Lieke7777 Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 Mama kijken we vanavond songfestival finale vroeg ook mijn jongste @knakker dus hier ook meekijken , ach ook niet mijn ding vraag mij af hoe lang hij het volhoud volgens mij is zijn tablet of laptop interessanter . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 Ik kijk ook. Maar kwart over één is het pas afgelopen, dat red ik nooit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 Ach, het is niet mijn muziek. En die van c ook niet, maar hij vindt het hele spektakel en de sfeer en alles zo heerlijk. Is zelfs al wel geweest met vrienden. En natuurlijk altijd een groot feest tijdens de finale, mer zoveel mogelijk kijken. Maar nu niet, dus ga ik me op m'n best gedragen. Straks mag ie mijn nagels lakken, zo lief ben ik. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 Interview wat onlangs afgenomen is van mij en de uhp is online gekomen. Best heel raar om het te zien staan , beetje of het niet mij betreft maar iemand anders wel confronterende . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 11 minuten geleden zei Lieke7777: Wat een bericht @Musashi maar de moeder is wel een veilig figuur ? Ja het is echt hartverscheurend...of de moeder een veilig figuur is weet ik niet, ik ken ze niet echt...ze is ook nog maar heel recent in België, ze komt uit Afrika. Ik bedoel dit niet racistisch maar of ze opgewassen is tegen een leven hier en dan nog met zo’n vent, daar heb ik mijn twijfels bij...ook over haar motieven maar dat is een andere zaak. Ik wil benadrukken dat het niks te maken heeft met racistisch denken maar een gezonde dosis realiteitszin... dat is allemaal haar keuze waar ze recht of heeft maar dat kind heeft jammer genoeg geen keuze (gehad). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 Ik begrijp je @Musashi Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 Ik vind het altijd lastig om je zo te lezen @Musashi gewoon omdat ikzelf toch ook op enig niveau zo'n soort vader ben. En tegelijk snap ik je en ben ik het met je eens. Ik hoop dat de dame jou en iedereen enorm mee gaat vallen en dat zij en baby het goed redden samen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 3 minuten geleden zei Quinn: k vind het altijd lastig om je zo te lezen @Musashi gewoon omdat ikzelf toch ook op enig niveau zo'n soort vader ben. Zoiets zou hij nooit of te nooit zeggen dus dat alleen al maakt een wereld van verschil! Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 Och @Musashi poepeloere zat, ik moest het 2x lezen, jeetje , arme baby Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 ben er weer, bezoek weg, heel goed gegaan, was erg gezellig. ben Huis weer schoon en netjes en bijgepraat. We hadden elkaar jaren niet gezien ivm corona en afstand. Ze wilden wachten tot ze beide ingeënt waren. En dan nog. Nu opgelucht genieten van rest van het weekend Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 11 minuten geleden zei Lieke7777: Interview wat onlangs afgenomen is van mij en de uhp is online gekomen. wil je mij bijpraten? en wat is uhp ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 2 minuten geleden zei Artemis: wil je mij bijpraten? en wat is uhp ? Door mijn alcohol gebruik zijn mijn kinderen uit huis geplaatst ( uhp ) tgv mijn alcohol gebruik dit is een periode van 1 jaar 4 maanden geweest . Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 (bewerkt) 22 minuten geleden zei Musashi: Ja het is echt hartverscheurend...of de moeder een veilig figuur is weet ik niet, ik ken ze niet echt...ze is ook nog maar heel recent in België, ze komt uit Afrika. Ik bedoel dit niet racistisch maar of ze opgewassen is tegen een leven hier en dan nog met zo’n vent, daar heb ik mijn twijfels bij...ook over haar motieven maar dat is een andere zaak. Ik wil benadrukken dat het niks te maken heeft met racistisch denken maar een gezonde dosis realiteitszin... dat is allemaal haar keuze waar ze recht of heeft maar dat kind heeft jammer genoeg geen keuze (gehad). Als je uit een ander land komt, zeker met een taalbarrière, is het een stuk lastiger iemand in te schatten (ik spreek uit ervaring) en als het inkomensniveau heel ver uit elkaar ligt dan kan dat helaas de relatie enigszins vervormen. Of helemaal. Ik kom naar België en ik word verliefd op... precies deze van 70 jaar Aan welke behoefte beantwoordt het kind, tis inderdaad een vraag. Wait and see. 22 mei 2021 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 geweest in de zin, ze wonen weer bij je? Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 9 uur geleden zei Artemis: hier dikke vette storm, heerlijk Ja fijn hè? Ik kan er ook van genieten. Ik ben zo druk met andere draadjes dat ik deze nog niet heb gelezen. En bovendien is het theewater inmiddels alweer afgekoeld. Dus eerst thee en dan bij @niks beginnen. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 geniet van je thee @Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 @Artemis idd ze wonen weer enkele maanden bij mij / ons . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 Fijn @Lieke7777 om je kinderen weer bij je te hebben, wees daar maar trots op, heb je zelf bereikt Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 8 minuten geleden zei bumperjim: . Ik kom naar België en ik word verliefd op... precies deze van 70 jaar Het was nog enigszins anders...ze zat daar in een godverlaten dorp, brousse mag ik ook niet zeggen wss, en ze zijn daar getrouwd...het was (zogezegd) nooit met de bedoeling naar hier te komen...gewoon ‘zuivere liefde’, ja deuh...het heeft dan toch niet lang geduurd voor ze hier was...ja wait and See, veel anders kunnen we niet op dit moment... het is Idd gewoon heel moeilijk om dit allemaal neutraal uit te spreken...door hem zijn we ook als racistisch bestempeld door onze twijfels over dit hele verhaal... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 (bewerkt) maar @Musashi dit heb ik al zo vaak gehoord, oudere mannen die naar een ver land gaan en daar op een jongere vrouw verliefd worden, hemel op aarde etc etc. trouwen. etc etc zij raakt zwanger en moet naar Nederland. De vrouwen daar zijn onderdaniger Nederlandse mannen zijn in hun ogen rijk. Ik loop het risico voor racist uitgemaakt te worden, maar er zijn gewoon cultuur verschillen Ik zie het gewoon gebeuren met mannen van onze leeftijd. Ik begrijp wat je probeert te zeggen, het zal je zoveel pijn doen dit . Ik heb het in onze kennissenkring een paar keer uit de verte gezien. ik zit me nu op te winden en herschrijf keer op keer. Dus ik zal stoppen nu. Stop. punt. 22 mei 2021 bewerkt door Artemis emotie Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 1 uur geleden zei nancy: Ik kijk ook. Maar kwart over één is het pas afgelopen, dat red ik nooit! Ben eigenlijk vooral benieuwd of de NL inzending ook maar 1 punt gaat krijgen Nul punten is niet uitgesloten met dit liedje. bolletje en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 (bewerkt) 29 minuten geleden zei Musashi: Het was nog enigszins anders...ze zat daar in een godverlaten dorp, brousse mag ik ook niet zeggen wss, en ze zijn daar getrouwd...het was (zogezegd) nooit met de bedoeling naar hier te komen...gewoon ‘zuivere liefde’, ja deuh...het heeft dan toch niet lang geduurd voor ze hier was...ja wait and See, veel anders kunnen we niet op dit moment... het is Idd gewoon heel moeilijk om dit allemaal neutraal uit te spreken...door hem zijn we ook als racistisch bestempeld door onze twijfels over dit hele verhaal... Afrikaans of Russisch, in het laatste geval is de raciale kwestie niet aan de orde maar hetzelfde probleem. Toen ik student was was ik eens in Aberdeen, daar hangt in de disco ook direkt iedereen om je nek als ze een buitenlands accent horen. Die willen daar weg. Fair enough, maar om in zo'n context een kind te maken roept vragen op, terecht of onterecht. Teveel ongelijkheid is ongezond. Heeft niets met racisme te maken maar met € of $. Alsof je met Gates of Bezos getrouwd bent. Was, bedoel ik. 22 mei 2021 bewerkt door bumperjim Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 2 minuten geleden zei Sandro: Ben eigenlijk vooral benieuwd of de NL inzending ook maar 1 punt gaat krijgen Nul punten is niet uitgesloten met dit liedje. Yo Sandro! Ben je speciaal voor het songfestival hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 9 minuten geleden zei bumperjim: lsof je met Gates of Bezos getrouwd bent. Was, bedoel ik. Toen hij na enkele weken na de geboorte van mijn dochter op bezoek kwam, kregen we ook het verwijt dat we hem niet voldoende verwelkomd hadden...in Afrika deden ze ten minste een dansje voor hem...nee nee had volgens hem niets met geld te maken maar zijn warme persoonlijkheid...tja zo’n dingen, zou er boeken mee kunnen vullen denk ik... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 6 minuten geleden zei Musashi: Toen hij na enkele weken na de geboorte van mijn dochter op bezoek kwam, kregen we ook het verwijt dat we hem niet voldoende verwelkomd hadden...in Afrika deden ze ten minste een dansje voor hem...nee nee had volgens hem niets met geld te maken maar zijn warme persoonlijkheid...tja zo’n dingen, zou er boeken mee kunnen vullen denk ik... Lol de narcist Klinkt vermoeiend. Kan je er de draak mee steken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden