ikkanhet Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 1 minuut geleden zei Kohtje: En die zit nu hier ook op het forum? Of lijkt ze er op? Als twee druppels water Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 En daar was @jopieen daar ging @jopie. Ga goed in Zweden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 Ah... vandaar.. uuhhh... haha?? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 31 minuten geleden zei aivy84: Hahahaha was ooit mn fb profielfoto maar lijkt me sterk dat je t daarvan herkent Nou weet ik wel zeker of je hebt een dubbelganger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 1 minuut geleden zei Sowhat: En daar was @jopieen daar ging @jopie. Ga goed in Zweden. Ja, je moet er wel bij blijven, @Sowhat. Internet kan behoorlijk snel zijn.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 En ik ga met forumpauze, ik krijg echt helemaal de riedel van @Inzichzelf. Die ex, die zoon van de ex, die dokter, de schrijfster, weet ik veel. Ik kan er niet meer tegen, wat een geraaskal. Tot over een tijdje. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 1 minuut geleden zei Kohtje: Ah... vandaar.. uuhhh... haha?? Vandaag lukt het even niet om me begrijpelijk voor je te maken, vrees ik. Morgen opnieuw proberen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 Zojuist zei Sowhat: En ik ga met forumpauze, ik krijg echt helemaal de riedel van @Inzichzelf. Die ex, die zoon van de ex, die dokter, de schrijfster, weet ik veel. Ik kan er niet meer tegen, wat een geraaskal. Tot over een tijdje. O nee, zeg ik net dat je er bij moet blijven... Wat is "een tijdje", @Sowhat? (mijn hemel, al wéér een vraag... niet op reageren, @Reacher) Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 1 minuut geleden zei Reacher: Vandaag lukt het even niet om me begrijpelijk voor je te maken, vrees ik. Morgen opnieuw proberen? Ga gerust door, @Reacher. Ik kan je toch 'gewoon' op 'negeren' zetten? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 6 minuten geleden zei Sowhat: En ik ga met forumpauze, ik krijg echt helemaal de riedel van @Inzichzelf. Die ex, die zoon van de ex, die dokter, de schrijfster, weet ik veel. Ik kan er niet meer tegen, wat een geraaskal. Tot over een tijdje. Noooooooooo! Is er een kans dat het een pauze van een half uur is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 @Sowhat niet voor één persoon al die anderen laten zitten joh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 8 minuten geleden zei Sowhat: En ik ga met forumpauze, ik krijg echt helemaal de riedel van @Inzichzelf. Die ex, die zoon van de ex, die dokter, de schrijfster, weet ik veel. Ik kan er niet meer tegen, wat een geraaskal. Tot over een tijdje. De vriendin van de zoon van de ex Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 is dat dan die van schrijven haar beroep maakte? Die uit Utrecht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 Hij heeft het geloof ik wel al eens uitgelegd, maar ik vergeet wel eens wat.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 @bumperjim je bent zelfs op de hoogte, knap En ik houd er niet van als mensen weggaan. Maar dat is natuurlijk geen reden om te blijven, dat snap ik ook nog wel. c is zo weer thuis, dus dat is wel prettig. Bedankt voor vanmiddag forum. VIII en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 Ik heb de laatste paar blz. gelezen. Onnavolgbaar inderdaad. @niksje bent echt grappig Heb ik dat wel eens gezegd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 Sterkte @bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 Warrig draadje vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 Ha @Lieke7777 hoe is het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 (bewerkt) Zojuist zei Reacher: Ha @Lieke7777 hoe is het? Drukke dag Brijder geweest , met zoontje naar de tandarts ( speciale ) ivm wortel kanaal behandeling volgende week. Met behandelbaar iets afgesproken over een hobbel die ik nog ga nemen . Enorme hobbel. Beetje druk in het hoofd nu. 12 mei 2021 bewerkt door Lieke7777 Reacher en VIII reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19Geeky91 Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 Hallo allemaal! Ik hoop dat jullie allemaal een beetje hebben kunnen genieten van het mooie weer! Vandaag was het een drukke dag op m'n werk, dat was wel lekker. Net lekker gewandeld met de hond en nu nog maar even in de tuin zitten. Vanavond weer naar de training met de hond. Best wel een drukke dag zo. Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 Heb het idee een beetje in de maling genomen te worden op deze draad maar kan aan mij liggen misschien zie ik spoken. Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aivy84 Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 33 minuten geleden zei ikkanhet: Nou weet ik wel zeker of je hebt een dubbelganger Whahahaha ooooo nee tog zeker... nee kom echt niet uit limburg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 1 minuut geleden zei Lieke7777: Drukke dag Brijder geweest , met zoontje naar de tandarts ( speciale ) ivm wortel kanaal behandeling volgende week. Met behandelbaar iets afgesproken over een hobbel die ik nog ga nemen . Enorme hobbel. Beetje druk in het hoofd nu. Kan ik me voorstellen! Dat is best een beetje veel. Dag voor dag ( en soms uur voor uur) hè! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 1 minuut geleden zei Lieke7777: Heb het idee een beetje in de maling genomen te worden op deze draad maar kan aan mij liggen misschien zie ik spoken. Jij specifiek? Of wordt het hele forum in de maling genomen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden