Musashi Geplaatst 26 april 2021 Rapport Share Geplaatst 26 april 2021 18 minuten geleden zei Reacher: Ik sla dan toch af naar @lady janeVolgens mij woont zij ook dichterbij. Maar onze mayonaise is toch echt wel beter hoor! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 april 2021 Rapport Share Geplaatst 26 april 2021 Klinkt gezond @Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 april 2021 Rapport Share Geplaatst 26 april 2021 En lekker ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 april 2021 Rapport Share Geplaatst 26 april 2021 Hier chili sin carne met salade.. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 26 april 2021 Rapport Share Geplaatst 26 april 2021 Hier vatkensoestertje met krielaardappeltjes uit de airfryer en 3 color sla. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 april 2021 Rapport Share Geplaatst 26 april 2021 Nee, oooooorlogggg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 26 april 2021 Rapport Share Geplaatst 26 april 2021 3 minuten geleden zei nancy: Nee, oooooorlogggg Waar oorlog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 april 2021 Rapport Share Geplaatst 26 april 2021 (bewerkt) Cleo Spirit krijgt er niet van langs hoor. Dan had je 11 jaar geleden hier moeten komen toen ging het hier een poepie harder aan toe. Nee nu is het hier erg soft. En natuurlijk is het gevecht tegen de alcohol moeilijk dat ontken ik niet maar blijven door modderen, vragen om aandacht en vervolgens afhaken en de mensen hier in onzekerheid laten zitten vind ik niet horen. Ik heb het gevoel dat Spirit het zo wel goed vind. Jaaaaaren geleden heb ik ooit tegen haar gezegd dat ik niet geloof dat het ooit zal lukken en dat ze maar moet accepteren dat het af en toe niet lukt. Dat gevoel heb ik nog steeds. Ik heb het gevoel dat Spirit heel eenzaam is. Echt heel eenzaam en dat is dodelijk. Dus Cleo ik denk dat het wel mee valt met er van langs krijgen. 26 april 2021 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myla Geplaatst 26 april 2021 Rapport Share Geplaatst 26 april 2021 Hier 'lekker' bezig met mijn derde fles wijn en ik baal er nu al van, 3,5 week niet gedronken. Zonde dit en ik had het dus eerder moeten melden... Musashi en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myla Geplaatst 26 april 2021 Rapport Share Geplaatst 26 april 2021 4 minuten geleden zei Myla: Hier 'lekker' bezig met mijn derde fles wijn en ik baal er nu al van, 3,5 week niet gedronken. Zonde dit en ik had het dus eerder moeten melden... Ruzie en negatieve emoties hoe hard ik ook werk ik kan er nog altijd niks mee lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 26 april 2021 Rapport Share Geplaatst 26 april 2021 Wat jammer @Mylaje was zo goed op weg. Ja was inderdaad beter geweest als je het eerder had aangegeven dan hadden we je eventueel nog kunnen helpen om niet te gaan drinken. Maar je kunt altijd weer een nieuwe start maken hé. Opstaan en door, dan is niet alles verloren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 april 2021 Rapport Share Geplaatst 26 april 2021 39 minuten geleden zei ikkanhet: Waar oorlog Op de patat Sowhat reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 26 april 2021 Rapport Share Geplaatst 26 april 2021 Zojuist zei nancy: Op de patat Ow haha ja dat vindt ik ook heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 26 april 2021 Rapport Share Geplaatst 26 april 2021 Ik weet nog steeds niet wat een patatje oorlog is. Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 26 april 2021 Rapport Share Geplaatst 26 april 2021 Wij aten kip Madras. Ik en mijn dochter met broccoli en man en zoon met sperziebonen. Echt lekker!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 26 april 2021 Rapport Share Geplaatst 26 april 2021 23 minuten geleden zei Myla: Ruzie en negatieve emoties hoe hard ik ook werk ik kan er nog altijd niks mee Jammer dat je er niks mee kan. Heb je er wel professionele hulp bij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myla Geplaatst 26 april 2021 Rapport Share Geplaatst 26 april 2021 9 minuten geleden zei ikkanhet: Wat jammer @Mylaje was zo goed op weg. Ja was inderdaad beter geweest als je het eerder had aangegeven dan hadden we je eventueel nog kunnen helpen om niet te gaan drinken. Maar je kunt altijd weer een nieuwe start maken hé. Opstaan en door, dan is niet alles verloren. Ja, ik ga het morgenochtend proberen. Ik ben een binge drinker en ik wil niet dat dit lang duurt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myla Geplaatst 26 april 2021 Rapport Share Geplaatst 26 april 2021 (bewerkt) 2 minuten geleden zei VIII: Jammer dat je er niks mee kan. Heb je er wel professionele hulp bij? Nee, dat niet. Maar met wat ik heb gehad kwam ik niet veel verder. 26 april 2021 bewerkt door Myla Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 26 april 2021 Rapport Share Geplaatst 26 april 2021 1 minuut geleden zei Myla: Ja, ik ga het morgenochtend proberen. Ik ben een binge drinker en ik wil niet dat dit lang duurt. Niet proberen maar doen. kom maar veel praten hier als je het moeilijk hebt. Ja ben of was ik ook. Hopelijk niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myla Geplaatst 26 april 2021 Rapport Share Geplaatst 26 april 2021 (bewerkt) 3 minuten geleden zei Myla: Nee, dat niet. Maar met wat ik heb gehad kwam ik niet veel verder. Ik ben heel gesloten, ze komen niet echt door me heen maar dat is natuurlijk ook mijn eigen opstelling. 26 april 2021 bewerkt door Myla Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 april 2021 Rapport Share Geplaatst 26 april 2021 6 minuten geleden zei Jannigje: Ik weet nog steeds niet wat een patatje oorlog is. Patatje oorlog is een bakje patat met mayonaise, satésaus en uitjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myla Geplaatst 26 april 2021 Rapport Share Geplaatst 26 april 2021 2 minuten geleden zei ikkanhet: Niet proberen maar doen. kom maar veel praten hier als je het moeilijk hebt. Ja ben of was ik ook. Hopelijk niet meer. Dank je, ik zal dat morgen echt proberen, zo maar slapen hoop ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myla Geplaatst 26 april 2021 Rapport Share Geplaatst 26 april 2021 Zojuist zei Myla: Dank je, ik zal dat morgen echt proberen, zo maar slapen hoop ik. Ik bedoel doen! Hoop ik echt. ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 26 april 2021 Rapport Share Geplaatst 26 april 2021 1 minuut geleden zei Myla: Ik bedoel doen! Hoop ik echt. Gaat je lukken...wij helpen je graag mee. Myla reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 26 april 2021 Rapport Share Geplaatst 26 april 2021 Zojuist zei Bor: Nee. Een goeie oorlog is niet met satésaus maar met pindasaus. Satésaus en pindasaus is hier hetzelfde. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden