nancy Geplaatst 23 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2021 Goedemorgen. Ik heb ook genoten gisteravond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 mei 2021 Goeiemorgen niet gekeken hier keken Netflix. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 mei 2021 Queen of the South gekeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2021 Goedemorgen @Reacher voor onder de riem. Ben 2 daagjes niet thuis. Voel nu al dat het goed doet. Ontspannen. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2021 Songfestival ging aan mij voorbij. De rest ook. Spelletje gespeeld en vroeg naar bed. Er is hier geen tv. of wifi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2021 Yep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2021 Tuurlijk mag je dat eng vinden Reacher maar ben je bang voor de spuit, of dat het niet deugt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2021 12 minuten geleden zei knakker: Zit je nu op ‘t eilandje? Yep. Lekker koud. Man zat al de hele week hier. Maar kinderen hadden school. Dus ik bleef thuis. Was prima en reuze gezellig ook. Alleen waren werk en boodschappen en koken en hond best druk en regen de dagen zich vanzelf op elkaar lijkend aan elkaar. Dat is met dat thuiswerken veel meer zo. Ik vind het niet erg, maar het was net te. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 23 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2021 Nu ff rust dan @Lika geniet ervan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 23 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2021 Hier alles rustig vandaag de antabuse nemen . Komt een tricky week aan waarin ik mijzelf geen ruimte wil geven tot enig gedachte tot alcohol gebruik. Moet zeggen dat dit echt gewoon goed gaat hoor eigenlijk geen enkele intentie tot bv behoefte tot halen of te drinken . Maar wil de deur gewoon keihard dichthouden . De inname momenten van antabuse worden steeds met langere tussenpozen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 23 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2021 2 uur geleden zei Reacher: Ik krijg vanavond mijn vaccinatie. Ik vind het eng. Ik doe het, maar ik ben wel bangig. En dat mag, toch? Reachert focus op iets anders. Als je in de rij staat, probeer het zo uit te kienen dat je bij doctor Hunk aan de beurt komt. Die prikt heel subtiel en voordat je het doorhebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 23 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2021 1 minuut geleden zei spirit: Je zou er bijna koekoek van worden Ja Idd hij heeft zijn naam echt niet gestolen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 mei 2021 11 minuten geleden zei spirit: Je zou er bijna koekoek van worden . Ik heb dat met duiven. Vreselijk. Ik word deprie van duiven.. Nou hier zit elke dag een vogel die alleen wiet wiet zegt. Is volgens mij van de blowende Polen 2 deuren verder. Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 23 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2021 7 minuten geleden zei spirit: Gewoon ordinaire hardrock. Wat is daar ordinair of afschuwelijk aan? Ik vind draaiorgels en accordeons serieus de hel. Een ordinaire hel. @Reacher komt goed, niet naar de naald kijken. Koude bitterballen zijn niet eens heel smerig. Dagpact Reacher Quinn lady jane en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2021 We gaan zo even naar het strand, dat had ik de kinderen toegezegd. Helemaal de F1 vergeten, aaaarrrggggg..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2021 gelukkig betekent ordinair ook gewoon en extra ordinair buitengewoon smaken verschillen gelukkig anders werd het maar saai, ook hier. Ik houd niet van accordeons, draaiorgels èn hardrock hoe saai is dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2021 1 minuut geleden zei adri02: Is zo, maar je voelt er helemaal niks van, dus achteraf ga je je dan wel afvragen of je überhaupt wel ingeënt bent. nou de meesten wel hoor. geen echte pijn maar wel stijf en gevoelig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2021 sprak zij bemoedigend (sorry Reacher☺) Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 23 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2021 Waar houd jij van dan @lady jane? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2021 Dead can Dance Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2021 Tina Turner, David Bowie, The Stones, ooit the Beatles Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2021 ik ben bloeddonor, die naalden voel je idd wel veel meer op het moment zelf maar deze naaldjes gaan in een spier, dat is wat anders dan in een ader. wel veel minder bloed nu gelukkig. ander onderwerp dan maar weer, anders gaat Reacher niet eens meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 mei 2021 CCR is ook super en hotel California van de Eagles. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 23 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2021 Allemaal niks mis mee @lady jane. Vind ik dan, dus dan moet het wel zo zijn hè lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 mei 2021 Eagles was mijn allereerste LP Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden