Quinn Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 @Musashi ja, je kunt beter vooraf weten wat je binnenhaalt @VIII o, sorry. Mooie nieuwe avatar! Tatum, VIII en Musashi reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 Zojuist zei Quinn: @VIII o, sorry. Mooie nieuwe avatar! Geen probleem hoor! Thx, staat voor 8 in Romeins (8 maart was mijn stopdag) en 8 is het infinity teken. Als ik een jaar sober ben laat ik ‘m als beloning en herinnering tatoeëren (ik hou erg van tattoos en symboliek ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 Welkom @Nun in de maand mei . Ha @Quinn ook erbij. @VIII hier ook een symbolische tattoo laten zetten op 6 mnd nuchterheid . 1 jaar was het niet mogelijk maar misschien met 18 mnd . Quinn en VIII reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 mooi mooi mooi en welkom @Nun en @Quinn doe ik weer een niet opgevouwen blaadje Ik doe mee: Tatum Lieke 7777 Nancy Maja Artemis Pinkman Minky Isabeau ikkanhet Vol Johan54 Gekko Artax Jannigje Musashi Spirit Nun Quinn VIII Musashi en VIII reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 Welkom @Nun Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 @Artemis is niet uitlachen hè! I like! Artemis en Minky reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 1 minuut geleden zei Isabeau: Ik heb de moderator gevraagd mij van het forum te verwijderen. Dit gebeurt donderdag a.s. Niet omdat ik gedronken heb. Dank voor alles en alle lieve mensen hier. Bij mij past een andere manier van hulp. Alle goeds Ooh, dat vind ik oprecht wel heel spijtig...je was er niet zo heel veel maar ik vind/vond je absoluut een meerwaarde!! Vraag me natuurlijk wel af waarom en hoop dat het niet impulsief is maar ik respecteer wel je volledig je beslissing...alle goeds voor jou en hoop je toch echt nog een kee te lezen! Veel succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 17 minuten geleden zei Isabeau: Ik heb de moderator gevraagd mij van het forum te verwijderen. Dit gebeurt donderdag a.s. Niet omdat ik gedronken heb. Dank voor alles en alle lieve mensen hier. Bij mij past een andere manier van hulp. Alle goeds Jeetje @Isabeau die zag ik niet aankomen . Wens jou ook alle goeds zal je bijdragen missen. Wij begonnen ergens samen op het jaarpact toen ik hier kwam . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 5 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 Wat jammer Isabeau. Dat betekent volgens mij dat jouw bijdragen hier ook niet meer te lezen zijn? Ik begrijp dat besluit niet zo goed, om je account weg te halen. Maar ja ik hoef het ook niet te begrijpen. Alle goeds gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 5 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 Goed op weg mei-stoppers! Lekker positief kluppie. *cheert langs de zijlijn mee* Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 5 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 Baal kreeg nog een bericht van isabeau maar haar account is verwijderd al , kan het niet lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 5 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 23 minuten geleden zei Lieke7777: Baal kreeg nog een bericht van isabeau maar haar account is verwijderd al , kan het niet lezen. O dacht pas donderdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 5 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 (bewerkt) @ikkanhet dat had ze idd afgesproken . 5 mei 2021 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moeps Geplaatst 6 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2021 Ja of via pb... Jammer is het wel, ik lees/las haar graag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elkje Geplaatst 6 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2021 Hoi, ik zou ook graag mee willen doen met het mei-maand-pact, kan ik nog aansluiten? Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 6 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2021 Tuurlijk! Lijstje kopiëren en je naam eronder zetten, that's it! Welkom hier, Elkje! Elkje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gekko Geplaatst 6 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2021 Op 4-5-2021 om 16:17 zei Lieke7777: Welkom @Nun in de maand mei . Ha @Quinn ook erbij. @VIII hier ook een symbolische tattoo laten zetten op 6 mnd nuchterheid . 1 jaar was het niet mogelijk maar misschien met 18 mnd . Ook ik ga als ik 1 jaar alcohvrij ben een tattoo laten zetten. De afspraak staat al gaat een japanse bloesem worden. Op 4-5-2021 om 16:17 zei Lieke7777: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gekko Geplaatst 6 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2021 Nu nog maar net 1 maand alcoholvrij, maar ben optimistisch Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 6 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2021 Wilde net vragen hoe lang nog @Gekko maar wat een mooie doelstelling heb je gemaakt. Beloof je jezelf ook tussendoor een aantal mooie herinneringen doelstellingen ? Tussen het jaar zijn er ook mooie mijlpalen te vieren . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 6 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2021 1 uur geleden zei Elkje: Hoi, ik zou ook graag mee willen doen met het mei-maand-pact, kan ik nog aansluiten? Tuurlijk welkom . Elkje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gekko Geplaatst 6 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2021 Ik bekijk het dag voor dag, maar vond dit wel een mooie beloning voor mezelf. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elkje Geplaatst 6 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2021 Tatum Lieke 7777 Nancy Maja Artemis Pinkman Minky Isabeau ikkanhet Vol Johan54 Gekko Artax Jannigje Musashi Spirit Nun Quinn VIII Elkje nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elkje Geplaatst 6 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2021 Fijne draad! en een hopelijk fijne maand voor iedereen Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2021 Het gaat mij boven verwachting goed af moet ik zeggen. Heb zeker momentjes maar die duren gelukkig niet zo lang. Yana, Lieke7777, Musashi en 3 anderen reageerden hierop 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 6 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2021 Op basis van mijn nuchterheid en proces merk ik dat ik veel meer kan relativeren en bedenken zonder dat ik mij laat vollopen met drank. Ben in staat de processen door te zetten en op te pakken . Kost mij nog wel veel moeite hoor om door te zetten omdat ik onzeker blijf . Maar ik geef niet op . Musashi, Artemis, Tatum en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden