niks Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 Gewoon eens gezond eten koken @spirit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 Ik sta dr iets anders in. Van mij had Perez Lewis er af mogen kegelen. Gnignigni. Vocatus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 Ja joh, en ook een draadje "Wat eten we vandaag". Of gewoon een beetje skippen wat je niet zo interesseert hier, dat kan ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 Niemand verplicht je toch om alles aandachtig te lezen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 20 minuten geleden zei Cleo66: Jeetje zit ik hier verplicht naar voorrondes en race en beschouwingen te kijken , kom ik hier ook weet al die nabeschouwingen tegen . Je bent ook nergens veilig . Misschien tijd voor een Formule1 draadje van de 230 replies waren er 8 over formule1. Haha dat valt toch wel mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 Net terug van de tweede wandeling even bij zoon geweest. Totaal 12 km. Gelopen vandaag. Vanochtend ook terras in de koude wind. Wel met cappuccino en appeltaart. Toch lekker dat het weer kon Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 1 minuut geleden zei rapilos: Totaal 12 km. Gelopen vandaag. knap hoor rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 Ik meld me droog af had ook een stukje gelopen maar niet zo ver als jij hoor rapilos. denk een km of 5. drukke dag geweest,ik ga vroeg naar bed. fijne avond allemaal nancy, Vocatus, rapilos en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 1 uur geleden zei Bor: Heb tussen de middag warm gehad. Kerriesoep, patat, sla, karbonade met gefruite uitjes. Zonet zalmfilet gehad met broodje gezond. hahaha ik lees het nu pas goed...wat voor middeleeuws bourgondische maaltijd is dit joh. haha lekkerrrr hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 1 uur geleden zei Bob: Ja joh, en ook een draadje "Wat eten we vandaag". Of gewoon een beetje skippen wat je niet zo interesseert hier, dat kan ook. Hoho, niet zo aangebrand doen hoor Bob... Cleo maakte maar een grapje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 (bewerkt) 3 minuten geleden zei Yana: Hoho, niet zo aangebrand doen hoor Bob... Cleo maakte maar een grapje Waar maak je uit op dat ik aangebrand ben? Is helemaal niet zo. Ik maakte zelf ook een grapje. 2 mei 2021 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 @Zbb Als ik het goed begrijp ga je door een moeilijke fase in je leven en dan zó met jezelf aan de slag... respect voor jou! Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 Zojuist zei Bob: Waar maak je uit op dat ik aangebrand ben? Is helemaal niet zo. Ik maakte zelf ook een grapje. oh sorry, verkeerd geïnterpreteerd dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 Hou nou eens op met die aangebrande grappen! destrenge Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 Anyway,..hoe gaat het @Yana? beetje leuke avond? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 Nationale snel aangebrand dag. Heb ook net nog even fijn gekibbeld en daarom alsnog maar weggegaan. Stom is dat. Net of de spanning (jeweetwel, familie en dan moet het gezellig) er af is en dan is het tijd voor ruzie. Ik ben geen afreageerpaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 Wie was er nu eigenlijk aangebrand dan? Ik niet, en van een ander is het me ook niet opgevallen vandaag. Misverstand denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 7 minuten geleden zei Vocatus: Anyway,..hoe gaat het @Yana? beetje leuke avond? Zeker, warme gezellige camper, mooie muziek op de concertzender, lekkere thee met verse gember en ik krijg net een app of ik morgen een cadeautje bij een vriendin op wil komen halen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 3 minuten geleden zei Quinn: Nationale snel aangebrand dag. Heb ook net nog even fijn gekibbeld en daarom alsnog maar weggegaan. Stom is dat. Net of de spanning (jeweetwel, familie en dan moet het gezellig) er af is en dan is het tijd voor ruzie. Ik ben geen afreageerpaal. begrijp ik niet,..je had toch geweldige verjaardag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 Zojuist zei Yana: Zeker, warme gezellige camper, mooie muziek op de concertzender, lekkere thee met verse gember en ik krijg net een app of ik morgen een cadeautje bij een vriendin op wil komen halen jij woont in een camper? serieus,..super gaaf. Wanneer mag ik langskomen haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 1 minuut geleden zei Vocatus: begrijp ik niet,..je had toch geweldige verjaardag? Klopt. Was een prima dag. Volgens mij dan. Vriendin raakt erg opgefokt van dit soort dagen en daar wordt ze niet altijd plezieriger van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 1 minuut geleden zei Quinn: Klopt. Was een prima dag. Volgens mij dan. Vriendin raakt erg opgefokt van dit soort dagen en daar wordt ze niet altijd plezieriger van. ahh sorry. Dan heb ik geen advies. Helpt het als ik zeg dat ik al jaar thuis alleen zit en genoot van het idee van jou en taart en cadeaus? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 Dat helpt zeker. En je beeld klopt wel hoor, het was goed, dat weet ik zeker. Mijn emotionele rooie heeft soms gewoon last van stress door prestatiedrang. En ik kan het er nu even niet bij hebben, de stress van een ander. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 Actie geeft reactie @Quinn misschien helpt het als je tegen elkaar kan uitspreken wat het gedrag van de ander met jou doet . Wat raakt jou waarom je zo reageerd en vica versa . Dat gebeurd hier tussen mijn man en mij vaak niet uitspreken van deze gevoelens op gedrag . En dan raak je in de clinch met de ander terwijl ik juist op zo'n moment meer behoefte aan verbinding heb ipv te kibbelen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 @Lieke7777 ja, ik weet het wel. Zij wil iets van mij, kan het niet aangeven en ik heb hier en nu niet de fut om te gaan graven en trekken. Zoiets. Vandaag niet in elk geval. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden