Smaragd Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 @nancy nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 Smaragd, sterkte met je keuze, wat je ook beslist. Ik haal mijn berichtjes nu weg... Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 (bewerkt) Haal jouw deel uit mijn deel weg, snap het hoor. Logisch. Maar laat mijn posting wel staan, wil weten wat anderen zouden doen. Nu rust voor ons beiden. Tot later 15 april 2021 bewerkt door Smaragd toevoeging Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 Voor iedereen waar ik het wel goed mee kon vinden het ga jullie goed ik vertrek. DE negatieve dingen overstemmen de positieve dingen voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 moderator gevraagd mijn account te verwijderen dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 @Cleo66 wat een verdrietig nieuws. Heel veel sterkte voor jou en de familie. @Smaragd moeilijke keuze, sterkte. @nancy knuffel voor jou. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 2 uur geleden zei Rover: Heb net een mix gemaakt van een halve komkommer, een peer en het sap van een limoen. Is normaal mijn anti-kater drankje voor the day after, maar smaakt ook best zonder kater @Musashi kijk! Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 @ikkanhet onder invloed of nuchter????? Zou het heel jammer vinden maar goed wij houden contact sowieso. Maar zo niet nodig. Nu laat ik het los. Laten we dealen met elkaar hier, net als in het echte leven. Kom op lieverd. Ga nu echt uitloggen voordat @Kohtjegaat zien dat ik nog niet slaap, dat vond ik gisteren erg lief trouwens. Werd er niet eens kwaad om. Kun je nagaan. Je blijft gewoon mits het schadelijk is voor jezelf, aan jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 1 minuut geleden zei Smaragd: @ikkanhet onder invloed of nuchter????? Zou het heel jammer vinden maar goed wij houden contact sowieso. Maar zo niet nodig. Nu laat ik het los. Laten we dealen met elkaar hier, net als in het echte leven. Kom op lieverd. Ga nu echt uitloggen voordat @Kohtjegaat zien dat ik nog niet slaap, dat vond ik gisteren erg lief trouwens. Werd er niet eens kwaad om. Kun je nagaan. Je blijft gewoon mits het schadelijk is voor jezelf, aan jezelf. ik ben nuchter maar het forum doet me meer kwaad dan goed. Eerlijk zijn mag hier niet. Je mag alleen maar met de meute mee praten. Ben geen kudde dier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 (bewerkt) Tja, als je er zó over denkt, dan is het misschien maar beter ook voor je. Het ga je goed @ikkanhet, ik wens je alle goeds voor de toekomst! 15 april 2021 bewerkt door nancy Tikfout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 Kom misschien nog eens aanwaaien om te zeggen hoe goed het gaat. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 (bewerkt) 30 minuten geleden zei Quinn: @Musashi kijk Ja vond het al inspirerend! vorige week had ik een voorraad peer en seldersap gemaakt, bah echt niet te drinken seldersap naar het schijnt heel gezond maar lekker is toch ook een voorwaarde! 15 april 2021 bewerkt door Musashi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 (bewerkt) 34 minuten geleden zei ikkanhet: Voor iedereen waar ik het wel goed mee kon vinden het ga jullie goed ik vertrek. DE negatieve dingen overstemmen de positieve dingen voor mij. Vlucht je voor de confrontatie de spiegel die je voorgehouden wordt? Je krijgt goede adviezen , mooie spiegels voorgehouden waar je echt wel mee aan het werk kan . Ik zie ze als waardevol een stuk verrijking naar je eigen interne ik. Ik heb zelf vlucht gedrag en daar heb ik mijzelf een aantal keren zelfs vaak ook naar gedragen en ook in therapie heb ik vaak geroepen en nu ga ik weg. Door te blijven de confronterende waarheid aan te gaan weet ik dat dit geen oplossing is . Maar juist blijven waar je bent luister naar wat de ander over je te vertellen heeft wat mijn gedrag bij anderen oproept en vooral te benoemen wat ik nodig heb ben ik in staat ge weest mijn nuchterheid te bereiken . En wat ben ik vaak boos geweest ... teleurgesteld enz ..maar ik leef nog . 15 april 2021 bewerkt door Lieke7777 Vocatus, bumperjim en Jannigje reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 Ben opeens beetje leeg . 2 zoom meetings gehad ervarings verhaal 1 nav de uhp was een webinar en de andere gespek ter voorbereiding op maandag waar ik voor 17 studenten mijn ervarings verhaal ga vertellen nav verslaving. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 35 minuten geleden zei ikkanhet: ik ben nuchter maar het forum doet me meer kwaad dan goed. Eerlijk zijn mag hier niet. Je mag alleen maar met de meute mee praten. Ben geen kudde dier. Ik kan er niet van slapen want ik begrijp jou heel goed! Daarom niet je profiel laten verwijderen! Juist niet, dan kun je niet even komen aanwaaien, dus pb de moderator maar even dat je het toch niet wil. Ben ook soms het zwarte schaap hier, maakt niet uit, dat mag en is ook nodig soms. Ben ook geen kudde dier. En ik lieg ook niet of ik wel of niet gedronken heb, ik zeg het eerlijk. Moet iedereen zelf weten. Liegen om het gebruik en wel de credits zogenaamd ontvangen voor het zogenaamde niet drinken. Moeten ze zelf weten, iedereen! Jij, ik, zij, hen! Dat is leerzaam. Niet weg gaan, juist jij niet, geloof mij nu maar, is het niet waard. Jij mag er ook zijn en moet er zijn. Nu lief doen, voordat ik je wat aandoe Ik ga echt nu rusten weer. Je blijft gewoon klaar punt uit en ja ik bepaal dat voor je. Kom op, mop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 @Smaragd moeilijke heftige keuze ik geloof niet dat ik hier in je een advies kan geven . Volg je gevoel je innerlijke ik waar heb je het meest behoefte aan . Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 @Smaragdzou willen dat ik je kon adviseren hierin maar oh boy hoe moeilijk! Ik weet het niet zo direct wat ik zou doen in die situatie...beiden lijken valabel, elk voor z’n eigen reden. Mooie herinneringen koesteren vs kunnen afsluiten/ loslaten... het ene (niet kijken) kan je later nog veranderen (wel kijken). Het andere (wel kijken) kan je nooit meer terugdraaien of veranderen (niet kijken)...mss moet je dat meenemen in je overweging...nu niets doen waar je niet helemaal zeker van bent...later mss wel...? Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 Zojuist zei spirit: Moet je een lezing houden @Lieke7777? Wat spanning. Snap wel dat je je nu wat leeg voelt. Take care. Ja maandag geef ik een lezing / presentatie via zoom . Dit is voor mij de eerste keer dat ik dit doe is enorm spannend maar voor mij erg helpende. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 (bewerkt) 4 minuten geleden zei spirit: Mijn avondeten alvast weer voorbereid. Runderhachee met gegratineerde aardappelpuee uit de oven. Een gezichtsmasker wat nu aan het intrekken is. Gewoon goed voor mezelf zorgen. Moet weer uit mijn negatieve cirkel komen. Al het andere komt allemaal wel weer. Komt goed lief zijn en zorgen voor jezelf dat kan je best . Gebruik daarnaast je spontaniteit die je van nature bezit om er voor anderen te zijn met je muziek . Hopelijk mag je snel weer optreden ook voor de doelgroepen waarmee je met jouw muziek ze kan bereiken mooie gave . 15 april 2021 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rover Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 (bewerkt) 7 uur geleden zei bumperjim: . 15 april 2021 bewerkt door Rover 1 keer is genoeg... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rover Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 7 uur geleden zei bumperjim: En ik ga zo hardlopen ook nog. Wat een masochist Het is een soort anti-alcohol: eerst voelt het k, na afloop voelt het lekker. Mooi bekeken @bumperjim Ik ga ook nog een stukje rennen voor het hier begint te regenen, het werk dat zeker af moest zit erop voor vandaag bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rover Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 Hm een bericht gewoon deleten gaat niet blijkbaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 Kan niet slapen, beetje weg dommelen, nog erger. Nu douchen en moet nog boodschappen doen. Haal er gewoon 4 en dan klaar, moet komende nacht terug in mijn ritme en normaal slapen. Is erg maar zo is het. Morgen wil/moet ik veel doen doen en weekend weer avonddiensten. Is niet anders. Ook dat drinken niet, lieg er niet om, niet nodig. Knap dat iedereen droog hier is , enorm respect voor. Ik ga niet doorschieten want dan kan ik niks meer. Ook dat weet ik wel, de lijn is smal en klein maar eerlijk zijn nog belangrijker. Kan ook mijn mond houden en dat bedoelde ze denk ik. Ga niets meer posten dan vandaag, afspraak met mijzelf en ook wat ik hier tikte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 (bewerkt) En vooral @Borsuper knap van je en mensen vragen ook nog hier hoe lang je al droog staat. Wees eerlijk en etc. Je snapt mij, vind het niet eerlijk en daar is ze ook boos om en dat kan ik mij goed voorstellen, hoe naar jouw situatie ook is en je geen geheelonthouder bent toch? Hm Raar maar goed. My 2 cents 15 april 2021 bewerkt door Smaragd toevoeging Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 @Smaragdsucces met je keuze, ik kan je daarin helaas niet adviseren @Cleo66heel veel sterkte !!! Vreselijk, op zo'n jonge leeftijd @Quinn Een maand!!! gefeliciteerd,...lekker joh Hier regent het dus droevige dag. Maar die moeten er ook zijn, Plantjes hebben ook dorst. Ik stop nu al met werken. Ben moe dus ga een lamme bankhang middag doen. Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden