginnen!

.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...