Spring naar bijdragen

Dinsdag 4-5-2021


Aanbevolen berichten

9 minuten geleden zei spirit:

2e keer pas hoor en heb verder weinig mensen een auto die dat willen doen. Vorige keer heeft hij het zelf aangeboden. 

en je geeft geen dubbele boodschappen? Valse hoop door heel zielig te vragen of juist heel charmant?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Makkelijk, spaghetti

Voel me gelukkig weer opknappen, een koutje dus zoals ik al dacht. Heb ik vaker maar wordt helemaal gek gemaakt door die corona :blink:

Vandaag telefonisch gesprek met arts van de Brijder. Lichamelijk & qua medicatie alles in orde. Ik krijg een klein recept voor antabus voor thuis. Dat is fijn. Zij had er ook niet over nagedacht om thuis ook wat te hebben. Nog besproken dat ik geestelijk best een zwaar weekje had gehad maar ja daar kon zij ook niet zoveel mee. Uitzitten (joh:huh:)...

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geven jullie @spirit ook even wat ruimte Aub? Ze staat net op het maandpact en kan me voorstellen dat ze overdonderd wordt door de commentaren? Ik zou voor minder terug naar de fles grijpen eerlijk gezegd! Dus kom op hè @spirit niet aan je hart laten komen hoor! Jij doet (niet) wat voor jou (niet) goed voelt! It’s up to you en niemand anders!!

bewerkt door Musashi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Musashi:

@Quinnzie je wel? Soms zegt een klassement meer dan 1000 berichtjes ;-) en nee ik had dat nog niet gezien! :lol:

Ik moest er wel om lachen. Zag een titel "klassement" staan. Met gouden zilveren en bronzen plak. 

Had alleen verwacht dat het zou gaan om aantal dagen nuchter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

57 minuten geleden zei knakker:

Goed te horen @VIII. Krijg je momenteel die antabus alleen bij de Brijder op locatie dan?

Ja dat klopt, ik heb in maart in de klinische opname de opbouw gedaan een week lang en krijg nu 2 x per week bij Brijder ambulant de medicatie onder toezicht. Als ik het thuis inneem doe ik dat samen met mijn man. Het klinkt een beetje kinderachtig maar het helpt me erg om sober te blijven zo. Dus het geeft niet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...