niks Geplaatst 15 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 De @moderator is er al, dus je account zal zo wel verwijderd worden. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 Zojuist zei Renaldo61: Jullie verwijten @Smaragd dat hij drinkt. Terwijl het voor iemand anders heel normaal Het gaat niet om het verwijt het is de toon die de muziek maakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 Hem is eerlijker as jou en ik is de allereerlijkste. Maar as ik eerlijk ben dan vin ik het niet eerlijk dat jou minder eerlijk is as hem... Als we zo gaan beginnen, het lijkt wel een kleuterklasje zo. Uiteindelijk ben ik hier niet om mijn eerlijkheid af te meten aan anderen maar om m'n drankge/misbruik onder controle te houden. Eerlijkheid is op een forum als dit niet direct te meten, wel in sommige duidelijke gevallen af te lezen aan de toon en stijl van de berichten. Maar dan nóg moet ik soms met gekromde tenen het principe 'voordeel van de twijfel' toepassen omdat ik uiteindelijk niet verantwoordelijk ben voor de eerlijkheid van een ander. Voor mij is het allerbelangrijkste dat ik mezelf recht in de ogen kan kijken (letterlijk en figuurlijk ). Sowhat, niks en nancy reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 niks en Smaragd reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 Ik heb een heerlijke asperge ham schotel gemaakt Lekkerrrrrrrr Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 Wat gaan jullie eten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 15 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 Popcorn. Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 Wat een gezeik over eerlijkheid en schapen. Als je wilt drinken, doe dat dan. Als je wilt drinken en het niet wilt en daarom hier komt zeggen dat je trek hebt, snap ik dat. Dan kan het helpen, dan kan iemand je er misschien doorheen trekken. Zeggen dat je wilt drinken, met modder smijten en dan roepen dat iedereen onaardug tegen je is, heeft niets met eerlijkheid te maken. Maar het is gewoon een herhaling. Over vandaag: de zon schijnt en ik zie net dat ik al de hele dag een muts op heb. bumperjim en Lieke7777 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 Popcorn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 @Lieke7777zo is het!! Muziek en geen boodschappen en nee ik ga niet drinken, heb er geen eens zin meer in om te halen. Ga ook geen boodschappen halen, kattenvoer en eten al in huis. Muziek en laat elkaar in zijn/haar waarde. Kan niet tegen onrecht, ageer altijd terug. Mijn minpunt. Je kunt beter meelopen met de kudde maar dat ga ik nooit never niet doen . Muziek!! Kappen nou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 1 minuut geleden zei niks: Popcorn. Haha dat noemen ze toch het modellendieet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 Trouwens, @Renaldo61 vergeet ik helemaal om je succes en sterkte te wensen met het komende traject. Sterkte. Ik gun het je zo dat het je helpt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 15 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 Zojuist zei Vocatus: Haha dat noemen ze toch het modellendieet? Nou als dat eens zo was! Mag wel wat af, maar mag niet op dieet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 3 minuten geleden zei Vocatus: Wat gaan jullie eten? Macaroni met tonijn, veel tomaten en roerbakgroente en jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 Zojuist zei niks: Nou als dat eens zo was! Mag wel wat af, maar mag niet op dieet. Ooit gehoord. Veel modellen eten ongezouten en ongezoete popcorn omdat het zo vult en weinig kcal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 Zojuist zei Smaragd: Macaroni met tonijn, veel tomaten en roerbakgroente en jij? Ik heb net foto gepost Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 Zojuist zei Vocatus: Ik heb net foto gepost Zie het nu net pas, wat lekker ziet het eruit, goed bezig man! Vocatus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 4 minuten geleden zei Smaragd: Macaroni met tonijn, veel tomaten en roerbakgroente en jij? Ieuw vis maar macaroni klinkt best als een plan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 1 minuut geleden zei Renaldo61: Ik vermoed inderdaad dat @Smaragd nu dronken is. Ik hoop dat hij hier later nog eens op terug komt. ??????????? Niks gedronken nog, nog niet hoe kom je hierbij? En dit bedoel ik het invullen van en voor anderen. Als ik drink zeg ik het wel hoor, doe het niet stiekem. Dat heb ik wel geleerd hier. Weet dat velen dat wel doen en dat kan wel mijn aanzet zijn toe en dat slaat nergens op want ik doe het dan toch wel, probleem is dat ik dan doorschiet en dat hebben de meesten hier niet. Kan het niet voor mij houden als ik zuip gecontroleerd of niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 15 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 Ik denk niet dat het velen zijn @Smaragd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 (bewerkt) Linzensoep met feta, avocado met sardientjes. En net paling op toast. 15 april 2021 bewerkt door Sowhat Toevoeging Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 @Smaragd het is je zoals ik al eerder gezegd heb je scherpheid in je berichten waardoor dit vermoeden kan ontstaan . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 Meerderen dan @niks maar ik heb nog niks gedronken en als het wel zo is, dan zeg/tik ik het gewoon. Daar moet het forum ook voor zijn toch? Of ligt dat dan weer aan mij dat het niet mag en kan? Laat ook maar. Ieder zijn weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 Zojuist zei niks: Ik denk niet dat het velen zijn @Smaragd. Ik heb het 1 keer gedaan en over gelogen. Heb ik veel van geleerd. Want zoals jane zo mooi zegt "vetrouwen komt te voet maar gaat te paard" Heyyyy de zon begint hier eindelijk te schijnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 2 minuten geleden zei niks: Ik denk niet dat het velen zijn @Smaragd. Nee, dat denk ik ook niet. Dit soort algemene en niet onderbouwde verdachtmakingen vind ik dan weer onder onrecht vallen @Smaragd Smaragd en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden