Lieke7777 Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 Blij met niet drinken vreemd gevoel hè . Ondanks je noodgedwongen stop naar minder . Daarom blijf je op jezelf focussen neem je gevoelens waar stel je open voor het nieuwe . En laat het binnenkomen en zoek daarmee naar de balans met jezelf . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 Mijn euforie is erg en heb zo'n zin in een drankje nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 Zojuist zei ikkanhet: Mijn euforie is erg en heb zo'n zin in een drankje nu. Je euforie is nu je trigger goed dat je het komt zeggen. Heb je zelf al nagedacht wat en hoe je hier mee om kan gaan ? Waarom heb je zin in een drankje ? Wat wil je bereiken mocht je gaan drinken ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 5 minuten geleden zei Bor: Husband is weer vogelkastjes knutselen. Ff wat leuks maar. M'n zoon kwam vanmorgen met beebieboy op de koffie. Beebieboy liet me zien dat hij los kan zitten! Goed he?! Leuk hij groeit hard hè . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 1 uur geleden zei Reacher: Als je gezellig was toen je nog niet dronk dan komt het zeker weer terug. Als je juist dronk om wat los te komen dan ben je zonder misschien cadeautje 2.0 die niet in het middelpunt staat maar wel kan genieten van een feestje. En minder tenenkrommend genant voor de rest vd familie misschien Sowhat reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 Ik ben moe en alleen thuis nu. Na 2 harde werkdagen zit op de bank in het warme zonnetje echt in te vallen en mijn suiker behoefte te vervullen ( snoepen) Denkende aan mijn drink verleden was dit het moment om te drinken mijn vermoeide gevoel verder te triggeren om vervolgens een paar uur te roezen in bed . Wat ik nu ga doen een raam open gooien en toch maar aan de slag hier . Sowhat en niks reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 6 minuten geleden zei ikkanhet: Mijn euforie is erg en heb zo'n zin in een drankje nu. Eerder zei je dat je wilde genieten!van het goeie gevoel, doen!! Geen alcohol voor nodig, Enjoy the moment!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 6 minuten geleden zei Lieke7777: Je euforie is nu je trigger goed dat je het komt zeggen. Heb je zelf al nagedacht wat en hoe je hier mee om kan gaan ? Waarom heb je zin in een drankje ? Wat wil je bereiken mocht je gaan drinken ? Ja ik heb een alcoholvrije genomen en mijn man maakt schnitzel met friet. Dus ga me goed vol eten. Bereiken doe ik er niets mee. Ja mezelf vervloeken, dus na het eten een tukkie. Hopelijk is het trekmoment erna verdwenen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 1 minuut geleden zei Musashi: Eerder zei je dat je wilde genieten!van het goeie gevoel, doen!! Geen alcohol voor nodig, Enjoy the moment!! Dat wil ik nog steeds en ga er mijn stinkende best voor doen. Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cadeautje Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 4 minuten geleden zei bumperjim: En minder tenenkrommend genant voor de rest vd familie misschien Dat denk ik ook wel! In elk geval geen domme dingen gedaan waar ik later spijt van heb, haha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 @ikkanhet maar wat maakt het moment dat je nu trek hebt ? Probeer eens in te voelen in jezelf waarom je dit wilt . ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cadeautje Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 @ikkanhet, je kan het!! ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 Triggert dat juist niet, een alcoholvrije? @ikkanhet @Bor hoe oud is je kleinzoon? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 Zojuist zei spirit: Pijn is mijn grootste trigger. Stop er maar weer 2 paracetamol in. Vopr de rest ook boosheid. Boosheid naar jezelf anderen ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 Wij kunnen weer door de ramen kijken. Voorkant dan, nu achter binnen en buiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 1 minuut geleden zei Lieke7777: @ikkanhet maar wat maakt het moment dat je nu trek hebt ? Probeer eens in te voelen in jezelf waarom je dit wilt . ? Ik denk gewoon ook gewoonte kan niet weg door lichamelijke ongemakken dus wat zal ik eens gaan doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 3 uur geleden zei ikkanhet: Weet je nog, 9.20 uur? 2 uur geleden zei ikkanhet: Nou petje af hoor. Hopelijk kan ik dat over een tijdje ook zeggen. Ga zo door topper. Weet je nog, 9.32 uur? 2 uur geleden zei ikkanhet: Heb besloten vandaag een snipperdag te nemen. Toch niet in je nuchtere dagen? Kop/kom op @ikkanhet, je kunt het. Je moet het alleen even doen. Euforie kan triggeren, maar bedenk: ook euforie gaat voorbij. Tevreden over jezelf is misschien wat moeilijker te bereiken, maar duurt uiteindelijk langer dan euforie. bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 En is de pijn nu minder, nu je gedronken hebt begin van de week? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 2 minuten geleden zei niks: Triggert dat juist niet, een alcoholvrije? @ikkanhet @Bor hoe oud is je kleinzoon? Nee meestal is het erna minder geworden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 Oké, nou ik neem een glas ijsthee en ga weer verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 Zojuist zei ikkanhet: Ik denk gewoon ook gewoonte kan niet weg door lichamelijke ongemakken dus wat zal ik eens gaan doen. Beetje verveling , jezelf in de steek gelaten voelen door je lichaam waardoor je niets kan doen .. .die corona .. dus maar gezellig of gewoonte trouw aan het gele paradijs drank . Kan je niet proberen of dat heb je vast al gedaan iets zoeken wat je wel kan doen met je lichamelijke beperkingen en jezelf een een prettige vervulling te geven van je tijd ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 2 minuten geleden zei Kohtje: Weet je nog, 9.20 uur? Weet je nog, 9.32 uur? Toch niet in je nuchtere dagen? Kop/kom op @ikkanhet, je kunt het. Je moet het alleen even doen. Euforie kan triggeren, maar bedenk: ook euforie gaat voorbij. Tevreden over jezelf is misschien wat moeilijker te bereiken, maar duurt uiteindelijk langer dan euforie. Ja ik ga er ook voor maar was zo blij dat het me zo gemkkelijk afging. Dus nu poot stijf houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 Goedemiddag Ja de zaterdag en zondagochtenden zonder de katers. Zo fijn! Vanmorgen uitgeslapen, boodschappen gedaan, wasje gedraaid... In gebruik lig ik tot 2 uur op de bank uit braken. Blij ook dat ik de momenten ga herkennen waarop het lastiger is en ik dan afleiding kan zoeken en het van te voren kan plannen om andere dingen te doen, patronen doorbreken. En dankbaar voor de refusal waardoor ik in een eventueel zwak moment niet eens KAN drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 1 minuut geleden zei Lieke7777: Beetje verveling , jezelf in de steek gelaten voelen door je lichaam waardoor je niets kan doen .. .die corona .. dus maar gezellig of gewoonte trouw aan het gele paradijs drank . Kan je niet proberen of dat heb je vast al gedaan iets zoeken wat je wel kan doen met je lichamelijke beperkingen en jezelf een een prettige vervulling te geven van je tijd ? ja ga ik ook doen. Heb met mezelf een afspraak gemaakt en zou balen als een stier als ik die niet na kom. Musashi en Lieke7777 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 7 minuten geleden zei Cadeautje: @ikkanhet, je kan het!! ja moet mijn naam toch wel eer aandoen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden