Spring naar bijdragen

Donderdag 15 april 2021


niks

Aanbevolen berichten

@ikkanhet onder invloed of nuchter?????

Zou het heel jammer vinden maar goed wij houden contact sowieso. Maar zo niet nodig.

Nu laat ik het los. 

Laten we dealen met elkaar hier, net als in het echte leven.

Kom op lieverd. Ga nu echt uitloggen voordat @Kohtjegaat zien dat ik nog niet slaap, dat vond ik gisteren erg lief trouwens. Werd er niet eens kwaad om. Kun je nagaan. Je blijft gewoon mits het schadelijk is voor jezelf, aan jezelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Smaragd:

@ikkanhet onder invloed of nuchter?????

Zou het heel jammer vinden maar goed wij houden contact sowieso. Maar zo niet nodig.

Nu laat ik het los. 

Laten we dealen met elkaar hier, net als in het echte leven.

Kom op lieverd. Ga nu echt uitloggen voordat @Kohtjegaat zien dat ik nog niet slaap, dat vond ik gisteren erg lief trouwens. Werd er niet eens kwaad om. Kun je nagaan. Je blijft gewoon mits het schadelijk is voor jezelf, aan jezelf.

ik ben nuchter maar het forum doet me meer kwaad dan goed. Eerlijk zijn mag hier niet. Je mag alleen maar met de meute mee praten. Ben geen kudde dier.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minuten geleden zei ikkanhet:

Voor iedereen waar ik het wel goed mee kon vinden het ga jullie goed ik vertrek. DE negatieve dingen overstemmen de positieve dingen voor mij.

Vlucht  je voor de confrontatie  de spiegel die je voorgehouden  wordt?  Je  krijgt  goede  adviezen  , mooie  spiegels  voorgehouden  waar je echt  wel mee aan het werk kan .

Ik zie  ze als waardevol   een  stuk verrijking  naar je eigen interne  ik.

Ik heb zelf  vlucht   gedrag  en daar heb ik mijzelf  een aantal keren zelfs vaak  ook naar gedragen  en ook in therapie  heb  ik vaak geroepen  en nu ga ik weg. 

Door  te blijven  de confronterende  waarheid  aan  te gaan weet  ik dat dit geen oplossing  is .

Maar juist blijven  waar je bent luister naar wat de ander over je te vertellen  heeft wat mijn gedrag bij anderen oproept  en vooral te benoemen  wat ik nodig  heb  ben  ik in staat ge weest  mijn nuchterheid  te bereiken  .

En wat ben ik vaak boos geweest  ...  teleurgesteld  enz   ..maar ik leef nog  .

 

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

35 minuten geleden zei ikkanhet:

ik ben nuchter maar het forum doet me meer kwaad dan goed. Eerlijk zijn mag hier niet. Je mag alleen maar met de meute mee praten. Ben geen kudde dier.

 

Ik kan er niet van slapen want ik begrijp jou heel goed!

Daarom niet je profiel laten verwijderen! Juist niet, dan kun je niet even komen aanwaaien, dus pb de moderator maar even dat je het toch niet wil.

Ben ook soms het zwarte schaap hier, maakt niet uit, dat mag en is ook nodig soms.

Ben ook geen kudde dier. En ik lieg ook niet of ik wel of niet gedronken heb, ik zeg het eerlijk. Moet iedereen zelf weten. Liegen om het gebruik en wel de credits zogenaamd ontvangen voor het zogenaamde niet drinken. Moeten ze zelf weten, iedereen! Jij, ik, zij, hen!

Dat is leerzaam.

Niet weg gaan, juist jij niet, geloof mij nu maar, is het niet waard. Jij mag er ook zijn en moet er zijn.

Nu lief doen, voordat ik je wat aandoe :D Ik ga echt nu rusten weer. 

Je blijft gewoon klaar punt uit en ja ik bepaal dat voor je. Kom op, mop :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Smaragdzou willen dat ik je kon adviseren hierin maar oh boy hoe moeilijk! Ik weet het niet zo direct wat ik zou doen in die situatie...beiden lijken valabel, elk voor z’n eigen reden. Mooie herinneringen koesteren vs kunnen afsluiten/ loslaten... het ene (niet kijken) kan je later nog veranderen (wel kijken). Het andere (wel kijken) kan je nooit meer terugdraaien of veranderen (niet kijken)...mss moet je dat meenemen in je overweging...nu niets doen waar je niet helemaal zeker van bent...later mss wel...?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei spirit:

 

Mijn avondeten alvast weer voorbereid. Runderhachee met gegratineerde aardappelpuee uit de oven. Een gezichtsmasker wat nu aan het intrekken is. Gewoon goed voor mezelf zorgen. Moet weer uit mijn negatieve cirkel komen. Al het andere komt allemaal wel weer. 

Komt  goed  lief  zijn  en zorgen voor jezelf dat kan je best . 

Gebruik  daarnaast  je spontaniteit  die je van nature bezit  om er voor anderen te zijn met je muziek  . Hopelijk mag je snel weer  optreden  ook voor  de doelgroepen  waarmee  je met  jouw  muziek ze  kan bereiken  mooie gave  .

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan niet slapen, beetje weg dommelen, nog erger.

Nu douchen en moet nog boodschappen doen.

Haal er gewoon 4 en dan klaar, moet komende nacht terug in mijn ritme en normaal slapen. Is erg maar zo is het.

Morgen wil/moet ik veel doen doen en weekend weer avonddiensten.

Is niet anders. Ook dat drinken niet, lieg er niet om, niet nodig. Knap dat iedereen droog hier is , enorm respect voor.

Ik ga niet doorschieten want dan kan ik niks meer.

Ook dat weet ik wel, de lijn is smal en klein maar eerlijk zijn nog belangrijker. Kan ook mijn mond houden en dat bedoelde ze denk ik.

Ga niets meer posten dan vandaag, afspraak met mijzelf en ook wat ik hier tikte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En vooral @Borsuper knap van je en mensen vragen ook nog hier hoe lang je al droog staat. Wees eerlijk en etc. Je snapt mij, vind het niet eerlijk en daar is ze ook boos om en dat kan ik mij goed voorstellen, hoe naar jouw situatie ook is en je geen geheelonthouder bent toch? Hm Raar maar goed.

My 2 cents

bewerkt door Smaragd
toevoeging
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Smaragdsucces met je keuze, ik kan je daarin helaas niet adviseren

@Cleo66heel veel sterkte !!! Vreselijk, op zo'n jonge leeftijd

@Quinn Een maand!!! gefeliciteerd,...lekker joh

Hier regent het dus droevige dag. Maar die moeten er ook zijn, Plantjes hebben ook dorst. Ik stop nu al met werken. Ben moe dus ga een lamme bankhang middag doen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...