Reacher Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 1 minuut geleden zei adri02: Zo, ik ga weer eens een tijd(je) met forumverlof Houd het roer recht mensen! Hopelijk tot snel! haddock reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 2 minuten geleden zei adri02: Zo, ik ga weer eens een tijd(je) met forumverlof Houd het roer recht mensen! Nee, hè..... Tot snel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 Ja, Adrie, ik ga je ook missen. debekennende Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 tot ooit weer A3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 Hij mag toch doen wat hij wil? Komt echt terug, en zegt dat beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 Leve de cola! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 Maar vriend heeft wel een vrouw @spirit? Of heb ik dat nou verkeerd begrepen? Morgen nog 1 late dienst en dan weekend. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 Slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 Doeg A3, tot over twee weken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 28 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2021 Op 26-5-2021 om 19:14 zei knakker: Waar is het misgelopen dan, als ik zo vrij mag zijn? En wat voor andere regels zouden jullie gehad willen hebben? Heeft dat zin @knakker? Weer olie op vuur toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden