Spring naar bijdragen

Donderdag 15 april 2021


niks

Aanbevolen berichten

3 minuten geleden zei lady jane:

Helaas niet. Komt goed hoor, zolang ik maar Pfizer of Moderna krijg.

Die astrezenica angst begrijp ik niet zo goed. Trombose bijwerking is alleen bij mensen onder de 60 jaar. En 1 op de 70.000.  Elke keer als je een vliegtuig instapt heb je een trombose kans van 1 op 30.000.

Van mij mogen ze hem zetten hoor bij mij.

Ik moet soms sowieso beetje lachen om vrienden van mij. Willen geen vaccin vanwege bijwerkingen. Maar wel een pakje sigaretten per dag paffen. De kans dat je aan roken overlijdt is 50 %

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Vocatus:

Die astrezenica angst begrijp ik niet zo goed. Trombose bijwerking is alleen bij mensen onder de 60 jaar. En 1 op de 70.000.  Elke keer als je een vliegtuig instapt heb je een trombose kans van 1 op 30.000.

Van mij mogen ze hem zetten hoor bij mij.

Ik moet soms sowieso beetje lachen om vrienden van mij. Willen geen vaccin vanwege bijwerkingen. Maar wel een pakje sigaretten per dag paffen. De kans dat je aan roken overlijdt is 50 %

Ja, dat. Enne, heb je weleens een frikadel gegeten? Enig idee wat daar allemaal in zit? Nee hè? ;)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Quinn:

Bomen, bos. 

@nancy ik wilde je nog vragen hoe het nu gaat. Is de hele medicatie nu goed op je afgestemd? Hoeveel tijd kost zoiets voor het klopt?

Het is elke dag een drama, Quinn. Het kan nog wel lange tijd duren, maar ik hoop het niet. Ik ben er eigenlijk wel al klaar mee. Maar ja, zo werkt het niet. Bij alles wat ik eet moet ik nadenken en prikken. Mijn makke is dat ik vaak te weinig eet, dat moet 5 x per dag. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Smaragd:

Eerlijk zijn loont niet, beter toneel spelen en liegen. 5 is teveel, weet ik nu al terwijl ik juist dit forum nodig heb maar goed. Het is wat het is.

 

Ik denk dat jij juist  meer dan dit  forum  nodig  hebt.

Ik ga geen appels met peren vergelijken kan mij ook niet met mijzelf  en jou  vergelijken. 

Maar op moment  bezoek ik 1 a 2 wekelijks  een AA meeting  bel elke week met sponsor  .

Ik bezoek haar elke  2 weken.

Op moment  heb ik de ene week 2 keer  Brijder CGT 1 kr  per 2 week  en schema therapie  elke  week en start  eind mei in een groep  schema  therapie  .

Ik gebruik  de antabuse  .

Ik werk keihard voor mijn nuchtere leven en mijn  weg te vinden met al mijn  onzekerheden  .

Alleen  omdat ik niet  meer wil drinken...

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei ikkanhet:

Nou te simpel voor woorden dus. Dat die mensen het je maar eerlijk zeggen als ze wat te melden hebben.

Ik heb geen post gemeld, maar bij deze dan eerlijk:

Ik mag smaragd maar ik vind de tekst "ik begrijp je vrouw nu Jim" veel en veel te ver gaan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Quinn:

@nancy dat is dus echt je hele leefwijze erop aanpassen, heel nieuwe routines bouwen. Voel je je tussendoor ook wel gewoon nog goed en vrolijk? Kan me indenken dat het je hele dag beheerst zo.

Het beheerst inderdaad mijn hele dag, vooral omdat ik me vaak niet goed voel. Ik begin mijn dag met prikken en eindig mijn dag er ook mee. Nee, ik ben niet zo vrolijk. Maar komt vast wel weer goed, hoor! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Vocatus:

Ik heb geen post gemeld, maar bij deze dan eerlijk:

Ik mag smaragd maar ik vind de tekst "ik begrijp je vrouw nu Jim" veel en veel te ver gaan

Oh dat doet me echt niks, slaat de plank mis. Had ik ook niet gelezen trouwens, ik lees niet alles.

Het is echt een misverstand dat bumperjim zo maar van alles drinkt als hij daar zin in heeft. Ik heb er gvd hard tegen gebikkeld om van die troep af te komen. Als ik een biertje drink, en dat is zeker niet dagelijks, dan is het er vrijwel altijd 1 en als ik een 2e neem dan voel ik m al de dag erna. Ja hoor ik heb ook wel eens cravings en ik voel me ook wel eens k. Maar daar heb ik mee leren dealen sinds september 2017. Als je jaloers bent op mn situatie, kan je beter met je eigen drinkgedrag aan de slag gaan want zo ben ik gekomen waar ik nu ben, niet door steeds te kijken naar een ander en te claimen dat het allemaal oneerlijk is en niet mijn schuld.

En ik drink geen wijn in mn eentje want die flessen zijn veel te groot.

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Quinn:

@bumperjim niemand komt zomaar ergens zonder hard werken. En werken aan jezelf kun je alleen zelf doen. Ik benijd je soms hoor, zeker. Jou lukt het, op deze manier, het past bij je en het past je. 

Niet dat ik een biertje wil trouwens. De mindset, die bedoel ik uiteraard.

Bier is overrated. Wat Pelle ook zei.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Smaragd heel kort geleden vroeg je hier of mensen wilden aangeven aan je als je de grens overging, omdat je dan uit wilde loggen voor je te ver zou gaan. Er is meerdere keren iets tegen je gezegd, maar je doet er geen zak mee. Dat is frustrerend en inmiddels heeft het bij mij de zin weggenomen om iets tegen je te zeggen als je in zo'n bui bent. Dan denk ik alleen nog maar zoek het maar uit. Dat vind ik jammer, maar niet mijn probleem. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...