Vocatus Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 34 minuten geleden zei nancy: Het is elke dag een drama, Quinn. Het kan nog wel lange tijd duren, maar ik hoop het niet. Ik ben er eigenlijk wel al klaar mee. Maar ja, zo werkt het niet. Bij alles wat ik eet moet ik nadenken en prikken. Mijn makke is dat ik vaak te weinig eet, dat moet 5 x per dag. Heel veel sterkte @nancy nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 (bewerkt) 5 bakjes met kleine maaltijd meenemen naar je werk Nancy. Als je dat s'avonds al maakt hoef je er overdag niet meer over na te denken. 15 april 2021 bewerkt door Sowhat Toevoeging nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 15 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 18 minuten geleden zei ikkanhet: Jullie zijn simpel zeg. Hé meester hij heeft wat gezegd. Stelletje klikspanen. Volgens mij kan een moderator zelf ook lezen? nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 15 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 Nancy, wat Sowhat zegt ik neem aan dat het niet 5 keer een hele maaltijd hoeft te zijn? Maak het van te voren klaar inderdaad. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 1 minuut geleden zei niks: Volgens mij kan een moderator zelf ook lezen? Die kijken echt niet 24/7 mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 15 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 Nee, maar ze hebben hier echt wel gelezen voor ze een strafpunt uit delen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 Zojuist zei niks: Nee, maar ze hebben hier echt wel gelezen voor ze een strafpunt uit delen. Ja en vijf tegelijk. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 15 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 Zal wel een reden hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 Sjee slimmeriken zijn jullie in je gedachten. Maar niet heus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 1 uur geleden zei lady jane: mensen in 1952 geboren mogen vervroegd een Pfizer vaccinatie afspreken nog even duimen voor 1953, toen ben ik aangespoeld O was jij dat wat ik heb zien liggen toen ik met mijn pa naar Katwijk wandelde, hij zei nog," als we terug wandelen nemen we dat frummeltje mee" Maar je was al weg. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 15 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 2 minuten geleden zei ikkanhet: Sjee slimmeriken zijn jullie in je gedachten. Maar niet heus. Maar ik drink niet! bumperjim en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 Goeie genade Ikkanhet, wat ben je weer vilein bezig. En dat geldt ook voor Smaragd. Wat verschrikkelijk jammer weer. @lady jane, ik denk dat jij komende week aan de beurt bent. Afgelopen week was 1951 aan de beurt, daar zit Kees bij. Je kunt het in de gaten houden én je kunt heel simpel een afspraak inboeken (als jouw geboortejaar aan de beurt is) via deze link: https://coronatest.nl/ik-wil-me-laten-vaccineren/een-online-afspraak-maken Vocatus en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 Yvonne, bij ons in de buurt zijn andere jaren aan de beurt: iedereen van 1954 tot en met 1959. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 42 minuten geleden zei Smaragd: Ik moet weg en jij mag blijven dat bedoel ik maar goed. Misschien ook beter. Deert mij niet, ben toch al alleen en melden is Nsb sorry. Kan het wel alleen. Heel lang gedaan, vond dit forum wel fijn. Maar snap heus wel dat gezellig moet zijn. Doei Ik krijg weer zo'n rotgevoel. Een beetje moedeloos. Smaragd ben je weer aan het drinken geslagen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 Zojuist zei bolletje: Ik krijg weer zo'n rotgevoel. Een beetje moedeloos. Smaragd ben je weer aan het drinken geslagen? Nee was het maar waar, ben heel boos en verdrietig, mag het. Zit wel naar de klok te kijken, bijna 20 uur. bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 7 minuten geleden zei niks: Maar ik drink niet! Gefeliciteerd ik wel, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 1 minuut geleden zei Smaragd: Nee was het maar waar, ben heel boos en verdrietig, mag het. Zit wel naar de klok te kijken, bijna 20 uur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 @Renaldo, je bent lief-naief dan mag er geen drank meer verkocht worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 Hier kun je niet 24/7 bestellen zoals bij @Vocatus Ben nu een tijd droog maar ik kan het niet aan droog, ben gewoon eerlijk hierin, heel recalcitrant en maar huilen sorry. Kan er niks aandoen. Heb drank nodig om te dempen. Ga niks halen, 20 uur is het dicht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 Of ik moet nu nog wat eten bestellen/pizza dan leveren ze wel. zo werkt het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 4 minuten geleden zei Renaldo61: Wat is er om 20 uur? Dan is de Vomar dicht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 (bewerkt) Je krijgt van mij een hele dikke knuffel Smaragd, niet dat dat iets helpt maar toch. Huilen is goed lieverd. 15 april 2021 bewerkt door bolletje Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 5 minuten geleden zei Renaldo61: Ga je dan werken? Nee natuurlijk niet, ben 1 dag vrij morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 @Smaragdje schreef daarstraks dat je de foto zou moeten zien om te kunnen loslaten...ik denk dat je nu beter tranen met bakken kan huilen dan dempen met alcohol...ook dat is een deel van het loslaten...de tranen lossen je emoties...doe dat nu ipv jezelf hier te ergeren...cry baby cry!!! Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 16 minuten geleden zei Yvonne: Goeie genade Ikkanhet, wat ben je weer vilein bezig. En dat geldt ook voor Smaragd. Wat verschrikkelijk jammer weer. @lady jane, ik denk dat jij komende week aan de beurt bent. Afgelopen week was 1951 aan de beurt, daar zit Kees bij. Je kunt het in de gaten houden én je kunt heel simpel een afspraak inboeken (als jouw geboortejaar aan de beurt is) via deze link: https://coronatest.nl/ik-wil-me-laten-vaccineren/een-online-afspraak-maken Mensen uit het geboortejaar 1952 kunnen nu alvast zonder uitnodiging een afspraak inplannen via www.coronavaccinatie-afspraak.nl. De GGD Gemeentelijke Gezondheidsdienst heeft inmiddels ruim 100 locaties geopend waar mensen terecht kunnen voor een vaccinatie. idd 1953 komt nu ook vast snel aande beurt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden