Spring naar bijdragen

Woensdag 19 mei 2021


Reacher

Aanbevolen berichten

25 minuten geleden zei rapilos:

Net 10 km gelopen.

Lees net met verbazing over noodweer bij Nancy.

Waar is dat dan ?

Hier heerlijk weer de hele middag, zeker om te wandelen.

Nu zelfs een bijna blauwe lucht

 

Vlakbij Broek in Waterland, waar die enorme schietpartij was :(. Heb ik niks van gemerkt, hoor, woon er net te ver van af. Noord-Holland dus, Rapilos. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Artemis:

Hoi, ik val zomaar binnen, vegetarische kipstukjes, nasi, groenten

geen noedels 

er staat kip stukjes , K I P @knakker, je weet wel, van de vega stukjes die ze opsmeuken om naar kip te laten smaken. 

Soms ben ik 2e graad vegetariër, dan eet ik alleen vlees van dieren die zelf vegetariër zijn 

bewerkt door Artemis
link ingevoegd
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik was eerst negatief en nu positief dus nu worden mijn symptomen wel serieus genomen. Ik weet alleen niet in hoeverre ik mezelf dan nog serieus mag nemen? Ik bedoel snotvalling kon niet, koorts ook niet, benauwd ik ben roker dus dat wordt al helemaal niet serieus genomen.

Geen idee of als volgende week ga werken geen mensen besmet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En op de barbecue ook dingen die op vlees leken maar geen vlees waren. Als je voor vleesloos gaat ga je toch voor vleesloos en probeer je je toch af te wenden van het dierlijke?

Nu ja zal wel een rare kronkel zijn van mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei knakker:

Oh pardon, dat was een schrijffout. Maar een kiploze kip dus, prima. Ik ben een beetje ouderwets, bij mij is kip altijd gewoon van kip gemaakt. Maar kunnen ze die smaak een beetje benaderen in de vegavariant?

ik vind het lekker en je krijgt geen draadjes kip tussen je kiezen , maar je moet geen kip verwachten, wel een lekker hapje 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee hoor @Spud geen rare kronkel. Ik was jaren vegetariër, gewoon bonen en rijst en groenten. Mijn man was dol op vlees. Nu doet hij de boodschappen en komt alleen nog maar thuis met vega van de vegetarische slager. Ik vind het lekker en hoef niet te koken. Af en toe eten we nog wel vlees, maar alleen van biologische gefokte dieren 

gewoon om de aarde wat beter te maken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

37 minuten geleden zei knakker:

Oeh, dan woon jij wel mooi @nancy. Als ik niet zelf ook al zo mooi leefde zou ik jaloers worden. Bestaat pannenkoekhuis Witte Swaen nog? Daar ben ik 15 jaar geleden ooit een volle avond erg gelukkig geweest.

Neuhhh....helaas niet, Knakker, wij wonen er 6 km vandaan. En volgens mij bestaat dat pannenkoekhuis nog steeds, mits ze de coronatijd overleefd hebben. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal :)

hier ben ik dan weer even. Ik juich niet te vroeg, maar geloof dat ik de ergste bijwerkingen van de antidepressiva gehad heb? In iedergeval ik ben een stuk rustiger, ik durf weer het dorp in, te winkelen, autorijden gaat ook een stuk vlotter ( snelweg probeer ik morgen) ik tril minder, ik ben minder misselijk. Natuurlijk blijft het piekeren wel en vanochtend had ik ineens enorm zin in wijn, gelukkig kon ik mijn antabuse vandaag innemen en gelijk was die trek ook weg. 
 

Ga me aanmelden voor de sportschool zodat ik ook fitter en mentaler in mijn hoofd ga worden, wil ook haptonomie gaan proberen kijken of dit iets is voor mij, mensen hier toevallig ervaring mee? Al met al gaat het op en af maar de laatste 2 dagen best aardig al zeg ik het zelf 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...